AndroidHealthClinic

Waarom bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

In ieder geval niets met jou
 
Ik doe het omdat ik knap wil worden en hopelijk ooit een vrouw krijg die ik dan kan nken.

Ik hoop toch van harte voor jou dat dit sarcastisch bedoelt is :p ;)
 
Ik ben begonnen voor meer zelf vertrouwen, nu (na 4 maanden) omdat ik er erg veel plezier aan beleef en er vruchten van pluk.

:)
 
Puur voor mezelf en voor de size, ik zou het zelfs doen moest ik op een verder onbewoond eiland wonen :p
 
Toen ik begon met trainen merkte ik in de eerste week al ingrijpende positieve veranderingen aan en in het lichaam. Naderhand ben ik op dit forum terecht gekomen, en heb ik vervolgens een hele hoop informatie verzameld over bodybuilding. Daarna ging het uiteraard nog sneller en beter met de progressie, wat een enorme kick was.

Nu 2 jaar later ben ik bijna het dubbele van wat ik was, en geloof me ik wil nooit meer terug naar het lichaamsmodel van een "gewone" man. Een sterk en gespierd iemand is simpelweg iemand die vaak veel zelfvertrouwen, een groot incasserings - en doorzetvermogen en vooral veel discipline heeft. Ook zijn veel mensen nieuwsgierig of onder de indruk van je lichaam. Met name "het andere" geslacht voelt zich in het algemeen meer aangetrokken door het sterk ontwikkelde uiterlijk en innerlijk (denk aan zelfverzekerdheid, en mooie massa/lichaamsbelijning) Personen van hetzelfde geslacht zijn vaak jaloers, en gaan zich kinderachtig gedragen.

Een ding is zeker, bodybuilding is een prettige verslaving dat een hoop voordelen met zich meebrengt.
 
Ik quote mezelf:

Stoppen zal ik nooit doen met powertraining, daarvoor ben ik te dankbaar. Powertraining heeft enorm veel gedaan voor mijn zelfvertrouwen en heeft mij bovendien enorm veel discipline bijgebracht die in het dagelijkste leven ook bruikbaar is.
 
simple : life is to short to be small !!
 
Ik kick op het uitputten van de spieren, de verzuring vind ik heerlijk! En er goed uitzien vind ik ook niet verkeerd:)
 
Het is goed voor mezelf, wat betreft gezondheid en zelfvertrouwen.

Ik wil graag wat breder worden en er goed uitzien.

Als mensen dan zeggen dat je er goed uitziet dan geeft dat echt een geweldig gevoel en een nieuwe dot motivatie om verder te gaan.

Zeker als de vrouwen het zeggen.........:rolleyes:
 
Voor het zelfvertrouwen en om groot en sterk te worden.
 
Ik moet ook toegeven het gevoel dat je krijgt zoals mensen nu naar je kijken en hoe mensen van te voren naar je keken en dat je je compleet anders voelt(meer zelfvertrouwen etc...) is gewoon heerlijk.
 
om dicipline aan te brengen in mijn leven...

en om als en fokkin gorilla over straat te kunnen lopen omdat je je armen weer is kapot getrained hebt...
 
voor de meisjes doe ik het niet, want ik had altijd al vriendinnetjes en scharrels..

hoewel ik inmiddels wel blij ben met de reacties die ik krijg, maar dat was niet mijn reden om te beginnen..

het is iedere keer een strijd om je grenzen te verleggen, iedere keer weer een uitdaging.. en ik wil gewoon de grootste zijn.. en de beste..

het is een verslaving, ik stuur soms zelfs meisjes naar huis omdat ik op tijd wil slapen zodat ik de volgende dag op tijd op kan staan om mn maaltijden goed te hebben omdat ik moet trainen..

trainen heeft mijn leven veranderd.. en ik weet nog niet of dit nou positief of negatief is
 
Doe het puur voor mezelf vind het prachtig als ik na een harde training voor de spiegel sta, het groter worden vind ik heerlijk en krijg er veel voldoening van als mensen (mannen) respect hebben voor de prestaties die je levert.
 
Over het strand lopen met je buffed ass vrienden terwijl je bleke, zielige homofagbags uitlacht is awesome. Dat is de voornaamste rede dat ik train.

Extraatjes zijn natuurlijk dat de resultaten die je boekt al het zware werk waard zijn.
 
Het verleggen van je persoonlijke (lichamelijke) grenzen en het leven volgens een strakke discipline
 
Back
Naar boven