Fitness Seller

Wahaha die badr weer..

Heb net de beelden gezien en vind het echt jammer, dit was geen moeilijke partij voor Bard Hari.
Heeft hij na 5 jaar stilzwijgen zijn hele ziel blootgelegd in een interview en dan gebeurt hem dit.
Je ziet duidelijk aan hem dat hij het helemaal niet leuk vindt.
Ik snap wel dat veel het lekker vinden om hem te haten, ik zie echter een groot sportman maar ook een heel gevoelig en emotioneel persoon die echt denkt van: Shit wat heb ik nou weer gedaan.

:roflol:

Ja, het was dom en hij had wslk sowieso gewonnen dus ik snap ook niet waarom hij het doet. Maar ik hou van zijn vechtersmentaliteit, hij vecht echt met zijn hart en dat zie je niet vaak meer( ja, ik kan zien wnr iemand met zijn hart vecht :cool:) Alhoewel hij dit beter niet had gedaan.

:roflol:

Die Badr moet zijn woorden nu maar is na komen en de uitdaging van Alistair aannemen.

Hij mag toch zo graag natrappen op de grond ,kan die dan zijn ei effe kwijt onder MMA regels ,als die er dan aan toe komt.

Eens! Een grote mond hebben en dan niet komen opdagen. Hoe gaat dat samen met die befaamde "vechtersmentaliteit" van hem?

1 woord, jammer.

semmy is geen vechter in hart en nieren , badr wel.

"Semmy is geen vechter in hart en nieren." Wat een heerlijke post dit. De huidige 4-voudig K1 kampioen, King of Pancrase in de MMA, is volgens mack10 geen vechter in hart en nieren. Lachwekkend gewoon. Wat heeft Badr bereikt tov van Semmy? Niks, nakkes, nada, niet 1 K1 titel heeft Badr, niks in de MMA gepresteerd, het enige record dat Badr heeft is een crimerecord/strafblad.

Not again :roflol:

Weet wel elke keer de aandacht op zich te vestigen, toch wel de meeste besproken K1 vechter. Dan kan Semmy wel de K1 WGP winnen, niemand kent hem, of wilt ook maar betalen om hem te zien vechten :o

Badr moet echt wat aan zijn beheersing doen, hij had de partij al in de pocket en walste over hem heen.

"Semmy is geen vechter in hart en nieren." Wat een heerlijke post dit. De huidige 4-voudig K1 kampioen, King of Pancrase in de MMA, is volgens mack10 geen vechter in hart en nieren. Lachwekkend gewoon. Wat heeft Badr bereikt tov van Semmy? Niks, nakkes, nada, niet 1 K1 titel heeft Badr, niks in de MMA gepresteerd, het enige record dat Badr heeft is een crimerecord/strafblad.
wat ben ji dom zeg knulletje, badr is nog jong, semm is een oude rot, dus badr komt er heus nog wel

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

not again :roflol:

Weet wel elke keer de aandacht op zich te vestigen, toch wel de meeste besproken k1 vechter. Dan kan semmy wel de k1 wgp winnen, niemand kent hem, of wilt ook maar betalen om hem te zien vechten :o

badr moet echt wat aan zijn beheersing doen, hij had de partij al in de pocket en walste over hem heen.
+1

Not again :roflol:

Weet wel elke keer de aandacht op zich te vestigen, toch wel de meeste besproken K1 vechter. Dan kan Semmy wel de K1 WGP winnen, niemand kent hem, of wilt ook maar betalen om hem te zien vechten :o

Badr moet echt wat aan zijn beheersing doen, hij had de partij al in de pocket en walste over hem heen.

Badr mist gewoon een chromosoom, zal te maken hebben met die mongolenvlek op zijn rug. Een hond heeft ook moed, een hond kan ook een vechtersmentaliteit hebben, maar het blijft een hond. dat maakt hem dus nog geen kampioen, en al helemaal geen groot kampioen zoals Hoost, Aerts, Remy en Schilt. Dat zijn kampioenen, mensen tegen wie je kunt opkijken. Badr zet zichzelf gewoon constant voor schut. Weigerde gister zelfs zijn excuses te maken richting Hesdy en richting de 20.000 mensen die een kaartje gekocht hadden. Dan ben je gewoon een heel klein en zielig mannetje.

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

wat ben ji dom zeg knulletje, badr is nog jong, semm is een oude rot, dus badr komt er heus nog wel

Leer eens spellen joh, beunhaas. Echt veel dommer dan jou worden ze niet gemaakt, ik erger me al weken aan jou posts. Een type mens als jou, daar hebben ze zelfs een naam voor: Voorvochtmens.

Voorvocht mensen zijn mensen die zijn ontstaan uit voorvocht; minuscule, misselijke zaadcelletjes die zich nog vóór de zaadlozing op slinkse wijze in het heiligdom der heiligdommen, de vrouwelijke baarmoeder, hebben weten te verschansen. Terwijl dat natuurlijk niet de bedoeling was.

Als je een beetje hebt opgelet tijdens de biologieles zou je beter moeten weten, maar er bestaan nog steeds mensen die niet weten dat je zwanger kunt raken van voorvocht. En dat kan dus wel, maar dan ontstaan er nare, nietszeggende personen: de zogenaamde voorvocht mensen.

Laatst bewerkt:
Ik zat ook in de zaal, en ja het was weer een epic fail. Echt wel jammer, die kaarten zijn niet gratis en je kijkt toch de hele dag een beetje uit naar dat gevecht. Als het dan in de 1e ronde zo beslist wordt dan kan je weer lekker naar huis knarren.

Badr moet echt wat aan zijn beheersing doen,

No shit Sherlock!? Hij had al wat aan zijn beheersing moeten doen na die schandelijke actie tegenover Remy, of al die keren dat hij in aanraking kwam met justitie. Gister was wederom de bevestiging dat het nooit wat gaat worden met Badr. Sterker nog, ik begin langzaamaan te twijfelen of Badr niet tot dezelfde soort mensen als JohnnyW en Patmuscle gerekend mag gaan worden: de voorvochtmensen.

No shit Sherlock!? Hij had al wat aan zijn beheersing moeten doen na die schandelijke actie tegenover Remy, of al die keren dat hij in aanraking kwam met justitie. Gister was wederom de bevestiging dat het nooit wat gaat worden met Badr. Sterker nog, ik begin langzaamaan te twijfelen of Badr niet tot dezelfde soort mensen als JohnnyW en Patmuscle gerekend mag gaan worden: de voorvochtmensen.
Dat roept men al jaren, dat het niks met hem gaat worden. En in al die jaren is hij als vechter enorm gegroeid. Ik denk eerder dat mensen HOPEN dat het niets met hem gaat worden. Maar hey, jij bent Simon Rutz of de directeur van K1 niet. En feit blijft dat Badr enorm veel geld in het laatje brengt, stukken meer dan die reus uit Laren. Maar Lenny als je genoeg blijft hopen achter je pc'tje komen je dromen ooit uit, werkelijk waar. Succes! :o

ik vond het eigenlijk wel meevallen die trap
ondanks dat het niet hoort - jammer maar meer ook niet
ik vind die andere gozert ook een jankert dat hij gelijk bleef liggen

in het heetst van de strijd kan wel eens wat gebeuren
dat heb jij waarschijnlijk nog nooit meegemaakt -

Inzicht heet zoiets, en dat werd gister maar weer eens bewaarheid.

Inderdaad. Hari krijgt kortsluiting in het heetst van de strijd. Net zoals een ME-er die door blijft rammen of een soldaat die zijn wapen leegschiet op onschuldigen.

Niet iedereen kan terugtreden op de top van de spanningsboog/geweldsspiraal.

Hij moet getraind/gedrild worden om te STOPPEN als iemand neergaat. Maar ik denk niet dat Hari dit ooit nog leert. Hij is te straat.

Wat een dikke let down! Passende straf voor die belachelijk onprofessionele actie van Badr Hari.

in het heetst van de strijd kan wel eens wat gebeuren
dat heb jij waarschijnlijk nog nooit meegemaakt -

Denk dat je niet goed gekeken hebt, je tegenstander die op de grond zit
en overeind wil komen trap je niet tegen de grond.

Denk dat ie teveel Jean Claude van Damme films heeft gezien ;)

Terug
Naar boven