Fitness Seller

Waarom kom ik niet echt aan?

Ik eet momenteel 3700 en kom ook niks aan. Dat hoeft ook niet op dit moment maar veel mensen hebben niet door hoeveel ze bewegen. Naar mijn idee beweeg ik nooit maar ik fiets alleen al 30 min-1 uur op een dag. Daarnaast loop ik naar de winkel en dan verbrand je al gauw een paar honderd extra kcal.

Wat ook nog zo is maar niet super belangrijk is dat je lichaam meer energie nodig heeft bij het afbreken van eiwitten ten opzichte van carbs. Als je dus heel hoog in eiwitten zit op een dag heeft je lichaam ook iets meer energie verbruikt.

3500 is dus niet zo gek veel als je regelmatig beweegt en je bent nog jong dus misschien zit je nog in de groei. Gewoon opschroeven tot je wel aankomt.

Je eet te weinig

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel het idee dat ik heel licht aankom maar echt te weinig voor een bulk. Mijn richtlijn is meer 0.5 kg per week. En zoveel beweeg ik eigenlijk niet fiets misschien 20 min heen en terug naar fitness. Maar heb nu mijn kcal verhoogd naar 3700 en ik zie vanzelf wel of dat helpt I guess.Weet iemand btw of het erg is als ik soms op vetten te hoog uit kom en koolhydraten te laag? Of verschilt dit van persoon tot persoon? Voorbeeldje van gisteren: K:240:e212v134.

Je kan best 4000 kcal per dag eten, mocht je toch te vet worden dan weet je dat je goed zit en dan eet je gewoon wat minder.

Je kan best 4000 kcal per dag eten, mocht je toch te vet worden dan weet je dat je goed zit en dan eet je gewoon wat minder.

Hmm oke, alleen het kutte is dat ik me niet fatsoenlijk kan wegen. Thuis is de weegschaal kapot en bij fitness verschilt het altijd omdat het tijdstip verschilt, wat ik gegeten heb etc. Dit gaat wel omhoog maar verschilt altijd. Zou ik 4000 kcal gaan eten en dit is teveel moet ik teveel vet verliezen in de cut en wil dus vettoename zo laag mogelijk houden. ( helemaal niet is natuurlijk onmogelijk.

Hmm oke, alleen het kutte is dat ik me niet fatsoenlijk kan wegen. Thuis is de weegschaal kapot en bij fitness verschilt het altijd omdat het tijdstip verschilt, wat ik gegeten heb etc. Dit gaat wel omhoog maar verschilt altijd. Zou ik 4000 kcal gaan eten en dit is teveel moet ik teveel vet verliezen in de cut en wil dus vettoename zo laag mogelijk houden. ( helemaal niet is natuurlijk onmogelijk.

weegschaal kost 20 euro oid bij de blokker

koop dan een nieuwe weegschaal ;) problem solved

en indien 4000kcal teveel is zal je dit wel merken na een paar weken, kan je nog altijd verlagen, persoonlijk denk ik dat als je niet aankomt op 3700kcal, je van 4000kcal niet veel zal stijgen in vet percentage.

koop dan een nieuwe weegschaal ;) problem solved

en indien 4000kcal teveel is zal je dit wel merken na een paar weken, kan je nog altijd verlagen, persoonlijk denk ik dat als je niet aankomt op 3700kcal, je van 4000kcal niet veel zal stijgen in vet percentage.

Was aan het bulken op 3500 en heb het nu verhoogd naar 3700 ;). En nogmaals gewicht steeg wel alleen heel minimaal. Zit bijvoorbeeld nu altijd met wegen wel boven de 77 kg terwijl dit voorheen 76, nog wat was en heel af en toe boven die 77 zat.

---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:02 ----------

weegschaal kost 20 euro oid bij de blokker

Ow okay nice ! Probeer eerlijk gezegd dit soort dingen eerder te fixen bij mijn ouders zodat ik het niet zelf hoef te betalen:D

Sommige mensen gaan bij overeten hun neat (beweging, excl. bewuste sportieve activiteiten) veel meer verhogen dan andere.

Vb: persoon x eet 1000 kcal over onderhoud, maar gaat daarbij ook, onbewust, 900 kcal verbranden door meer te bewegen. Deze persoon komt heel traag bij.

Persoon y eet ook 1000 kcal over onderhoud, maar gaat daarbij niet meer actief worden. Deze persoon zal heel snel bijkomen.

Je hebt waarschijnlijk een waardeloze darmflora waardoor je niet in staat bent om optimaal je voedsel te verwerken.
Meer eten dus, je schijt waarschijnlijk een hoop uit zonder het gebruikt te hebben.

Terug
Naar boven