El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Nee maar over het algemeen is het in USA wel een aparte bedoening als het mensen en steroiden betreft.
Klein voorbeeld: Amerikanen zijn test-gek, ze denken dat hoe meer je spuit des te groter je wordt en blijft, ze geloven heilig dat test de stof is die alles groter maakt én houdt.
Bij voorkeur gebruiken ze test Cypionaat.
Begin jij bijvoorbeeld over test Enanthaat, dat het minder vocht zou kunnen vasthouden en dat het ook erg goed spul is dan wordt je gewoon niet begrepen, niet geloofd.
Ze blijven heel erg bij hun mening en nemen nauwelijks iets aan van iemand buiten de US.
Ik heb wat discussies gevoerd met Amerikanen in een chat tijdens de Irak-oorlog. Blijkt dat wij zo vreselijk goed geinformeerd zijn in Europa, dat die Amerikanen me vroegen of ik van een geheime dienst was.
Ze betrekken hun info vaak maar van één bron en liefst alleen een Amerikaanse.
Dan blijft er weinig over voor andere invalshoeken...
Klein voorbeeld: Amerikanen zijn test-gek, ze denken dat hoe meer je spuit des te groter je wordt en blijft, ze geloven heilig dat test de stof is die alles groter maakt én houdt.
Bij voorkeur gebruiken ze test Cypionaat.
Begin jij bijvoorbeeld over test Enanthaat, dat het minder vocht zou kunnen vasthouden en dat het ook erg goed spul is dan wordt je gewoon niet begrepen, niet geloofd.
Ze blijven heel erg bij hun mening en nemen nauwelijks iets aan van iemand buiten de US.
Ik heb wat discussies gevoerd met Amerikanen in een chat tijdens de Irak-oorlog. Blijkt dat wij zo vreselijk goed geinformeerd zijn in Europa, dat die Amerikanen me vroegen of ik van een geheime dienst was.
Ze betrekken hun info vaak maar van één bron en liefst alleen een Amerikaanse.
Dan blijft er weinig over voor andere invalshoeken...

) en bovendien staan de Amerikaanse boards bekend om het zgn ´flamen´ eht beledigen/uitschelden/wegtreiteren van andere members en wel op zo´n hooghartige manier dat veel Amerikanen hun toevlucht zoeken tot Engelstalige Europese boards waar anti-flame politiek erg strak bedreven wordt.