XXL Nutrition

waarom nootjes bij kwark

je vergelijking past niet eens in het moreel van mijn uitspraak. een slecht voorbeeld dus.

maar het blijft een feit dat je kh eet voor energie en die heb je niet nodig als je gaat slapen.
wat duidelijk is geworden is dat vetten de langzame eiwitten in kwark nog langzamer maakt dus mijn vraag is beantwoord en daarvoor bedankt

Ik bedoel te zeggen. Niet alles moet gaan om een primaire behoefte. Zo ook de kh voor het slapengaan. Het kan geen kwaad dus waarom niet doen.
Meteen maar Ecto roepen naar (uit mijn beleving) een van de mensen hier met het meeste verstand van zaken, vind ik ronduit belachelijk.

Edit: Maybe I'm to Serious

Laatst bewerkt:
omdat je gewoon geen kh nodig hebt als je gaat slapen.

Maar je hebt wel vet nodig als je gaat slapen ?

Ik snap je logica niet. Vet dat je niet verbrand wordt opgeslagen als vet... en trouwens iedereen weet überhaupt dat je vet wordt van laat eten op de avond :)

• Topic Starter Topic Starter
haha karma is gegeven volgens mij! (nog nooit gedaan namelijk, wat een eer)

Koolhydraten, vet, qua vetopslag is het om het even. Vet blijkt wel vertragend te werken bij de opname van eiwit, hoewel ik dat nergens bewezen kan vinden. Toch gewoon lekker nootjes bij de kwark eten lijkt me.

In ieder geval, hier een leuk artikel voor de geinteresseerden over waarom er geen verschil is tussen vetopslag bij meer koolhydraten of vetten (wel in het verwerkingsproces in het lichaam, maar uiteindelijk maakt het niets uit)

http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/how-we-get-fat.html

Vet bij het eten zorgt ervoor dat je insuline niet snel gaat pieken, maar dat je een geleidelijke verdeling krijgt. je insuline blijft dan op een constant pijl--> dus minder snel een honger gevoel. Hierom pak ik dus ook Altijd vetten bij een maaltijd.

Er heeft een tijdje terug toch nog een onderzoek gestaan naar de inname van vetten vlak/direct voor het slapen gaan. Heb dit iig ergens gelezen en de conclusie was dat dit een negatieve werking had op de hormonale productie van je lichaam tijdens de slaap.

edit:

Gevonden

Laatst bewerkt:
haha karma is gegeven volgens mij! (nog nooit gedaan namelijk, wat een eer)
Dank!
Er heeft een tijdje terug toch nog een onderzoek gestaan naar de inname van vetten vlak/direct voor het slapen gaan. Heb dit iig ergens gelezen en de conclusie was dat dit een negatieve werking had op de hormonale productie van je lichaam tijdens de slaap.

edit:

Gevonden
Ok ok.. Dus jij neemt geen vetten/noten meer in de avond?

gewoon knalle die handel, elke extra kal. in de bulk kan geen kwaad.

****ing onzin. Stel dat je op 3350 kcals ideaal zou groeien in de bulk, dus je gebruikt alle eiwitten, koolhydraten en vetten optimaal.

Waarom zou je dan in godsnaam 1000 kcal extra nemen? Je weet zeker dat die niks extra's op gaan leveren, naast vet.

Terug
Naar boven