MuscleMeat

Waarom zou jij WEL op Wilders stemmen?

Peiling Peiling Waarom zou jij WEL op Wilders stemmen?

• Totaal stemmers
    48
Omdat islamisering moet stoppen.

omdat zn kapsel op dat van mij lijkt:cool:

Als ik op hem zou stemmen, zou het zijn omdat hij de enige is met ballen in de regering, hij zegt waar het op staat, en zou dat met z'n eigen leven kunnen bekopen.
Of het echt beter zou worden onder Wilders, I doubt it.

om te zien hoe snel hij nederland naar de afgrond helpt?

Om dat linkse gespuis de mond te snoeren.

Omdat Nederland een ultrarechts Joods geluid mist. Kijk maar hoe goed ultrazionistisch beleid werkt in Israel, dat willen we hier toch ook?

z'n programma, er moet iets veranderen hier.

Gorillor gestemd op "Ik ben EricR of een moslim" foutje of vallen de maskers af? :p

Ik ben EricR en de rest die op die optie stemt is dus een moslim :p

gorill0r is dus een overloper

dat is echt arabisch, ik kan het wel lezen maar weet niet wat dat betekent.

Een partij die wegloopt uit het hart van de democratie wint 3 zetels. Wil ik een van dat soort stemmers zijn? Dacht het NIET!

Maar goed laat me de vraag beantwoorden, nl waarom wel (al kan ik duizend redenen bedenken waarom niet)

Ik zou Wilders stemmen omdat de gangbare intepretatie van de Koran in de Arabische Wereld niet gelovigen daadwerkelijk voor beesten uitmaakt. Dat staat echt in dat geloofsboek en moslims dienen daar meer dan nu afstand van te nemen. Moslim zijn is in mijn ogen hoe meer je het bent hoe minder menselijk je bent naar anderen. Deste strenger in de leer deste minder je humanistisch bent naar je medemens. Dat is in principe met christen fundamentalisten ook zo maar toch anders. MAAR mijn houding naar Moslims is meer van mededogen, dat boek als een zweedseband om hen heen niet in staat tot vrijdenken. Lang leven de verlichting die hopelijk nog eens komen gaat voor Achmed en Fatima.

Terug
Naar boven