AndroidHealthClinic

Wahaha die badr weer..

waarom verdiende remy het ...omdat hij gewoon goed en veel blokte
omdat hij een slimme vechter is?

ik zat dit jaar ook weer op de tribune ..deze x redelijk dichtbij de ring
badr zijn slangenwisselingen vind ik minder dan van veel andere toppers
hij rost er gewoon maar wat op los. de helft van de slagen zien er niet uit. tis maar de beuk er in en hopen dat ie de ander totaal overrompeld

hij kan wel jong zijn..denk toch dat ie niet zo lang meer in de absolute top blijft. genoeg andere boys die nog vooruitgang boeken. saki ging ook lekker gister trouwens.

en er wordt weer te makkelijk gepraat dat badr zoiezo wel even had gewonnen. ook de kin van badr is niet van staal. onze vriend alistair wil dat vast nog wel een xtje voordoen:)

heel die badr kan me gestolen worden. ik stond gister ook echt te kijken dat de badr aanhang zo groot leek te zijn. hesdy deed het veel beter dan verwacht. jammer ook dat bijna hele stadion alleen maar BOEEEE bleef schreeuwen toen hij op kwam. Vond het juist dapper van um om tegen badr te gaan staan. tijdens de partij werd het al heel anders.weinig mensen hadden zoon goede hesdy verwacht. badr had al een hoop x totaal losgegaan op hesdy en hesdy ging er best goed mee om en reageerde een aantal x goed terug ook
tja ieder zijn smaak ik vind remy gewoon een jankende poot en hoe je went of keert badr is een spectaculaire vechter om naar te kijken ik vind geen andere k-1 vechter zo vet om naar te kijken en om mensen zien af te straffen in de ring

alleen zijn karakter sucks bigtime... maar zonder badr is de k-1 IMO een stuk minder leuk...

maar ik praat zijn aktie zeker niet goed en na dit gevecht heeft hij mijn respect voorlopig verloren

180.000euro heeft Badr hari mogen ontvangen op deze manier zou iedereen willen verliezen

Toch blijft het een supertalent, ook na die domme actie.

180.000euro heeft Badr hari mogen ontvangen op deze manier zou iedereen willen verliezen

Ik citeer mezelf. :)

Pff.. idioot.. Waarom zou Badr Hari zichzelf laten omkopen? :o

Denk je nou echt dat Badr Hari, die geen enkel waardig titel op z'n naam nog heeft staan, en niets meer wil dan "DE BESTE" zijn, zijn carrière vrijwillig opzeep helpt door zichzelf te laten omkopen?? :roflol: :roflol: :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=bMABOcOYlwo

Nog een filmpje van een andere hoek. :)

Vergeleken met Mike tysons boks carriere is badr hari nog een lieverdje, dus waar maken jullie je druk om, alsof die tegenstander een kans maakte. Je kon zien dat hij er spijt van had, maar voor zo iemand is dat moeilijk om toe te geven. Hier in dit kikkerlandje mogen ze hem dan wel uitjoelen, maar in het buitenland kan hij niet eens rustig over straat, daar zijn het kennelijk niet zulke mierenneukers.

Laatst bewerkt:
Vergeleken met Mike tysons boks carriere is badr hari nog een lieverdje, dus waar maken jullie je druk om, alsof die tegenstander een kans maakte. Je kon zien dat hij er spijt van had, maar voor zo iemand is dat moeilijk om toe te geven. Hier in dit kikkerlandje mogen ze hem dan wel uitjoelen, maar in het buitenland kan hij niet eens rustig over straat, daar zijn het kennelijk niet zulke mierenneukers.

In jouw ogen is iedereen blijkbaar een miereneuker.

Je kon zien dat hij er spijt van had, maar voor zo iemand is dat moeilijk om toe te geven.

Hij kreeg de mic in zn smoel en zei niks.. Ja man, ik kon zien dat hij er spijt van had... :o

Hier in dit kikkerlandje mogen ze hem dan wel uitjoelen, maar in het buitenland kan hij niet eens rustig over straat, daar zijn het kennelijk niet zulke mierenneukers.
:roflol: Sorry, maar nu kan ik je echt moeilijk nog serieus gaan namen.. :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap niet dat alle badr-huggers hem nog willen/durven verdedigen.

Ik snap niet dat alle badr-huggers hem nog willen/durven verdedigen.

Nogmaals, ik verdedig hem niet. Hij had zich moeten beheersen, maar hij is gediskwalificeerd, dus wat wil je nog meer. Zijn wel ergere dingen gebeurd tijdens een match.

Idd who gives a ****... mensen doen net als of hij de moeder van Hesdy heeft verkracht. Bij de GP Finale is hij er gewoon weer bij. Overigens ben ik geen badr fan, maar alle heisa eromheen gaat echt nergens meer over.

Die zien we voorlopig ff niet meer die Badr, en maargoed ook.

Als hij echt spijt had gehad had hij toch gewoon die microfoon aangenomen en gezegd dat hij ff de weg kwijt was en het hem spijt, dat hij zijn verlies accepteerd en zijn tegenstander respecteert...

Maar nee hoor, papa manhoef moet zelfs proberen de poep voor zijn pupil opruimen: "wij accepteren ons verlies", gast? Wat is dit voor debiele shit? Lijkt een beetje op de F-jes met voetballen, waar spelertje X een rotschop geeft aan spelertje Y en papa moet ingrijpen en zijn excuses moet aanbieden.

Geloof er ook geen zak van dat dat "excuus" van hari echt zelf geschreven is.

tja ieder zijn smaak ik vind remy gewoon een jankende poot en hoe je went of keert badr is een spectaculaire vechter om naar te kijken ik vind geen andere k-1 vechter zo vet om naar te kijken en om mensen zien af te straffen in de ring

alleen zijn karakter sucks bigtime... maar zonder badr is de k-1 IMO een stuk minder leuk...

maar ik praat zijn aktie zeker niet goed en na dit gevecht heeft hij mijn respect voorlopig verloren

ik vind al jaren de k1-max veel mooier om te zien , misschien een optie:)

hoe durf jij badr met tyson te vergelijken ???
badr mag tysons schoenen niet eens poetsen ;)

Erg jammer weer kijk graag naar zijn gevechten en volgens mij kan het hem weinig schelen wat ik in het filmpje zag in ieder geval.

Laatst bewerkt:
het ligt aan de genen mensen. Badr kan er zelf ook niets aan doen. Ook een van de redenen dat Nador hem verdedigd. Onsportief gedrag hoort er in die cultuur gewoon bij

het ligt aan de genen mensen. Badr kan er zelf ook niets aan doen. Ook een van de redenen dat Nador hem verdedigd. Onsportief gedrag hoort er in die cultuur gewoon bij

Niet genetisch.

Hari bezwijkt onder druk. Hij mist gerichte training.

Ze moeten hem real-life trainingen geven in het STOPPEN met vechten als iemand op de grond ligt. Anders zal hij nooit veranderen.

een goede knock out van overeem weer. of als badr dat mma gevecht nog aandurft die armpies en beentjes lekker buigen

Terug
Naar boven