MuscleMeat

Waarom blijft STH/HGH zo duur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje domme vraag die men zelf ook wel kan bedenken.
Zelfde om te vragen waarom is/blijft coke zo duur? :rolleyes:

Heeft met het belang van een aantal te maken. ;)

Uiteindelijk zijn alle chemicals qua productiekosten nog geen schijntje waarvoor ze uiteindelijk de markt in gaan. Gaat letterlijk 20 x over de kop.

Dat is toch met alles zo waar een risico aanzit ?

GH is trouwens zwaar overschat vind ik, iig niet het geld waard voor de gemiddelde amateur die voor hetzelfde geld efficientere dingen kan doen, of 55 plusser die er jong wilt blijven uitzien.

Nog een aardig artikeltje voor wie er langer door denkt te leven: Human Growth Hormone: Youth in a Bottle?

als jullie de werkelijke waarde niet zien wat sth doet of niet ondervonden hebben moet je mond hopuden mensen. sth geeft een veel voller en ronder vormen aan je lichaam en het maakt nieuwe spiercellen aan wat aas niet doet.

de prijs is toch eenvoudig risico kost geld en er worden marktcomforme prijzen gehanteerd. en als je teveel betalld doe je maar weinig research om het goedkoper aan te komen.

• Topic Starter Topic Starter
als jullie de werkelijke waarde niet zien wat sth doet of niet ondervonden hebben moet je mond hopuden mensen. sth geeft een veel voller en ronder vormen aan je lichaam en het maakt nieuwe spiercellen aan wat aas niet doet.

de prijs is toch eenvoudig risico kost geld en er worden marktcomforme prijzen gehanteerd. en als je teveel betalld doe je maar weinig research om het goedkoper aan te komen.

ik denk dat ik toch wel een redelijk goedkope (zoniet DE goedkoopste) heb van de EU :D hij neemt direct af van de "producers" dus zonder tussenpersonen.

maar nog steeds vind ik het heel duur voor wat het maar is want HGH op zich is eigenlijk 2 keer niets waard,het gaat pas echt z'n werk doen als je het begint te combineren met allerlei stuff.en dat telt zich natuurlijk allemaal vlug op.

jammer toch...

ik denk dat ik toch wel een redelijk goedkope (zoniet DE goedkoopste) heb van de EU :D hij neemt direct af van de "producers" dus zonder tussenpersonen.

maar nog steeds vind ik het heel duur voor wat het maar is want HGH op zich is eigenlijk 2 keer niets waard,het gaat pas echt z'n werk doen als je het begint te combineren met allerlei stuff.en dat telt zich natuurlijk allemaal vlug op.

jammer toch...

Dan weet je ook dat je vast niet betaald wat de gemiddelde gebruiker betaald dus wat klaag je dan..
Je wil zeker voor een duppie eerste rang zitten.:)

Ik denk dat dit topic weinig nut meer heeft. Het zal alleen maar gaan uitlopen op vissen naar prijzen en sources en dat willen we niet hier op DBB.

Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven