Durus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
Weer een epic fail van badr tijdens showtime.
Beelden: [Link niet meer beschikbaar]
Beelden: [Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gerges in zijn gezicht getrapt toen die op de grond lag.. klinkt bekend?

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------
Gerges in zijn gezicht getrapt toen die op de grond lag.. klinkt bekend?![]()
Heb net de beelden gezien en vind het echt jammer, dit was geen moeilijke partij voor Bard Hari.
Heeft hij na 5 jaar stilzwijgen zijn hele ziel blootgelegd in een interview en dan gebeurt hem dit.
Je ziet duidelijk aan hem dat hij het helemaal niet leuk vindt.
Ik snap wel dat veel het lekker vinden om hem te haten, ik zie echter een groot sportman maar ook een heel gevoelig en emotioneel persoon die echt denkt van: Shit wat heb ik nou weer gedaan.
Zo veel is er niet aan de hand, al die haters hier haten hem meer omdat hij Marokkaan is. Als semmy schilt zoiets zou doen,zou er geen haai naar kraaien.
Gezeik altijd dat mensen haten omdat het een marrokaan is, zeker zelf een marrokaan
Zeiken omdat het een marrokaan is?? nee
Zeiken omdat hij domme dingen doet?? ja
Ja, het was dom en hij had wslk sowieso gewonnen dus ik snap ook niet waarom hij het doet. Maar ik hou van zijn vechtersmentaliteit, hij vecht echt met zijn hart en dat zie je niet vaak meer( ja, ik kan zien wnr iemand met zijn hart vecht) Alhoewel hij dit beter niet had gedaan.

Ja, het was dom en hij had wslk sowieso gewonnen dus ik snap ook niet waarom hij het doet. Maar ik hou van zijn vechtersmentaliteit, hij vecht echt met zijn hart en dat zie je niet vaak meer( ja, ik kan zien wnr iemand met zijn hart vecht) Alhoewel hij dit beter niet had gedaan.

Bedanktwow jij ziet veel!
Volgens mij heeft Sonia Pereira nog wel een vacature voor je!

dat mag je zeggen, hij heeft wel al meer bereikt dan jij ooit zal doen![]()