AndroidHealthClinic

Waarom ben jij voor of tegen wilders ?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
en waarom zou wilders zich toch schuil houden? omdat ie bedreigd wordt vanwege zijn mening!! sommige mensen lullen zo dom gewoon. wilders heeft ook het recht van meningsuiting. en de dingen die hij zegt zijn voor het grootste deel waar! ook heel veel moslims zeggen je mag discrimineren bij de geringste dingen! terwijl zij ZELF juist altijd discrimineren. als een joodse jongen met een keppeltje over straat loopt in amsterdam west dan wordt ie binnen no time uitgescholden en mishandeld etc. en dan zeggen ''je mag niet discrimineren!'' flikker toch op man. weg met het tuig dat zich misdraagt en andere mensen, zoals wilders, bij voorbaat al de mond willen snoeren. zelf mogen ze wel alles roepen, terwijl ZIJ juist degene zijn die er een teringzooi van maken in de grote steden en zelf dus discrimineren. tijdens mijn stage jaren geleden in Osdorp (amsterdam west) werd ik gvd gewoon uitgescholden door grote groepen moslims: ''hey k*t hollander en kaaskop etc'' riepen ze dan. gewoon zomaar! ik heb die gasten nooit wat gedaan of wat dan ook. en dan gaan roepen dat wilders niet mag ''discrimineren'' terwijl zij het zelf juist doen. zo dat moest ik ff kwijt. het loopt namelijk echt de spuigaten uit in Nederland. gasten die zich misdragen keer op keer, dus gewoon lekker terug sturen, meeste hebben toch een dubbel paspoort, dan hebben we hier er geen last meer van! wij zitten namelijk echt niet op hen te wachten!!!

Grappigste vind ik altijd dat mensen Marokkanen/moslims niet kunnen onderscheiden .. Marokkanen zijn een volk en moslims zijn mensen die de islam volgen
 
Totale onzin, ik doe ramadan en nooit problemen gehad en ook niemand in mijn vriendenkring ..

Jij kijkt vanuit een bodybuilding perspectief .. een mens kan een maand zonder voedsel dus een halve dag stelt niks voor
Tuurlijk zal je als moslim beweren dat het onzin is. En ik beweer dat het realiteit is, want ik heb het ZIEN gebeuren.

Eigenlijk zou men vanuit de overheid niet eens mogen toestaan dat mensen gaan werken zonder eerst gegeten te hebben. Ze vormen een gevaar voor zichzelf en hun omgeving.
 
Tuurlijk zal je als moslim beweren dat het onzin is. En ik beweer dat het realiteit is, want ik heb het ZIEN gebeuren.

Eigenlijk zou men vanuit de overheid niet eens mogen toestaan dat mensen gaan werken zonder eerst gegeten te hebben. Ze vormen een gevaar voor zichzelf en hun omgeving.

Pff, wat een bullshit. Dan zouden er zoveel mensen niet mogen werken.
 
Tuurlijk zal je als moslim beweren dat het onzin is. En ik beweer dat het realiteit is, want ik heb het ZIEN gebeuren.

Eigenlijk zou men vanuit de overheid niet eens mogen toestaan dat mensen gaan werken zonder eerst gegeten te hebben. Ze vormen een gevaar voor zichzelf en hun omgeving.

Wat heb jij zien gebeuren dan, ik werk ook tijdens de ramadan?

En volgens jou mogen dan 1.5 miljard moslims niet werken een maand lang?
 
Wat heb jij zien gebeuren dan, ik werk ook tijdens de ramadan?

En volgens jou mogen dan 1.5 miljard moslims niet werken een maand lang?

alsof ze buiten de ramadan wel werken :roflol:
 
Pff, wat een bullshit. Dan zouden er zoveel mensen niet mogen werken.
Ken juist maar heel weinig mensen die niet regelmatig eten als ze werken, het is gewoon dom en gevaarlijk. Niet eten is pas bullshit!!

Wat heb jij zien gebeuren dan, ik werk ook tijdens de ramadan?

En volgens jou mogen dan 1.5 miljard moslims niet werken een maand lang?
Ik heb die mensen echt zien slapen op momenten dat ze in gevaar kwamen. Eentje is eens van een stelling gedonderd, gelukkig was het niet te hoog. mocht gelijk naar huis en moest niet meer terugkomen van die baas.

Daarom gaan een achterhaalde religie en de moderne samenleving ook niet samen.
 
Ken juist maar heel weinig mensen die niet regelmatig eten als ze werken, het is gewoon dom en gevaarlijk. Niet eten is pas bullshit!!


Ik heb die mensen echt zien slapen op momenten dat ze in gevaar kwamen. Eentje is eens van een stelling gedonderd, gelukkig was het niet te hoog. mocht gelijk naar huis en moest niet meer terugkomen van die baas.

Daarom gaan een achterhaalde religie en de moderne samenleving ook niet samen.

lag je niet helemaal in een deuk ?
 
Ken juist maar heel weinig mensen die niet regelmatig eten als ze werken, het is gewoon dom en gevaarlijk. Niet eten is pas bullshit!!


Ik heb die mensen echt zien slapen op momenten dat ze in gevaar kwamen. Eentje is eens van een stelling gedonderd, gelukkig was het niet te hoog. mocht gelijk naar huis en moest niet meer terugkomen van die baas.

Daarom gaan een achterhaalde religie en de moderne samenleving ook niet samen.

Mmmm, jij zit blijkbaar in de bouw ofzo .. ik voetbalde zelfs tijdens de ramadan en nergens last van .. motivatie en discipline ..

Mmm, een religie die de grootste is van de wereld en met de dag groter en groter wordt bedoel je?
 
Ken juist maar heel weinig mensen die niet regelmatig eten als ze werken, het is gewoon dom en gevaarlijk. Niet eten is pas bullshit!!

Niet eten vind ik ook belachelijk, maar goed de islam is natuurlijk niet het enige geloof met een vastentijd.

Maar het ging mij er om dat je zei dat mensen die mogelijk een gevaar konden zijn voor zichzelf en voor anderen dat die eigenlijk niet mochten werken. Want daar ging het uiteindelijk om toch? Mensen die sochtends niet gegeten hebben kunnen mogelijk een gevaar zijn en daardoor uitgesloten worden om te werken.
Als je dat doortrekt kunnen ook mensen met een zwak hart, over gewicht, een hersenaandoening enz enz. niet werken. En nu noem ik nog alleen erge gevallen op. Er zijn zat mensen die ik niet zou vertrouwen, maar die mensen moeten ook kunnen werken, vind je niet?
 
Mmmm, jij zit blijkbaar in de bouw ofzo .. ik voetbalde zelfs tijdens de ramadan en nergens last van .. motivatie en discipline ..
Ik zit niet in de bouw maar ben vroeger een tijdje ploegbaas geweest.

Als ik een voormiddag niets gegeten heb dan doe ik helemaal niks meer, snap niet dat jij anders zou reageren. Tenzij je niet werkt...

Mmm, een religie die de grootste is van de wereld en met de dag groter en groter wordt bedoel je?
Helaas wel. Neemt niet weg dat het achterhaald is. Maar indoctrinatie van kleins af is een krachtig iets...

Niet eten vind ik ook belachelijk, maar goed de islam is natuurlijk niet het enige geloof met een vastentijd.

Maar het ging mij er om dat je zei dat mensen die mogelijk een gevaar konden zijn voor zichzelf en voor anderen dat die eigenlijk niet mochten werken. Want daar ging het uiteindelijk om toch? Mensen die sochtends niet gegeten hebben kunnen mogelijk een gevaar zijn en daardoor uitgesloten worden om te werken.
Als je dat doortrekt kunnen ook mensen met een zwak hart, over gewicht, een hersenaandoening enz enz. niet werken. En nu noem ik nog alleen erge gevallen op. Er zijn zat mensen die ik niet zou vertrouwen, maar die mensen moeten ook kunnen werken, vind je niet?
Vergelijking gaat niet op, je kan er niks aan doen dat je een zwak hart hebt, maar opzettelijk jezelf laten verzwakken door slechte voeding is iets dat je zelf in de hand hebt.

Maar je doet er helaas toch niets aan, we zitten nu in een religieuze wereld (helaas) die meer belang hecht aan de belangen van de gelovige dan aan andere belangen zoals veiligheid.
 
Het zal best zo zijn dat er wel eens gevaarlijke situaties zijn ontstaan door mensen die zonder ontbeten te hebben op de werkplaats verschenen maar het lijkt me toch wel duidelijk dat dit sporadische situaties zijn die niet bepaald noemenswaardig zijn in vergelijking met legio andere zaken waar de overheid zich mee zou moeten bemoeien om veiligheid op de werkvloer te garanderen.

Lijkt me toch niet dat zelfs een links bestempelde hond als ik achter het idee sta dat de overheid bepaald wanneer en hoeveel ik eet voor ik naar mijn werk ga. Als ik tussen de middag te veel eet doe ik geen reet meer en is mijn concentratie ruk, zou de overheid dit ook moeten gaan controleren?

Overigens is het ook zo dat mensen alerter zijn wanneer ze honger hebben, misschien heeft het ook wel enorm veel levens gered op de werkvloer doordat oplettende collega's gevaarlijke situaties van te voren zien aan komen, misschien wel meer levens gered dan er ongelukken zijn gebeurd door 'ondervoeding' :D

Zo is het verstandig om niets of weinig te eten voor een tentamen/examen of iets dergelijks, je bent dan scherper en alerter. Werkt voor mij :D
 
Mmm, een religie die de grootste is van de wereld en met de dag groter en groter wordt bedoel je?


Volgens mij heb je dit argument al een keer eerder gebruikt hier en toen al werd er door verschillende mensen duidelijk gemaakt dat dit geen argument is, sterker nog het wekt de indruk dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt.
 
Mmm, een religie die de grootste is van de wereld en met de dag groter en groter wordt bedoel je?

De meest geweldadige godsdienst ter wereld is het iig wel ja. Hoe komt het eigenlijk dan de Islam over ter wereld gaat ruzie zoeken. Bestaan er geen degelijke normen in de Koran ?Blijkbaar zijn julie echt nog regelrechte apen. De mensheid is ondertussen al geevolueerd,, maar je moet je wel aanpassen aan de tijd en heel dat primitieve gedrag eens achter wege gaan laten.
 
De meest geweldadige godsdienst ter wereld is het iig wel ja. Hoe komt het eigenlijk dan de Islam over ter wereld gaat ruzie zoeken. Bestaan er geen degelijke normen in de Koran ?Blijkbaar zijn julie echt nog regelrechte apen. De mensheid is ondertussen al geevolueerd,, maar je moet je wel aanpassen aan de tijd en heel dat primitieve gedrag eens achter wege gaan laten.
Blijkbaar heb jij je nog nooit verdiept in de geschiedenis van het Christendom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven