- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch wel jammer om te horen, ik zit ookal tijdje op ace van rood wit en mis toch ook de kortademigheid/vasculariteit van tren, zweet me wel een ongeluk.Zou zo maar kunnen. Ik ben zeker 1,5-2 kilo vocht verloren sinds ik "tren e" gedropped heb 2 weken geleden. Van rood wit net als topic starter.
Dit is toch wel jammer om te horen, ik zit ookal tijdje op ace van rood wit en mis toch ook de kortademigheid/vasculariteit van tren, zweet me wel een ongeluk.
Zou zo maar kunnen. Ik ben zeker 1,5-2 kilo vocht verloren sinds ik "tren e" gedropped heb 2 weken geleden. Van rood wit net als topic starter.
Vaag. Ik heb 6weken tren a 100mg/dag gehad en kwam in de dagen na het stoppen van de tren nog 1kg aan. Spul is van dezelfde maker als waar jij het over hebt.
Als rood-wit niet meer te vertrouwen is dan blijft er in Nederland niks meer over. Misschien Alpha Pharma maar eens proberen ondanks dat je wel bijna het dubbele betaalt
Ben bang van niet. Heb verschillende EP dealers gehad, verschillende bloedtesten af laten nemen, ep is geen standaard ep.
Ik had tren e.
Ik heb wel de eerste 3 weken tren ace 100mg EOD geprikt als kickstart. En toen ging gewicht snel omhoog maar 3 weken is te kort om er iets over te zeggen.
Al met al ben ik wel tevreden met mijn gains: 5 kilo in 8 weken nadat het vocht weg was. Vet% is hetzelfde of iets lager.
Maar ik twijfel dus wel aan de inhoud van de vial waar volgens het etiket tren e in zou moeten zitten
Op tren kom ik de eerste paar weken zo 4kg aan, daarna vliegen de kilo's er weer af en doseer het op 750mg met 1000mg bold en 500mg test. Je zou zeggen goede bulkkuur, maar gewicht blijft nu stationair op 94kg.