XXL Nutrition

Waarschuwing betreffende Winstrol Depot

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee maar over het algemeen is het in USA wel een aparte bedoening als het mensen en steroiden betreft.

Klein voorbeeld: Amerikanen zijn test-gek, ze denken dat hoe meer je spuit des te groter je wordt en blijft, ze geloven heilig dat test de stof is die alles groter maakt én houdt.
Bij voorkeur gebruiken ze test Cypionaat.
Begin jij bijvoorbeeld over test Enanthaat, dat het minder vocht zou kunnen vasthouden en dat het ook erg goed spul is dan wordt je gewoon niet begrepen, niet geloofd.

Ze blijven heel erg bij hun mening en nemen nauwelijks iets aan van iemand buiten de US.
Ik heb wat discussies gevoerd met Amerikanen in een chat tijdens de Irak-oorlog. Blijkt dat wij zo vreselijk goed geinformeerd zijn in Europa, dat die Amerikanen me vroegen of ik van een geheime dienst was.

Ze betrekken hun info vaak maar van één bron en liefst alleen een Amerikaanse.
Dan blijft er weinig over voor andere invalshoeken...

Ja een eigen manier van praten en denken dat hebben ze wel idd.

In de lage landen neemt men de dosis bijv. laag of stackt men de verkeerde dingen.

In de VS is het net omgekeerd, men stackt de gekste dingen bijeen, en meestal nog veel te hoog gedosseerd.
Verder heb je wel gelijk dat ze weinig kunnen aannemen van mensen buiten hun land, al zijn daar natuurlijk ook uitzonderingen op.

Maar de boards die ik regelmatig bezoek, daar valt het toch nog mee.

Originally posted by dbc01
Die ´gekke Amerikanen´gebruiken niet goed maar dom, heel erg dom. Zielig gewoon, de hoeveelheden die ze zeggen te gebruiken slaan gewoon nergens op.

Verder zijn ze heel erg slecht geinformeerd wat betreft fakes (Aan Amerikanen verkoop je alles want ze zijn nergens correct van op de hoogte :) ) en bovendien staan de Amerikaanse boards bekend om het zgn ´flamen´ eht beledigen/uitschelden/wegtreiteren van andere members en wel op zo´n hooghartige manier dat veel Amerikanen hun toevlucht zoeken tot Engelstalige Europese boards waar anti-flame politiek erg strak bedreven wordt.

Ik zeg dit uit heel ruime ervaring!!!

Dus wie vooral wil weten wat niet te doen moet zich op die boards ophouden.
Hoe vaak zien we wel niet de stokoude bruine Primobolan-ampullen opduiken op USA-boards hahahaha! En maar geloven dat ze echte te pakken hebben, en als je er iets van zegt lachen ze je weg....nee, laat maar.

Nou, de boards die ik bezoek, daar zijn ze wel goed op de hoogte wat ze namelijk spuiten, als er bijv een member een kuur gaat beginnen, posten ze meestal duidelijke foto's van de goedjes.En er zijn veel internationale members met verstand die daar naar kijken, en hun oordeel geven omtrent het echt of nep zijn.Er wordt gekeken naar ampul, lotnummers, verpakkingen etc.

Maar jij hebt ook gelijk dat de meeste niet weten wat ze kopen, dat zijn meestal de onwetende net beginnende vaak jonge bb-ers, die door hun honger naar massa vaak de nodige dingen over het hoofd zien:D

Ach, ja > de hoeveelheden dat ze gebruiken heeft namelijk ook te maken met de mentaliteit van de amerikanen.Als je leeft in amerika moet alles groot en veel, uiterlijk is heel belangrijk daar.
Dan vind ik het niet gek, dat ze zich helemaal lam spuiten.Amerikanen leven snel, voor bb-ers in dat geval in dat land is het meestal hoe meer hoe beter, des te sneller de massa;)

Nee maar over het algemeen is het in USA wel een aparte bedoening als het mensen en steroiden betreft.

Klein voorbeeld: Amerikanen zijn test-gek, ze denken dat hoe meer je spuit des te groter je wordt en blijft, ze geloven heilig dat test de stof is die alles groter maakt én houdt.
Bij voorkeur gebruiken ze test Cypionaat.
Begin jij bijvoorbeeld over test Enanthaat, dat het minder vocht zou kunnen vasthouden en dat het ook erg goed spul is dan wordt je gewoon niet begrepen, niet geloofd.

Ze blijven heel erg bij hun mening en nemen nauwelijks iets aan van iemand buiten de US.
Ik heb wat discussies gevoerd met Amerikanen in een chat tijdens de Irak-oorlog. Blijkt dat wij zo vreselijk goed geinformeerd zijn in Europa, dat die Amerikanen me vroegen of ik van een geheime dienst was.

Ze betrekken hun info vaak maar van één bron en liefst alleen een Amerikaanse.
Dan blijft er weinig over voor andere invalshoeken...

Dit is precies de mentaliteit van de amerikanen, ze nemen niks over van buitenstaanders, zij denken dat ze het wel beter weten.. :D trots speelt er ook een grote rol.

.... Klein voorbeeld: Amerikanen zijn test-gek, ze denken dat hoe meer je spuit des te groter je wordt en blijft ....

Tja .... meer is niet altijd beter als je meer dan 1000 mg Test in de week gebruikt ben je off pro of een idioot :D

Jusy my 2cents.

Groet Smalluser :thumb:

Originally posted by Smalluser

Tja .... meer is niet altijd beter als je meer dan 1000 mg Test in de week gebruikt ben je off pro of een idioot :D

Jusy my 2cents.

Groet Smalluser :thumb:

Mee eens....
Maar dat snappen de amerikanen niet:D

Groet

Levrone@

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven