XXL Nutrition

Wahaha die badr weer..

Durus

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Weer een epic fail van badr tijdens showtime.

epic-fail2.jpg

Beelden: [Link niet meer beschikbaar]

net als tegen Bonjasky ja

niet in woorden die sukkel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahahaha ach zo zit hij in elkaar. Alleen wel jammer, hij had namelijk makkelijk gewonnen.

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

:orly:

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Gerges in zijn gezicht getrapt toen die op de grond lag.. klinkt bekend? :P

Hij lag niet en het was niet echt een trap op het gezicht. Hij trapte hem gewoon omver.

dommer dan een ezel..

Heb net de beelden gezien en vind het echt jammer, dit was geen moeilijke partij voor Bard Hari.
Heeft hij na 5 jaar stilzwijgen zijn hele ziel blootgelegd in een interview en dan gebeurt hem dit.
Je ziet duidelijk aan hem dat hij het helemaal niet leuk vindt.
Ik snap wel dat veel het lekker vinden om hem te haten, ik zie echter een groot sportman maar ook een heel gevoelig en emotioneel persoon die echt denkt van: Shit wat heb ik nou weer gedaan.

Laatst bewerkt:
hopelijk krijgt hij nu een schorsing oid.
Dit is een schande voor de sport.
pff hij domineert compleet in de 1e ronde,dan krijgt hij in de 2e een beetje tegenstand en hij is meteen overstuur
wat een gaylord!

Laatst bewerkt:
Heb net de beelden gezien en vind het echt jammer, dit was geen moeilijke partij voor Bard Hari.
Heeft hij na 5 jaar stilzwijgen zijn hele ziel blootgelegd in een interview en dan gebeurt hem dit.
Je ziet duidelijk aan hem dat hij het helemaal niet leuk vindt.
Ik snap wel dat veel het lekker vinden om hem te haten, ik zie echter een groot sportman maar ook een heel gevoelig en emotioneel persoon die echt denkt van: Shit wat heb ik nou weer gedaan.

Knap dat jij dit kan zien allemaal

Zo veel is er niet aan de hand, al die haters hier haten hem meer omdat hij Marokkaan is. Als semmy schilt zoiets zou doen,zou er geen haai naar kraaien.

Zo veel is er niet aan de hand, al die haters hier haten hem meer omdat hij Marokkaan is. Als semmy schilt zoiets zou doen,zou er geen haai naar kraaien.

denk niet eens dat het gaat omdat hij maroc is.
Dit is de 2e keer,en hij haalt weer zo stoer zn schouders op en dergelijke.
Tis gewoon een pannekoek.

Gezeik altijd dat mensen haten omdat het een marrokaan is, zeker zelf een marrokaan ???

Zeiken omdat het een marrokaan is?? nee

Zeiken omdat hij domme dingen doet?? ja

Ja, het was dom en hij had wslk sowieso gewonnen dus ik snap ook niet waarom hij het doet. Maar ik hou van zijn vechtersmentaliteit, hij vecht echt met zijn hart en dat zie je niet vaak meer( ja, ik kan zien wnr iemand met zijn hart vecht :cool:) Alhoewel hij dit beter niet had gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, het was dom en hij had wslk sowieso gewonnen dus ik snap ook niet waarom hij het doet. Maar ik hou van zijn vechtersmentaliteit, hij vecht echt met zijn hart en dat zie je niet vaak meer( ja, ik kan zien wnr iemand met zijn hart vecht :cool:) Alhoewel hij dit beter niet had gedaan.

???

dus.. Hij is gewoon een ezel
:o

wow jij ziet veel!
Volgens mij heeft Sonia Pereira nog wel een vacature voor je!

Terug
Naar boven