XXL Nutrition

Wahaha die badr weer..

Heb net de beelden gezien en vind het echt jammer, dit was geen moeilijke partij voor Bard Hari.
Heeft hij na 5 jaar stilzwijgen zijn hele ziel blootgelegd in een interview en dan gebeurt hem dit.
Je ziet duidelijk aan hem dat hij het helemaal niet leuk vindt.
Ik snap wel dat veel het lekker vinden om hem te haten, ik zie echter een groot sportman maar ook een heel gevoelig en emotioneel persoon die echt denkt van: Shit wat heb ik nou weer gedaan.
ja volgens mij wassie er zelf ook niet echt blij mee

gewoon dom figuur, gaat hem ze licensie kosten als het zo doorgaat.

het ligt aan de genen mensen. Badr kan er zelf ook niets aan doen. Ook een van de redenen dat Nador hem verdedigd. Onsportief gedrag hoort er in die cultuur gewoon bij

:who: nerd en ik verdedig hem niet. Probeer jankerds als jou te overtuigen dat hij zijn straf al gekregen heeft en dat je er verder niet over moet janken. Je lijkt net een wijf.

Laatst bewerkt:
:who: nerd en ik verdedig hem niet. Probeer jankerds als jou te overtuigen dat hij zijn straf al gekregen heeft en dat je er verder niet over moet janken. Je lijkt net een wijf.

Je verdedigt hem wel, in dat andere topic ook.Jij bagatelliseert zijn onsportieve gedrag en zijn gebrek aan zelfbeheersing.Jij komt met argumenten als `Hij had zich moeten beheersen, maar hij staat nou eenmaal bekend om dit soort acties´ en ´Je kan aan ze gezicht zien dat het hem wel raakt´ en `Hij heeft een pittige jeugd gehad`.....[afbeelding niet meer beschikbaar] Dude, we hebben het hier over sport op topniveau niet over een robbertje straatvechten.Maar goed, hiermee doe je jezelf en je landgenoten geen plezier, je bevestigt namelijk weer eens het vooroordeel dat marokkanen het niet zo nauw nemen met de regels.

Groetjes, de miereneuker.(Met één n.)

het ligt aan de genen mensen. Badr kan er zelf ook niets aan doen. Ook een van de redenen dat Nador hem verdedigd. Onsportief gedrag hoort er in die cultuur gewoon bij

+0,5

Ze zijn gewoon zo opgevoed, om mensen na te trappen wanneer ze op de grond liggen.

Klopt Cyril Abidi, Mike Tyson, Dennis Rodman, Zinedine Zidane enz zijn allemaal Marokkanen. Wel vreemd dat de andere Marokkanen (Chahid Oulad El Hadj, Mohammed Khamal, Lhoucine Ouzgni) die ook op dat gala vochten niet dezelfde symptomen vertoonden. Zou het dan toch niet..:o

Klopt Cyril Abidi, Mike Tyson, Dennis Rodman, Zinedine Zidane enz zijn allemaal Marokkanen. Wel vreemd dat de andere Marokkanen (Chahid Oulad El Hadj, Mohammed Khamal, Lhoucine Ouzgni) die ook op dat gala vochten niet dezelfde symptomen vertoonden. Zou het dan toch niet..:o

Die leden komen de deur niet uit en weten geen **** over vechtsporten. Ze doen zo hun best om karma te scoren van net zo grote losers op het forum als zij De namen die je net opnoemde zullen voor de meeste van hun nog onbekend zijn.

Die leden komen de deur niet uit en weten geen **** over vechtsporten. Ze doen zo hun best om karma te scoren van net zo grote losers op het forum als zij De namen die je net opnoemde zullen voor de meeste van hun nog onbekend zijn.

:orly: En jij bent de expert.

[Link niet meer beschikbaar]

check hier maar interview gelijk na wedstrijd...komt nogal arrogant over en zit er totaal niet mee:rolleyes:
dumb ass dat het is, denk toch dat er iets aan de hand is hoor iemand die een titel verliest door zo een stomme actie gedraagt zich niet zo :roflol:

Terug
Naar boven