logiteg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik begrijp dat opbouwen niet zoveel zin heeft, maar zou afbouwen ook geen zin hebben wat betreft herstel van waardes ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee alle test moet er volledig uit, dan ga je pas terug herstellen.Maar je waarden schommelen toch altijd, de hele dag door.
Het is dus niet zo dat hoe meer je de van buitenaf toegediende test gaat verminderen, hoe meer je eigen systeem het overneemt ?
Wel je kan echt wel al je gains vasthouden hoor. Ik ga in mijn pct begint in 1 week. 4 weken nolva dan ga ik aan ; 1000 kcal extra dus 5000/5500 kcal eten. Geen cardio meer, pink magic van USP sarms creatine etc.jezus wat is het menselijk lichaam eigenlijk een trieste bedoeling zeg.
Alles gaat zo traag en het lijkt wel of je lichaam maar 1 ding wil , Een vatsig slap hoopje blubber zijn .
![]()
Nolvadex remt je oestrogeen af die je op heb gebouwd tijdens het aromatiseren in de kuur. Dus je hebt een hoog oestrogeen level en je test level wordt onderdrukt. Zie het zo, nolva is geen test booster. Nolva remt je oestrogeen dat je nu in een te hoge waarde in je lichaam hebt, er moet weer een balans komen tussen je test level en oestrogeen level, dat wil je hebben. Een stofje in nolva geeft een signaaltje af aan je hersenen waarbij dat signaaltje in je hersenen weer gaat zorgen dat er je eigen testosteron level weer begint te steigen (dit signaal is een soort van starter voor je eigen productie)
Beetje vaag uitgelegd maar nolva verminderd je oestrogeen en zorgt dat je eigen systeem weer opgestart wordt.
Er moet gewoon een manier zijn om test toe te dienen ZONDER dat je eigen productie stopt. Is DAAR geen medicijn voor ?
Nee een enanthaat ester bv bouwt zichzelf helemaal af.
Maar ik ben wel van mening dat in een dikke bulkkuur met veel deca etc.
Daar doe ik soms na alles bv 12 weken test 750 en 10 weken deca 400.
Dan doe ik week 12-15 Test 250 mg. Dit maakt mijn herstel beter dan is de deca volledig uit je systeem en je lichaam geraakt al wat gewoon aan je nieuwe massa, dit is mijn visie en dit werkt voor mij.