XXL Nutrition

Waarom eigenlijk niet afbouwen ?

logiteg

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
15%
Ik begrijp dat opbouwen niet zoveel zin heeft, maar zou afbouwen ook geen zin hebben wat betreft herstel van waardes ?

omdat je onderdrukt blijft in de periode dat je afbouwt al zijn er wel mensen die iets van een bridge inbouwen voordat ze off gaan om eventueel een klap op te vangen als de dk of tren gestackt hebben met test.

Nee een enanthaat ester bv bouwt zichzelf helemaal af.
Maar ik ben wel van mening dat in een dikke bulkkuur met veel deca etc.
Daar doe ik soms na alles bv 12 weken test 750 en 10 weken deca 400.

Dan doe ik week 12-15 Test 250 mg. Dit maakt mijn herstel beter dan is de deca volledig uit je systeem en je lichaam geraakt al wat gewoon aan je nieuwe massa, dit is mijn visie en dit werkt voor mij.

Ik geloof dat de waardes bij het opbouwen juist gaan schommelen in plaats van lineair stijgen. Dat zal dan het zelfde zijn bij het afbouwen, je waardes gaan schommelen. Dat zal dus niet veel zin hebben en gaat te goed van je kuur tijd. Je wilt namelijk na je kuur je eigen systeem weer zo snel mogelijk op de rit hebben en niet door blijven sukkelen met een schommelende bloedwaarde waarbij je geen goede gains meer mee gaat maken.

Dus:
Het gaat ten goede van je maximale kuur tijd
Het duurt langer voordat je je eigen systeem weer op de rit hebt.
Bij het afbouwen ga je mindere tot geen extra gains aan toe maken (hangt natuurlijk van de dosering af)

Ik heb geen ervaring met AAS, lees enkel informatie dus correct me if im wrong

• Topic Starter Topic Starter
Maar je waarden schommelen toch altijd, de hele dag door.

Het is dus niet zo dat hoe meer je de van buitenaf toegediende test gaat verminderen, hoe meer je eigen systeem het overneemt ?

Iemand hier een onderzoek van of iets dergelijks (ja sorry ik ben verschrikkelijk eigenwijs :-( )

Maar je waarden schommelen toch altijd, de hele dag door.

Het is dus niet zo dat hoe meer je de van buitenaf toegediende test gaat verminderen, hoe meer je eigen systeem het overneemt ?
Nee alle test moet er volledig uit, dan ga je pas terug herstellen.

jezus wat is het menselijk lichaam eigenlijk een trieste bedoeling zeg.

Alles gaat zo traag en het lijkt wel of je lichaam maar 1 ding wil , Een vatsig slap hoopje blubber zijn .

:mad:

jezus wat is het menselijk lichaam eigenlijk een trieste bedoeling zeg.

Alles gaat zo traag en het lijkt wel of je lichaam maar 1 ding wil , Een vatsig slap hoopje blubber zijn .

:mad:
Wel je kan echt wel al je gains vasthouden hoor. Ik ga in mijn pct begint in 1 week. 4 weken nolva dan ga ik aan ; 1000 kcal extra dus 5000/5500 kcal eten. Geen cardio meer, pink magic van USP sarms creatine etc.
En waarschijnlijk kom ik zelfs nog bij tot volgende kuur want ben een diehard ecto. Stop gewoon je kuurtje en hou de moed erin man.

Nee ik heb nog niet gekuurd, maar wil het wel .

Ben alleen zeer benouwd voor de terugval . Zie het zoveel in de sportschool, echt super jojo en eigenlijk aan het eind van het liedje meer nadelen dan voordelen.

Maar hier lees je zowat dat iedereen 90% van de massa vasthoudt. Ik weet niet man wil wel kuren maar niet terugvallen en ik geloof niet dat nolvadex echt zoveel doet.

Las in de wiki dat het je eigen test met 150% kan verbeteren. Maar wat heb je daaraan als je test na de kuur 0.0 is ? 1.5 x 0.0 is nog steeds nul

Nolvadex remt je oestrogeen af die je op heb gebouwd tijdens het aromatiseren in de kuur. Dus je hebt een hoog oestrogeen level en je test level wordt onderdrukt. Zie het zo, nolva is geen test booster. Nolva remt je oestrogeen dat je nu in een te hoge waarde in je lichaam hebt, er moet weer een balans komen tussen je test level en oestrogeen level, dat wil je hebben. Een stofje in nolva geeft een signaaltje af aan je hersenen waarbij dat signaaltje in je hersenen weer gaat zorgen dat er je eigen testosteron level weer begint te steigen (dit signaal is een soort van starter voor je eigen productie)

Beetje vaag uitgelegd maar nolva verminderd je oestrogeen en zorgt dat je eigen systeem weer opgestart wordt.

Van mijn eerste kuurtje test had ik echt geen terugval van een winstrol of anavar only heb je ook geen terugval hoor.

Nolvadex remt je oestrogeen af die je op heb gebouwd tijdens het aromatiseren in de kuur. Dus je hebt een hoog oestrogeen level en je test level wordt onderdrukt. Zie het zo, nolva is geen test booster. Nolva remt je oestrogeen dat je nu in een te hoge waarde in je lichaam hebt, er moet weer een balans komen tussen je test level en oestrogeen level, dat wil je hebben. Een stofje in nolva geeft een signaaltje af aan je hersenen waarbij dat signaaltje in je hersenen weer gaat zorgen dat er je eigen testosteron level weer begint te steigen (dit signaal is een soort van starter voor je eigen productie)

Beetje vaag uitgelegd maar nolva verminderd je oestrogeen en zorgt dat je eigen systeem weer opgestart wordt.

Ok dus na de kuur heb je geen test maar wel veel oestrogeen.

Dan zou je lichaam vanzelf toch JUIST gelijk test moeten gaan produceren, omdat er zo'n grote onbalans is tussen de 2 hormonen ?
Of ziet je eigen lichaam het verschil tussen test en oestrogeen niet , en denkt het gewoon "zo, genoeg HORMONEN aanwezig" ?

Maar goed, geen test, veel oestrogeen. Dan ga je de oestrogeen blokkeren (of daadwerkelijk verminderen ?) .
Waarom zou je lichaam meer testosteron gaan produceren als je oestrogeen laag is ?

Óf, is het zo, dat je lichaam testosteron gaat produceren omdat mannen alleen oestrogeen kunnen maken VAN testosteron (aromatisering) ?

Als dat zo is dan kan ik er nog wel inkomen allemaal.

Maar ja dan zou je lichaam ook gewoon vanzelf test moeten gaan aanmaken als er geen test aanwezig is.

Tenzij je test productie afhankelijk is van de hoeveelheid oestrogeen in je lichaam natuurlijk.
Maar ja dan zouden niet aromatiserende steroids GEEN effect moeten hebben op je axis. En we weten allemaal dat dat ook niet zo is helaas.

ARGGHH ik snap er geen reet meer van (maar thx voor de post, helpt wel een ietsie pietsie beetje)

Er moet gewoon een manier zijn om test toe te dienen ZONDER dat je eigen productie stopt. Is DAAR geen medicijn voor ?

Er moet gewoon een manier zijn om test toe te dienen ZONDER dat je eigen productie stopt. Is DAAR geen medicijn voor ?

Was het maar zo'n feest, dan konden we yearround kuren zonder kans op terugvallen, onvruchtbaarheid, etc..

Vlieger gaat niet op bro, het is een afweging die je moet maken..

vette pictures man, goed lijf moet ff gezegd worden DAMN

Nee een enanthaat ester bv bouwt zichzelf helemaal af.
Maar ik ben wel van mening dat in een dikke bulkkuur met veel deca etc.
Daar doe ik soms na alles bv 12 weken test 750 en 10 weken deca 400.

Dan doe ik week 12-15 Test 250 mg. Dit maakt mijn herstel beter dan is de deca volledig uit je systeem en je lichaam geraakt al wat gewoon aan je nieuwe massa, dit is mijn visie en dit werkt voor mij.

Dit vind ik wel een logische redenatie. Dat wil ik zelf ook wel eens gaan proberen aan het einde van mijn kuur.

Terug
Naar boven