MuscleMeat

Waarom opbouwen achterhaald?

martinezzz26

Harcore for muscle
Elite Member
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
221
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Veel mensen geven aan dat het opbouwen van roids niet meer nodig zijn,
maar mijn vraag is waarom?

Afbouwen vind ik zelf ook onzin maar opbouwen daarentegen weer niet.

Als je kijk naar vb dianabol , als je gelijk 40 a 50 mg in je mik gooit krijg je vaak last van hoofdpijn en als je dit opbouwd in de eerste week heb je dat niet.

Verder bij test en andere injects word vaak een een frondload gebruikt waar je weer last kan krijgen van test flu.

Dit kan je met opbouwen ook weer tegen gaan, tuurlijk zijn er mensen die al op een lage dosering al last krijgen van test flu, maar goed wat vinden jullie hiervan.

Opbouwen doe ik zelf ook niet maar misschien in sommige gavallen wel handig.

het enige wat ik meestal opbouw is test, werkt beter naar men gevoel
frontload doe ik nooit, vind ik ook voor niets nodig, eventueel kickje test prop erbij

• Topic Starter Topic Starter
Achterhaald is een groot woord. De een heeft er wel baat bij de ander niet. Het gaat dan vooral om neveneffecten.

Afbouwen kan verstandig zijn in bijvoorbeeld lange kuren met aromatiserende a.a.s. Afbouwen kan zijn:

- eindigen met een niet aromatiserende a.a.s. voor een week of 6-8 in die periode zou je de dosering constant kunnen houden maar je zou ook elke 2 weken de dosering kunnen afbouwen.

Dit alles kan positief uitpakken voor herstel en maximaal behoudt van massa.

Groeten,
Navy

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

In dit topic heb ik dat eens uiteengezet. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/ervaringen-test-e-mast-228037/index2.html#post4403200

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Mijn stelling: afbouwen zoals ik dat beschreven heb kan wel degelijk een verschil maken in het eind resultaat dit in tegenstelling tot opbouwen. Opbouwen wordt alleen toegepast bij bijvoorbeeld een eerste kuur of bij zeer gevoelige gebruikers.

Die had ik al een keer gelezen idd, interessant.

Maar Navy jij weet net zo goed als ik dat hier op het forum "vaak wordt gezegd"
en om mij heen dat op bouwen en afbouwen niet nodig zou zijn.

Terwijl ik uit ervaring opbouwen met orals wel doe ivm hoofdpijn etc.
Afbouwen heb jij een leuke theorie @Navi .

dus dit topic ging mij er ook een beetje over dat niet iedereen klakkeloos "oohh ze zeggen het is niet nodig dus doe ik het maar niet" :)
En ben ik ook erg benieuwd naar de mensen die dit zeggen waarom ze het niet nodig vinden.

Laatst bewerkt:
Nooit hoofdpijn gehad/of last, daarom niet opbouwen.

Indd.
Iedereen reageert anders op AAS.
Er zit maar 1 ding op, ze allemaal te proberen.
Hell Yeah

Ik verdeel de frontload EOD, dat is 7x zetten in 2 weken. Hier voorkom ik testflu of pijnlijke plekken mee.
Bij een frontload van 1225mg Test Ent en 1050mg Deca per week doe ik 350mg Test Ent en 300mg Deca EOD en dit voor twee weken. Na twee weken overgaan op normale dosis, 500mg Test Ent en 400mg Deca.
Voor mij is deze manier van frontloaden net zo effectief als een kickstart met Propionaten.

Laatst bewerkt:
Veel mensen geven aan dat het opbouwen van roids niet meer nodig zijn,
maar mijn vraag is waarom?

Afbouwen vind ik zelf ook onzin maar opbouwen daarentegen weer niet.

Als je kijk naar vb dianabol , als je gelijk 40 a 50 mg in je mik gooit krijg je vaak last van hoofdpijn en als je dit opbouwd in de eerste week heb je dat niet.

Verder bij test en andere injects word vaak een een frondload gebruikt waar je weer last kan krijgen van test flu.

Dit kan je met opbouwen ook weer tegen gaan, tuurlijk zijn er mensen die al op een lage dosering al last krijgen van test flu, maar goed wat vinden jullie hiervan.

Opbouwen doe ik zelf ook niet maar misschien in sommige gavallen wel handig.

Je zegt het zelf al.
Opbouwen is idd handig om af te tasten hoe ver je kan doseren.
Maar het afbouwen in het kader van ''dat je lichaam weer kan herstellen'' is onzin.

Dat laatste heb je niet gezegd, maar zo word vaak gedacht over afbouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt gelijk maus, mijn post titel had trouwens beter opbouwen/afbouwen kunnen zijn maar goed.

En wat je al aangeeft afbouwen heeft IMO ook weinig zin, hoewel ik wel het idee snap van NAVY.

Laatst bewerkt:
Maar op en af bouw is toch ook slecht ivm schommelende bloedwaardes waardoor je meer sides krijg?

Je zegt het zelf al.
Opbouwen is idd handig om af te tasten hoe ver je kan doseren.
Maar het afbouwen in het kader van ''dat je lichaam weer kan herstellen'' is onzin.

Dat laatste heb je niet gezegd, maar zo word vaak gedacht over afbouwen.

idd, afbouwen is onzin.. maar opbouwen kan wel in een bepaalde opzicht zin hebben.

Zelf, als ik een lange kuur neem (20 weken of meer) dan bouw ik ook op in een zeker zin.. bv beginnen op 750mg test, na 6 weken 1000mg, en uiteindelijk op 2gr.. zo blijf ik groeien/beter groeien :)... maar dat is mijn theorie dan

don't try this at home :)

en als je dan na die 20 weken , 5 weken op 500 mg gaat zitten, zat ik zelf aan te denken. Komt de klap voor mijn gevoel minder hard aan.

Tenminste bij mij wel

Terug
Naar boven