XXL Nutrition

Waarom krimpen me ballen niet?

Antisocial

Competitive Bodybuilder
Waardering
277
Wat ik me nou afvraag he,

Ik ben nu inmiddels zo'n 23 weken op 600mg test + eerste 12 weken deca en daarna met tren.. Mijn ballen zijn nog steeds hetzelfde formaat.. is dat raar? ???

je hebt vocht in je ballen door de deca !!!! /fotos

on topic: haha je hoort toch blij te zijn dat je ballen nog intact zijn? uitgaande van jouw geval is atrofie dus ook persoonsgebonden? :O

is heel erg persoonsgebonden, zelf ook nooit last van, gyno daarintegen vrij snel al

lange kuur man

Als jij goede resultaten overhoudt aan de kuur dan is het echt spul en heb je resistente ballen I guess ;)

Maar vergeet niet dat je eigen perceptie onbetrouwbaar is, om zeker te zijn zou je een echografie moeten laten doen. In de meeste gevallen krimpen je ballen vanaf 8-10 weken toch wel aanzienlijk, zeker bij zo'n kuur.

Lucky you zou ik zeggen, ik merk het helaas al erg snel. Het zegt echter niks over jou eigen test aanmaak of je herstel.

Je gear is fake?
J/k, ben nu ook al 22 weken on en merk pas sinds een week of 4 dat ze kleiner worden.Zal wel persoonsgebonden zijn.

Hahahah dit ook hhaha me ballen krimpen niet!! zou juist blij zijn man
tenzij je fake zooi spuit.

Mijn ballen krimpen vanaf week 8 ofzo, achja hoort erbij he

als je ballen al zo klein zijn dat ze bijna niet meer kunnen krimpen?
nog minder krimpen en je hebt geen ballen?

miss is het dat?

Balls of steel

Is dit overigens je langste kuur tot nu toe? En heb je in het verleden ook nooit atrofie van je balletjes gehad?

Balls of steel

Is dit overigens je langste kuur tot nu toe? En heb je in het verleden ook nooit atrofie van je balletjes gehad?
squirrel_nuts.jpg

dit is een naturel

• Topic Starter Topic Starter
Balls of steel

Jup. Hiervoor heb ik 12-14 weekse kuurtjengs gehad met test met deca - NOOIT atrofie balls gehad dus ik verwachtte eigenlijk dat het dit keer wel raak zou zijn maar blijkbaar heb ik idd stalenballen..:o

@JimmyNeutron: FUUUUUUU! :D

Terug
Naar boven