AndroidHealthClinic

Wahaha die badr weer..

Zo veel is er niet aan de hand, al die haters hier haten hem meer omdat hij Marokkaan is. Als semmy schilt zoiets zou doen,zou er geen haai naar kraaien.

t*fus debieltje ben jij, niks aan de hand.. :rolleyes:

Op die showtime beelden zie je geen **** door bolle ref ervoor,
Wij int publiek zagen wel HEEL goed hoe Hari 2 passen nam om Hesdy (die zichtzelf overeind wou helpen) VOL in zn buik/borst trapte.:rolleyes:

En super intelligente vergelijking, meteen op rascisme/discriminatie afschuiven.. :roflol: knulletje, ga je huiswerk eens maken man, je moet maandag weer naar school, daar ken je fijn de slimmerik uithangen.

---------- Toegevoegd om 02:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:26 ----------

Hij lag niet en het was niet echt een trap op het gezicht. Hij trapte hem gewoon omver.

Goh, jij hebt t goed gezien meneer.

http://www.youtube.com/watch?v=bGfoLgwGgOs

alsjeblieft. :) En de groeten aan je moedertje. :love:

Die Badr moet zijn woorden nu maar is na komen en de uitdaging van Alistair aannemen.

Hij mag toch zo graag natrappen op de grond ,kan die dan zijn ei effe kwijt onder MMA regels ,als die er dan aan toe komt.

Zo veel is er niet aan de hand, al die haters hier haten hem meer omdat hij Marokkaan is. Als semmy schilt zoiets zou doen,zou er geen haai naar kraaien.

Deed Semmy maar eens zoiets... Die vind ik nu weer veel TE gecontroleerd. Saai zelfs. Nee, dan kijk ik liever naar Badr... nooit een saaie partij :)

Zo jammer.

Wat een mafkees, Maarja ze laten hem toch de volgende keer weer vechten.

Nice.
Ik hou daar wel van.
Slopen.

Dit is niet de 1e keer met zo'n actie. gewoon diskwalificeren klaar.

wat een bokkelul die hari..mar blijkbaar mogen dat soort dingen ook niet gezegt worden want dan ben ben je weer aant discrimineren:mad::mad:

hahaha NOT AGAIN!!:p

faaalbaas actie :roflol:

Jammer, zo'n goede vechter en zo weinig controle over zijn emoties.
Dom, kost hem een hoop geld denk ik en populairder wordt hij er ook niet door.
Vind het wel vreemd dat de man die voor hem spreekt het over een beetje respect hebben praat terwijl Badr op het eind weigerd om de winnaar te feliciteren (hij heeft dus geen respect voor de tegenstander) en zijn fout te accepteren.

Jammer, zo'n goede vechter en zo weinig controle over zijn emoties.
Dom, kost hem een hoop geld denk ik en populairder wordt hij er ook niet door.
Vind het wel vreemd dat de man die voor hem spreekt het over een beetje respect hebben praat terwijl Badr op het eind weigerd om de winnaar te feliciteren (hij heeft dus geen respect voor de tegenstander) en zijn fout te accepteren.

´Respect´ is tegenwoordig meer een loze kreet die te pas en te onpas gebruikt wordt.
Hari is iig goed op weg om al zijn credits te verspelen, iemand met een dergelijke onsportieve houding en blijkbaar zeer geringe zelfcontrole
zou uit deze sport geband moeten worden.Ongeacht zijn kwaliteiten die hij echt wel bezit en dat is tevens het wrange aan het hele verhaal.
Zonde dat zo´n getalenteerd vechter zichzelf niet beter kan beheersen.

• Like
Waarderingen: MrJ
goede beslissing. meteen titel afnemen.

sportief zijn kenmerkt ook of je wel of geen grote sporter bent..hij niet dus..misschien kan ie beter gaan overdekt dammen ofzo!! en dan het liefst heel ver uit de buurt..

Persoonlijk haat ik Badr Hari, dat komt omdat ik voor semmy ben. Ook al vecht Badr wel leuk. Maar dit is nou al de 2e keer dat ie zo het spelletje verpest, wat een mafketel. Schors hem maar lekker voor de rest van z'n leven bij deze events en laat hem bij UFC tegen Lesnar(weet niet of het zelfde gewichtsklasse is, zal wel niet) ofso, kijken of ie dan nog zo stoer op de ander mans hoofd kan trappen.

Fan zijn van semmy, dat snap ik dus nooit :scratch:

semmy is geen vechter in hart en nieren , badr wel.
Als semmy 1.90m was had ie nooit k1 gedaan.

Heb net de beelden gezien en vind het echt jammer, dit was geen moeilijke partij voor Bard Hari.
Heeft hij na 5 jaar stilzwijgen zijn hele ziel blootgelegd in een interview en dan gebeurt hem dit.
Je ziet duidelijk aan hem dat hij het helemaal niet leuk vindt.
Ik snap wel dat veel het lekker vinden om hem te haten, ik zie echter een groot sportman maar ook een heel gevoelig en emotioneel persoon die echt denkt van: Shit wat heb ik nou weer gedaan.
??? zaten je ogen dicht? Of heb je het over iemand anders?

Terug
Naar boven