Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slin is (indien heel verstandig mee omgegaan) 1 van de veiligste middelen om te gebruiken, let wel dat slin de levensduur 'drastisch' verminderd.. Ik ben ook aan het leren over insuline, weet alleen niet of ik het daadwerkelijk durf..
In jouw geval zou ik toch eerst een keer een gewone kuur proberen, en die sportdokter van jou, is dat misschien ook jou leverancier ofzo want wat voor raad geeft hij zeg..

PBS is zelfs te jong om hier te posten,wat denk je daar van.

ho ho dat doe ik al,
ik stel deze vragen gewoon uit intresse,
vorige week kwam nou eenmaal hgh tersprake bij de dokter.
dus ben me nu aan het inlezen.
heb gistere 4 dozen besteld dus of jullie mij nou willen helpen of niet, die spuit gaat erin hoor
grtz
Ik had beter de titel kunnen veranderen in waarom geen HGH voor PBS

denk ongeveer tegen de tijd dat jij aan de hgh kunt.....serieus overgens.
echt zeer vreemd dat een broekie van 19 met een paar dozen HGH bij de dokter vandaan loopt.Heeft hij je IGF geprikt en gemonitoord?
hoef je niet boos om te worden,maar het lijkt mij vreemd dat een arts je een groeihormoon voorschrijft terwijl je kerngezond bent,en waarschijnlijk genoeg igf produceert.
Eh en hoe zit het eigenlijk met de groeiende organen ,afnemende insuline gevoeligheid en sneller artrose krijgen??
Lijken me wel dingen om je zorgen over te maken als je vroeg begint en het waarschijnlijk wel vaker zult gaan nemen, of niet?![]()