AndroidHealthClinic

Waarom ben jij geen vegetariër?

Peiling Peiling waarom ben jij geen vegetariër?

• Totaal stemmers
    51
Status
Niet open voor verdere reacties.
Because meat

Zelfde reden als dat ik Hetero ben :)

Optie 2.

• Topic Starter Topic Starter
Jij bepaalt de morele waarden? Ga weg troll.
Ik heb hoektanden, wat is de functie van een hoektand?
Juist om vlees mee te eten. :sukkeltje:

Geen optie is geschikt in deze poll.

tuurlijk niet, maar vertel me dan eens over jouw morele waarden, zullen snel zien of ik wel of niet contradicties kan vinden:)

We groeien erop dus het is goed.

Vanmiddag weer een lekkere BBQ gehad. :)

Omdat vlees

omdat ik vind dat dieren met respect geslacht moeten worden en een redelijk eervol leven hebben gehad. en door dit te steunen haal ik vlees uit de directe omgeving (slager met slachterij eraab, tevens mijn werkplek). dit is beer voor het milieu, beter voor de dieren en beter vlees aangezien stress bij dieren duidelijl merkbaar is in de kwaliteit! ook niet onbelangrijk is de prijs die ong hetzelfde is als vlees (wat eerder lijkt op plastic) uit de supermarkt.

vegetariers eten geen vlees omdat ze t zielig vinden voor t dier?!
dan kunnen ze beter de diervriendelijke kant van de markt supporten ipv geen vlees te eten want dat maakt toch geen verschil. facking dombos

vegan zijn is gay

tumblr_mefcm7Pb5n1rp0vovo1_400.gif

De mens is een omnivoor, en ons lichaam is gebouwd op een bijpassend dieet. Ik maak daar graag gebruik van.

Wat een k*t poll

Dierlijke eiwitten bevatten meer EAA's = meer gainzzz
Rood vlees bevat creatine = meer gainzzz

Interessant, geloof jij in absolute morele waarden dan Angelus?

en weer een optie 1'er erbij \o/

Heel leuk hoor, maar waarom is de spijsvertering van een mens dan zo inefficiënt tegenover planten, groenten en diens celwanden? Als ons lichaam gebouwd zou zijn op enkel het verteren van enkel plantaardige voeding zouden wij er zelfs anders uitzien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven