XXL Nutrition

waarom HGH ?

Dit is dus echt de grooste onzin die ik jou ooit heb zien verkondigen. Ik ken een aantal jongens in mijn vriendenkring die op minimaal 500mg Test E per week zaten en zo goed als niet trainden (miss thuis beetje opdrukken...dat soort dingen) en niet op hun voeding letten. Die groeiden dus echt zo goed als niks..ja misschien 3kg wat voor 95% vocht was en nu ook alweer allemaal weg is.

Dit waren gewoon heel goede vrienden van me...dus ik kan met zekerheid zeggen dat jou stelling complete onzin is.

OK, ik heb het natuurlijk een beetje zwart/wit geschtst. Maar om het even anders te stellen; ken jij een naturel de groter is dan jij? Ik ken iig geen echt grote naturel. Als een jonge al groot is is het een combi van AAS en genen, als zo iemand dan ook nog een goed eet krijg je een fysiek als Roelly, Jonathan.

Ik ken er persoonlijk geen...maar geloof best dat die er zijn hoor.
Zonder goed eten en goed trainen wordt je niet groot...dan kan je alle AS en GH pakken die je wilt maar echt groot zul je nooit worden. Als je goed eet+traint en dan ook nog eens goede genen hebt en AS gebruikt dan zul je een beest worden. Maar met alleen goede genen + AS en een voedingsschema bestaande uit broodjes frikandel en liga's zul je niet groot worden.

Nog een keer proberen;)

10 jongens met allemaal dezelfde genen. Wie zaql er harder groeien; degene die veel gebruikt en slecht eet(100 gram eiwitjes per dag, veel junk, soms maar 2 keer) of degene die niks gebruikt en waarbij alles perfect is. Ik denk(jammer genoeg) dat degene die gebruikt meer zal groeien. In mijn omgeving zie ik het vaak zat. Ik werk mezelf uit de naad, alles perfect, geen alcohol, altijd optijd eten en dan is er zo'n jonge die rustig 3 keer in de week gaat stappen en 2 keer per dag eet die facking vooruit schiet.

Rob gebruik je zelf GH?

Nog een keer proberen;)

10 jongens met allemaal dezelfde genen. Wie zaql er harder groeien; degene die veel gebruikt en slecht eet(100 gram eiwitjes per dag, veel junk, soms maar 2 keer) of degene die niks gebruikt en waarbij alles perfect is. Ik denk(jammer genoeg) dat degene die gebruikt meer zal groeien. In mijn omgeving zie ik het vaak zat. Ik werk mezelf uit de naad, alles perfect, geen alcohol, altijd optijd eten en dan is er zo'n jonge die rustig 3 keer in de week gaat stappen en 2 keer per dag eet die facking vooruit schiet.

Moeilijk te zeggen...kan je wel iets gaan gissen maar zeker weten doe je het nooit. Feit is wel dat wanneer je goed traint en kuurt maar geen goed voedingsschema hebt je alsnog goed groeit. Maar dan nog...echt groot zul je zo nooit worden. Daarvoor moet alles kloppen.

Nope...ben van mening dat ik dat nog niet nodig heb.

• Topic Starter Topic Starter
stond volgens mij altijd op bodypage, maar deze site doet niet meer wat ie deed

heb het al s eerder gepost hier maar de bron weet ik niet meer

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

ik weet genoeg, ik ga het zowiezo s uitproberen ,alleen al maar omdat de hoeveelheden aas meer benut worden , en het verlies van vet en toename van extra spiercellen zijn dus allemaal mooi meegenomen ,ben s benieuwd

Waarom gh? Beetje vragen om open deuren ingetrapt te krijgen aangezien er zoveel hapklare info te vinden is via google..

In a nutshell: als je alles goed hebt, training, voeding, rust, etc zul je op een gegeven moment aan je natuurlijke max zitten. Ga je dan kuren met aas, dan zal je weer vooruitgang boeken, maar daar zit ook weer een grens aan. De volgende stap is dan voor hypertrofie te gaan, niet om de spiervezels groter te krijgen, maar om meer vezels te kweken die je op hun beurt ook weer groot worden..

Ook zijn er andere voordelen, het sneeuw voor de zon effect vwb het bekende mannenbuikje bijvoorbeeld. Dan in specifiek het vet tussen de organen.

maar ook:
Meer energie
Meer zin in coïtus
Vermeerdering van de spiermassa
Gewichtsverlies
Sterkere beenderen
Minder rimpels
Gezond afweersysteem
Beter humeur
Minder cholesterol
Scherper zicht

Persoonlijk: Ik vind het resultaat van een HGH+AAS kuur mooier dan AAS alleen.

De nadelen die genoemd worden en dan Acromegalie in specifiek, zie je alleen bij buitensporig gebruik. Zo even uit mijn hoofd staat in de stickies dat dit pas optreed als men boven de 5iu komt, maar hou me te goede en de ene is de ander niet.

Laatst bewerkt:
Het overgrote deel van de voordelen die je opsomt gelden natuurlijk pas vanaf 40/50+.

dat je je energieker gaat voelen en beter gehumeurd heb ik wel vaker gehoord, zou wel aangenaam zijn vermits ik me soms heel moe en lusteloos voel

dat je je energieker gaat voelen en beter gehumeurd heb ik wel vaker gehoord, zou wel aangenaam zijn vermits ik me soms heel moe en lusteloos voel

Als je aan de GH gaat hoeft dit niet te verbeteren.

Test >>> lui
GH & Test >>> te lui om van de bank af te komen en te .............

Als je aan de GH gaat hoeft dit niet te verbeteren.

Test >>> lui
GH & Test >>> te lui om van de bank af te komen en te .............

ja,zal verschillend zijn per persoon mss maar heb toch al van velen gehoord dat ze energieker worden erdoor

vooral in de herfst winterperiode, iedereen shagerijnig enzenz....

Dit is dus echt de grooste onzin die ik jou ooit heb zien verkondigen. Ik ken een aantal jongens in mijn vriendenkring die op minimaal 500mg Test E per week zaten en zo goed als niet trainden (miss thuis beetje opdrukken...dat soort dingen) en niet op hun voeding letten. Die groeiden dus echt zo goed als niks..ja misschien 3kg wat voor 95% vocht was en nu ook alweer allemaal weg is.

Dit ''onderzoek'' heb ik met eigen ogen gezien...sterker nog...ik heb hun zelfs de spuitjes gezet :D. Ik kan dus met zekerheid zeggen dat jou stelling complete onzin is.

dus als ik het goed begrijp zet jij bij je vrienden de spuitjes terwijl je weet dat die niet trainen ..........eeuh tja wat versta jij dan onder vrienden want ik zou nooit bij mijn vrienden zetten als ik zou weten dat die niet trainden....

Nog een keer proberen;)

Dat geloof ik best. Maar vooruitschieten is 1, resultaten na de nakuur behouden is 2. Uiteindelijk wordt hard werk (en dan heb ik het dus niet alleen over trainen) altijd beloond.

HGH zijn zalig è!

bump

Terug
Naar boven