XXL Nutrition

Waarschuwing betreffende Winstrol Depot

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jah ik begrijp je wel Fer. Maar het probleem is dat ze de heparine zalf niet kenne. Ik dacht misschien dat het een andere naam had.
 
Toendertijd heette het nog Heparine zalf.

En ik kan je vertellen dat je zelfs je ergste vijand niet de pijn van IP toewenst, toen dachten we allemaal nog wie mooi wil zijn moet lijden en wat ik me ook nog herriner is dat iedereen met de spullen van IP rond de 15 kilo per 8 weken kuur aankwam, dat zie je nu nog zelden.

En ook dat het nivo van anabolen gebruikers enorm gedaald is, vroeger wisten alle gebruikers op de oude veteranen board veel over anabolen en leerde we allemaal wat van elkaar, dat kan ik nu helaas niet meer zeggen. (dit zeg ik niet persoonlijk tegen jouw nigger, maar over het algemeen van de boards die ik nu allemaal zie)
 
Laatst bewerkt:
OW dan weet ik voldoende Fer. Bedankt voor al je hulp. Ik ga dan maar langs een andere apotheek denk ik.
 
Ik lees maar steeds dat heparine ene injectie is. En je hebt het over een zalf Fer.

Hoe zit het nu precies?
 
je hebt heparine ook in een zalf, die je op de bult moet smeren.
 
je hebt toch ook yohimbine in zalf en injectie?

vraag nou maar aan een apotheek Heparine zalf.
 
Originally posted by fer
ja, dat was mijn bult en ik zei test prop met HCG, dat is anders dan water met winstrol poeder...

ga naar de apotheek en vraag of ze je kunnen helpen, als de apotheek jouw niet kan helpen, ga dan pas naar je huisarts, want de huisarts zal in je dossier zetten dat je AS gebruikt, dus mocht je je ooit particulier verzekeren, dan gaan ze extra geld aan jouw vragen.

elke apotheker heeft geneeskunde gestudeerd net als elke huisarts, dus ga zoveel mogelijk apotheken langs als een apotheek het niet weet.

Echt?

Dat mag toch niet? ???
 
Je dokter zet ELKE bezoek van jouw in zijn computer en in dat dosier zet hij ook ALLE medicijnen die hij jouw voorschrijft, van sinds jij geboren was. In dat dossier staat ook wanneer jij naar de fysiotherapie of mensendiek gaat, bijna alles.

Het is wel verboden die gegevens door te geven aan derden zonder jouw toestemming.

Maar het is wel vreemd dat alle particuliere verzekeringen kanker patienten meer laten betalen dan van een gezond persoon, dus die kunnen dat ergens van aflezen.

Dus probeer zo min mogelijk bij de overheid te verspreiden dat je anabolen gebruikt.
In de VS heb je namelijk dit soort praktijken met erfelijke ziektes, dat die families hogere premies betalen dan families die geen erfelijkte ziektes hebben en in de VS is IEDEREEN verzekerd op eigen wil, hier is iedereen het verplicht door het ziekenfonds, maar als je teveel verdiend mag je niet meer van het ziekenfonds genieten, dan moet je wel een particuliere verzekering openen en kijk dan eens naar de prijsdiscriminatie......ze weten meer dan jij denkt, het zijn ook maar ondernemingen die naar winst streven en niet naar verlies.
 
Hoe het in nederland zit weet ik niet precies, maar bij de meeste amerikaanse aiekenfondsen moet je tekenen voor volledige medewerking aan onderzoeken etc. dus ook inzicht in je medische dossiers.

Hoe ze het hier in nederland exact doen weet ik niet maar ik vrees dat het hier ook die kant op zal gaan.
 
ik heb nu hirudoid, dit is afgeleid van heparine. Want heparine zalf wordt al jaren niet meer gemaakt
 
Nee in Nederland zal het niet zo gaan als nu in de VS het geval is, hier is iedereen verplicht verzekerd te worden, in de VS is het of je betaald en je bent verzekerd of je bent maar niet verzekerd.

En als je niet verzekerd bent word je niet eens geholpen door de 1e hulp in de VS of geen ziekenhuis.

en ik moet je corrigeren, zeg geen amerikanen, die egoisten hebben zichzelf amerikanen genoemd, terwijl een canadees, mexicaan en zuid amerikanen ook amerikanen zijn, dan zie je maar eens hoe egoistisch ze zijn, door zichzelf als de amerikaan te benoemen, terwijl ze officieel VS-Amerikanen genoemd moeten worden.

ps. ik heb niks tegen amerikanen, ik vind hun overheid alleen egoistisch, op meerdere fronten.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by fer
.... Yow, wazzup nigger!

jij luister zeker de hele dag naar de nieuwe van 50 cent, genaamd:
50 cent - <b>21 questons</b>

:p

Dat vind ik ook een goed nummer! in de clip van "21 questions" is hij enorm groot (big) en droog (ripped) ....

LOL en hoe zag de vorige kuur eruit nigger met winstrol ??? :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Nou niet echt super smalluser. IK zat pas in de 2e week van mijn cut kuur. Het ging super totdat dit voorval voorkwam. Ik heb nu al een week niet kunen trainen vanwege de wond. Maar jah ik zie wel hoe het verder gaat. eerst effe goed nakuren
 
Originally posted by fer
Toendertijd heette het nog Heparine zalf.

En ik kan je vertellen dat je zelfs je ergste vijand niet de pijn van IP toewenst, toen dachten we allemaal nog wie mooi wil zijn moet lijden en wat ik me ook nog herriner is dat iedereen met de spullen van IP rond de 15 kilo per 8 weken kuur aankwam, dat zie je nu nog zelden.

En ook dat het nivo van anabolen gebruikers enorm gedaald is, vroeger wisten alle gebruikers op de oude veteranen board veel over anabolen en leerde we allemaal wat van elkaar, dat kan ik nu helaas niet meer zeggen. (dit zeg ik niet persoonlijk tegen jouw nigger, maar over het algemeen van de boards die ik nu allemaal zie)


Daar ben in het niet mee eens, omdat er nog boards zijn (amerikaanse) waar je nog van elkaar veel kan leren, er worden altijd foto's gepost van fakes en reales, en je leert van elkaar en vult elkaar aan, dat is tenminste mijn ervaring;)
Ik vind het nog ok...
 
ik heb het over de nederlands-talige boards van vroeger en die van nu.
 
Originally posted by fer
ik heb het over de nederlands-talige boards van vroeger en die van nu.

ja oke, das wel zo

Amerikaanse boarden zijn echt super, veel informatie , goeie gasten.Die gekke amerikanen :D gebruiken echt goed:cool:
 
Originally posted by fer
ik heb het over de nederlands-talige boards van vroeger en die van nu.
Vind toch niet dat het achteruit gegaan is..integendeel. :D
 
Die ´gekke Amerikanen´gebruiken niet goed maar dom, heel erg dom. Zielig gewoon, de hoeveelheden die ze zeggen te gebruiken slaan gewoon nergens op.

Verder zijn ze heel erg slecht geinformeerd wat betreft fakes (Aan Amerikanen verkoop je alles want ze zijn nergens correct van op de hoogte :) ) en bovendien staan de Amerikaanse boards bekend om het zgn ´flamen´ eht beledigen/uitschelden/wegtreiteren van andere members en wel op zo´n hooghartige manier dat veel Amerikanen hun toevlucht zoeken tot Engelstalige Europese boards waar anti-flame politiek erg strak bedreven wordt.

Ik zeg dit uit heel ruime ervaring!!!

Dus wie vooral wil weten wat niet te doen moet zich op die boards ophouden.
Hoe vaak zien we wel niet de stokoude bruine Primobolan-ampullen opduiken op USA-boards hahahaha! En maar geloven dat ze echte te pakken hebben, en als je er iets van zegt lachen ze je weg....nee, laat maar.
 
Originally posted by dbc01
Die ´gekke Amerikanen´gebruiken niet goed maar dom, heel erg dom. Zielig gewoon, de hoeveelheden die ze zeggen te gebruiken slaan gewoon nergens op.

ze gebruiken 6 verschillende steroids tegelijk, in de hoop dat er 2 echt zijn.........ze maken het zelf, kopen het uit mexico.....heel vreemd daar, je kan zelfs de gevangenis indraaien als de politie erchter komt dat je steroids gebruikt...en dat noemen ze een vrij land waar ze trots op zijn??:rolleyes:
 
Niet alle Amerikanen zijn zo.

Je kan net hetzelfde over bepaalde Belgen en Nederlanders zeggen imo.

(Het gros is dan ook niet al te snugger)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven