XXL Nutrition

hgh only kuur

Bezoekers in dit topic

ayden17082009

Novice
Lid geworden
20 mei 2016
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Hoi allemaal. Ik denk dat hier het meeste verstand zit wat betreft hgh.
Ik wil een hgh only kuur volgen van een jaar ongeveer.. Ik weet dat de meeste zeggen hgh only gaat je niet veel opleveren maar hier het volgende waarom hgh only voor mij.

Ik wil ten eerste niet super breed worden. Ik ben een sprinter en ben na 5 jaar gestopt te zijn weer begonnen.. Ik wil volgend jaar weer fit zijn als sprinter en dus geen bodybuilder.. Ik wil mijn buikvet kwijt dit is zeer moeilijk voor mij.. Train heel veel en dan natuurlijk erg intensief qua verbranding. Veel rennen natuurlijk en ook veel kracht en explosie trainingen en cuore stability. Ik eet gezond en neem t3 50mg ed. Heb clen geprobeert maar zelfs een lage dosis (half tabletje) wordt kotsen en alles is er weer uit. Heb t5 (eca) gehad maar helpt niet super. Dus de vraag is kan ik mbh van hgh 5iu per dag een jaar lang mijn vet % onder de tien brengen met een kcal iname van max 3500 per dag gezonde voeding.. Heb 4 sprintstrainingen van 2u pw en 2 kracht trainingen.. Ik moet ook iets krachtiger worden en explosiever maar moet dus niet weer tien kg gaan gainen in spier hooguit 5 en zit nog lang niet aan natuurlijke grens.

Ideeen hierover?
 
Het wordt heel veel afgeraden idd maar mijn vader en een goede vriend van mij (wielrennen) hebben ook aan de hgh only gezeten, vriend van me zit er nog steeds aan, en die hebben erg mooie resultaten geboekt. Heb ze zelfs nog nooit een blessure zien hebben :o het nadeel ervan is dat het lang duurt voordat het pas werkt dus je doet er goed aan om het lang te gebruiken.

Waarom zet je er niet low test bij? 1 milliliter naast je t3 en hgh is al voldoende en je gaat hier zeker goede resultaten mee halen! Mijn vader dronk er ook altijd bietensap bij en ik heb met mijn eigen ogen zijn prestaties gezien ;) aanrader
 
thanks voor de informatie,
het idee erachter is om volgend jaar echt fit te zijn.. dit jaar is mijn eerste jaar weer als atleet en verwacht ergens rond de 11.8 misschien 11.7 sec te lopen op 100meter, dit is niet langzaam maar ook niet echt top. mijn doel is om volgend jaar in mei ongeveer, want dan beginnen de wedstrijden, weer helemaal fit te zijn. weeg nu 83, doel is ongeveer 75-80 afhankelijk van de toegenomen spiermassa want deze zal natural al toenemen gezien ik nog lang niet qua kracht zit aan wat ik vroeger zat en dus mijn natural max nog lang niet bereikt is. ik zat er inderdaad wel aan te denken om er iets bij te nemen maar niet heel sterk dit omdat gewicht en kracht in verhouding moet blijven, ik kan wel super sterk worden maar als ik 95 kg ga wegen bij wijze van op 1.75m kom ik niet vooruit. zou ik er iets bij gaan nemen dan doe ik dit aan het einde, bijv in februari en dan dit vast proberen te houden met mijn trainingen.
als voorbeeld neem ik een Tyson Gay ( wereld top sprinter) hij is ongeveer van mijn lengte en is erg gespierd en krachtig maar weegt nog geen 80 kg. zeer fuctionele spiermassa.
 
Precies, daarom zei ik al dat je niet over de ml test moet gaan samen met een sapje iedere dag, t3 en hgh. Kan niet beter ;) ofja kan wel maar dan moet je er nog epo bij gaan zetten haha
 
Back
Naar boven