Fitness Seller

Waarom ik niet :P

Bezoekers in dit topic

Chewie

Huge Freak
20 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
8.966
Waardering
196
Lengte
1m94
Massa
128kg
Vetpercentage
22%
http://frontpage.fok.nl/nieuws/51116

Lekkere griet zo op het eerste gezicht :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PNJGM_-9G_zN3-5aRhMoU19B-l2oZT6a.jpeg

PNJGM_-9G_zN3-5aRhMoU19B-l2oZT6a.jpeg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:P De vrouw in kwestie :)
 
Der was een heel stuk op cnn erover eergisteren.. Haar man die inmiddels wel scheiding had aangevraagd gaf daar een intervieuw...

Raar ook zo'n meid een 13 jarige pfff... dat zou me echt niet kunnen opwinden.
 
zij mag mij anders ook wel verkrachten!! alleen ben ik geen 13...
 
uh...damn...als die mij wil verkrachten klaagt ze mij naderhand aan voor verkrachting. :D
 
toen ik 13 was was ik eerder weggerend dan gezegt; YES
btw..
 
George zei:
toen ik 13 was was ik eerder weggerend dan gezegt; YES
btw..
Dat was de leeftijd waar je erachter kwam dat je stiekem toch niet van vrouwen houd? ;)
 
Omg :| Idd, waarom ik niet? :bawling:
 
benchMarc zei:
Omg :| Idd, waarom ik niet? :bawling:
Omdat ze niet op alizee lijkt, brabootje. ;) :D
 
De eerste foto vind ik het beste van haar. Ze ziet er idd super uit lijkt me sterk dat er jongens waren die tegenstribbelde.

Hier hebben jullie haar mailadres: TurnerP2@k12tn.net (HAHAHA)
 
Laatst bewerkt:
Centaur zei:
Dat was de leeftijd waar je erachter kwam dat je stiekem toch niet van vrouwen houd? ;)

:D nee, toen begon ik net schaamhaar te krijgen.
 
Wel lekker wijf :cool:
 
ik denk dat ik terug ga naar de middelbare school :D waar geeft ze les?
 
waaaa deed ze dat maar bij mij. Ik zou niet naar huis lopen en zeggen van help ik ben verkracht maar ik zou zeggen, Als je me niet meer verkracht ga ik het zeggen :)

Als diene gast wat ouder wordt gaat hij zijn eigen een lap geven in zijn smoel en dan beseffen dat da een echte mannendroom was :D
 
George zei:
toen ik 13 was was ik eerder weggerend dan gezegt; YES
btw..
Weggerend? Hier droomde ik van al voor mijn dertiende....het is nog beter dan een lot uit de loterij!
 
Ik vat de hele zaak even samen:
- een getrouwde vrouw voelt zich aangetrokken tot een 13 jarige student.
- Ze hebben vrijwillige coïtus met elkaar.
Kan iemand me uitleggen wat het probleem is?
Dit is toch de droom van iedere 13 jarige puber?

Ik vind dit weer zo typisch Amerikaans. Zodra het om coïtus gaat raken ze compleet in paniek. :mad:
 
Ik denk dat ze de hele klas heeft gehad ondertussen alleen er 1tje zich onzeker voelde en het naar buiten bracht. De rest van de 13jarige gaan nog steeds met een goed gevoel slapen :D
 
Lauw zei:
Ik vat de hele zaak even samen:
- een getrouwde vrouw voelt zich aangetrokken tot een 13 jarige student.
- Ze hebben vrijwillige coïtus met elkaar.
Kan iemand me uitleggen wat het probleem is?
Dit is toch de droom van iedere 13 jarige puber?

Ik vind dit weer zo typisch Amerikaans. Zodra het om coïtus gaat raken ze compleet in paniek. :mad:

Even een vergelijking:

- een getrouwde man voelt zich aangetrokken tot een 13 jarige studente.
- Ze hebben vrijwillige coïtus met elkaar.
Kan iemand me uitleggen wat het probleem is?
Dit is toch de droom van iedere 13 jarige puber?

In dit geval zou iedereen hier gelijk pedofilie roepen, en dat is het ook.

Maar wel geil, en ik zou er op mijn 13de ook heel blij mee zijn geweest. En nu nog steeds.
 
Het enige probleem wat ik kan zien is het feit dat een volwassene van 27 meestal een mentaal overwicht heeft op kinderen van 13. En dan heb je dus het risico dat die volwassene het kind zodanig manipuleert dat het instemt met coïtus. Maar dan is er imho geen sprake van vrijwillige coïtus.
En in dit geval is er wel sprake van vrijwillige coïtus. De 13 jarige jongen heeft lopen opscheppen tegen zijn vriendjes (lijkt me logisch, niet iedereen presteert het om de juf te nken), die vriendjes hebben het vervolgens tegen hun ouders verteld (jaloezie?), en die ouders schreeuwden moord en brand.
Daar komt nog eens bij dat ik denk dat een gozer z’n pik niet stijf krijgt als hij tegen zijn zin gedwongen wordt.

Amerika is wat coïtus betrefd een ontzettend hypocriet land. Als CNN op prime-time laat zien hoe de M60 van een hummer een personen auto met 2 passagiers helemaal aan stront schiet, of hoe een Israëlische soldaat een Palestijn in de nek schiet dan zegt niemand er wat van (deze 2 situaties verzin ik niet, is echt gebeurd en echt op prime-time uitgezonden).
Maar als de president zich door de stagiaire laat ppen of Janet Jackson haar blote tiet laat zien dan is iedereen in blinde paniek. Achterlijk volk. :rolleyes:
 
Back
Naar boven