MuscleMeat

Waarom bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

voor de meisjes doe ik het niet, want ik had altijd al vriendinnetjes en scharrels..

hoewel ik inmiddels wel blij ben met de reacties die ik krijg, maar dat was niet mijn reden om te beginnen..

het is iedere keer een strijd om je grenzen te verleggen, iedere keer weer een uitdaging.. en ik wil gewoon de grootste zijn.. en de beste..

het is een verslaving, ik stuur soms zelfs meisjes naar huis omdat ik op tijd wil slapen zodat ik de volgende dag op tijd op kan staan om mn maaltijden goed te hebben omdat ik moet trainen..

trainen heeft mijn leven veranderd.. en ik weet nog niet of dit nou positief of negatief is

hier kan ik me in vinden met als aanvulling dat ik het podium op ga binnen 2jaar
 
ik heb altijd al van grote machines gehouden. grote landbouw machines, grote auto's, grote dumpers, i love big :D
en nu wil ik het zelf ook worden
het is btw ook een verslaving, ik denk niet dat ik er ooi zou mee kunnen stoppen en zowel dat ik het dan heel veel ga missen
 
Een man zonder spieren is als een lelijke vrouw zonder tieten.
 
Volgens mij hoort deze topic onder een andere sectie ipv training moet hij naar de chat doorgewezen worden maar dat terzijde.
Ten eerste de verandering van je lichaam (ik wil GROOT), het beulen in de sportschool kan ik me agressie afreageren (hoef ik niet zo vaak meer iemand op zijn kop te slaan;) ), zeker het schokeffect:eek: , ik merk dat de dames het al snel te groot vinden maar dat boeit me dus niets. Dan wil ik alleen maar groter worden als ik hoor "je wordt echt te groot". En trainen vindt ik heerlijk!!! Het is een verslaving:D
 
vooral om meer zelfvertrouwen te krijgen en wat groter te worden en zodoende positieve reacties krijgen, nu vind ik dat niet alleen mooi maar geniet ik ook van het beulen in de sportschool.
 
hier kan ik me in vinden met als aanvulling dat ik het podium op ga binnen 2jaar

ik heb ook podiumwensen :p

ik ga meedoen aan de YBF naturals in 2007.. en vanaf dat moment zal ik waarschijnlijk gaan kuren :)
 
Ik ben verslaafd aan elk moment dat ik in de sportschool zit, of een zorgvuldig samengestelde maaltijd naar binnenwerk, en droom over dat perfecte fysiek...
 
iiCk TrAiN MuH ArMeH en BoRst en 5 KeeRJtuh BuiK Per WEeK, ZODat AllEuh ChiKies mE willUh En NatuuRlijk VeeLL KuDooWs KrijG op SUPeRduDeZZ.

EGt boDybuIldEn Doe Ik NiEt Want DAt iS MeT AlLEMaAL AnnABooWLen enSow...


Oke ff serieus:

Zelfvertrouwen, de kick van het sterker worden en zijn, en groter worden, ik heb de omgekeerde vorm van anorexia zoals velen van ons.
 
Ik zat vroeger eens op het strand en toen zag ik skinny bitch en toen dacht ik nee zo wil ik niet zijn (ik was waarschijnlijk toen hetzelfde) ik moet gaan trainen en snel een beetje haha.
Bovendien vind ik het totaal niet staan een man zonder spieren, ik zie het all the time, van die ongetrainde dudes die dan zo'n strak shirtje aan hebben en dan zo'n kettingkje erop die daar hangt zonder dat die op een borstkas kan rusten.
Dat is net zoiets als nagels die over een schoolbord aan, niet om aan te zien is het.
Je kan net zo mooie kleding hebben maar als je geen vulling eraan geeft dan is het nog steeds bagger.
 
ik doe aan bb omdat ik zo groot wil worden dat mensen spontaan gaan kotsen als ik op straat voorbijloop
 
Zolang jij het dan niet moet opkuisen is het ok zeker?:p
 
ik begon i.v.m. rugklachten ongeveer een jaar terug nu, toen ik er achter kwam dat je daadwerkelijk kon versterken en groeien werd het een soort van verslaving... ik wil nu gewoon elke keer serieus trainen en daarmee bezig zijn, ik voel zelfs een soort van afkeer richting mensen die dat niet doen in de gym... no way dat ik zoals hun wil zijn, knallen en gainen = gewoon heerlijk

edit: ik baal nu enorm dat ik altijd op me luie reet heb gezeten... en niet op me 16e was begonnen ofzo
 
Laatst bewerkt:
Ik wil benen als boomstronken
 
Plezier :), polo leek me niks :(...
 
omdat ik dan ectos for breakfast heb,



hier marsie, hier jongen :lick:
 
Omdat ik 't leuk vind, one day I will be big:)
 
Back
Naar boven