AAACEEE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 61
tja ieder zijn smaak ik vind remy gewoon een jankende poot en hoe je went of keert badr is een spectaculaire vechter om naar te kijken ik vind geen andere k-1 vechter zo vet om naar te kijken en om mensen zien af te straffen in de ringwaarom verdiende remy het ...omdat hij gewoon goed en veel blokte
omdat hij een slimme vechter is?
ik zat dit jaar ook weer op de tribune ..deze x redelijk dichtbij de ring
badr zijn slangenwisselingen vind ik minder dan van veel andere toppers
hij rost er gewoon maar wat op los. de helft van de slagen zien er niet uit. tis maar de beuk er in en hopen dat ie de ander totaal overrompeld
hij kan wel jong zijn..denk toch dat ie niet zo lang meer in de absolute top blijft. genoeg andere boys die nog vooruitgang boeken. saki ging ook lekker gister trouwens.
en er wordt weer te makkelijk gepraat dat badr zoiezo wel even had gewonnen. ook de kin van badr is niet van staal. onze vriend alistair wil dat vast nog wel een xtje voordoen
heel die badr kan me gestolen worden. ik stond gister ook echt te kijken dat de badr aanhang zo groot leek te zijn. hesdy deed het veel beter dan verwacht. jammer ook dat bijna hele stadion alleen maar BOEEEE bleef schreeuwen toen hij op kwam. Vond het juist dapper van um om tegen badr te gaan staan. tijdens de partij werd het al heel anders.weinig mensen hadden zoon goede hesdy verwacht. badr had al een hoop x totaal losgegaan op hesdy en hesdy ging er best goed mee om en reageerde een aantal x goed terug ook
alleen zijn karakter sucks bigtime... maar zonder badr is de k-1 IMO een stuk minder leuk...
maar ik praat zijn aktie zeker niet goed en na dit gevecht heeft hij mijn respect voorlopig verloren