AndroidHealthClinic

Wahaha die badr weer..

Persbericht
Amsterdam Zondag 30 mei 2010

Onbeperkte tijd tussen uit

Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt.
Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.

Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges en het Amsterdam ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie.
Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.

Met vriendelijke groet,
Badr Hari

Die is waarschijnlijk naar Afganistan en zien we over 5 jaar wel terug op de Dam in Amsterdam met een paar bermbommen om zijn middel en een ontstekingsmechanisme in zijn hand.

Ik zou al geen zin meer hebben om hem nog te zien vechten. Alsof hij nog een kans verdient na deze actie. Hari zou zich moeten schamen. Hij verpest het event, of ze hem nu laten doorvechten of niet.

Het lullige is dat Badr het alleen jammer vind omdat hij geld misloopt en niet dat hij de sport en zichzelf in zo'n slecht daglicht stelt.

Vooral mensen die zeggen dat hij geen controle heeft over zijn acties... duidelijk zitten er 2 seconden tussen dat de tegenstander wilt opstaan en dan trapt hij nog een keer na. Genoeg bedenktijd om je acties en emoties onder controle te houden.

Lijkt mij er meer op dat Hari meer slechte publiciteit wilt ofzo(wie zou dat überhaupt willen?), maargoed slechte publiciteit is ook publiciteit.

10 tegen 1 dat hij in September op de K1 final 16 present is, en mag knokken voor een plekje bij de final 8 finale in December.

Of hij gaat zich richten op zijn "bokscarriere", wat alleen maar uit kan draaien op een deceptie, amateurboksen op de OS in London 2012 in het zwaargewicht kan die onmogelijk winnen, denk dat hij zich niet eens meer kan plaatsen voor die spelen, het is al bijna 2011. Een carriere als profbokser is ook gedoemd te mislukken. Tegen de tijd dat hij in aanmerking komt voor een gevecht tegen de toppers als Klitschko of Haye zijn we 4 jaar verder, en dan mag hij geen partijen in de tussentijd verliezen. Onmogelijk gewoon.

Laatst bewerkt:
Hij zal dus echt nooit veranderen... Tja, waste of talent. Maar dat het een gemakkelijke match voor hem was, zou ik nog niet zo snel zeggen. Gerges pakte alles aan en kon zelfs ondertussen wat teruggeven... De speech van Rocky, iemand? ;)

Wat een eikel ook. :)

Het wordt tijd om Ryan Babel zijn intrede te laten doen in de wondere wereld die K1 heet. Babel veegt de poep spreekwoordelijk van de straat in dat schimmige Kickboks wereldje. Met de techniek van Hug, de lowkicks van Hoost en de flying knee van Remy laat Babel iedere tegenstander bij voorbaat al kansloos. Om nog maar te zwijgen over zijn stare-down capaciteiten voorafgaande van zijn gevechten. Kijk Babel diep in zijn ogen en zie de onovertroffen wil om te winnen en te domineren in de ring!

Laatst bewerkt:
hahaha..echt makkelijk had ie het niet nee in 2e ronde..vandaar dat ie op deze manier het doet..en dan zo arrogant daarna!!!! tis en blijft een ........ dat blijkt maar weer..dat terwijl ie egt mega veel talent heb maar hij verpest het voor zichzelf zo........weer....

Badr Hari vind het allemaal wel prima en bouwt graag een image op als badboy.
Is ook wel van de reactie af te lezen.

Zal ook wel een strategie zijn om de tegenstander af te schrikken en te domineren.

Beetje doen alsof het hem allemaal is overkomen en niet weten wat die zogenaamd doet.
Ga toch weg..

Heeft geen eer en kent geen respect.
Een loser in hart en nieren.

tot op heden grote badr fan.. 1x kan gebeuren(en bonjasky verdiende het) maar dit verpest de sport...

zo vet om die man mensen zien af te straffen en dan verdoet ie het WEER

zit dan toch echt een goeie steek bij hem los...

Hij moet gewoon voor de wedstrijd dikke jonko klappen.
Je weet

tot op heden grote badr fan.. 1x kan gebeuren(en bonjasky verdiende het) maar dit verpest de sport...

zo vet om die man mensen zien af te straffen en dan verdoet ie het WEER

zit dan toch echt een goeie steek bij hem los...

waarom verdiende remy het ...omdat hij gewoon goed en veel blokte
omdat hij een slimme vechter is?

ik zat dit jaar ook weer op de tribune ..deze x redelijk dichtbij de ring
badr zijn slangenwisselingen vind ik minder dan van veel andere toppers
hij rost er gewoon maar wat op los. de helft van de slagen zien er niet uit. tis maar de beuk er in en hopen dat ie de ander totaal overrompeld

hij kan wel jong zijn..denk toch dat ie niet zo lang meer in de absolute top blijft. genoeg andere boys die nog vooruitgang boeken. saki ging ook lekker gister trouwens.

en er wordt weer te makkelijk gepraat dat badr zoiezo wel even had gewonnen. ook de kin van badr is niet van staal. onze vriend alistair wil dat vast nog wel een xtje voordoen:)

heel die badr kan me gestolen worden. ik stond gister ook echt te kijken dat de badr aanhang zo groot leek te zijn. hesdy deed het veel beter dan verwacht. jammer ook dat bijna hele stadion alleen maar BOEEEE bleef schreeuwen toen hij op kwam. Vond het juist dapper van um om tegen badr te gaan staan. tijdens de partij werd het al heel anders.weinig mensen hadden zoon goede hesdy verwacht. badr had al een hoop x totaal losgegaan op hesdy en hesdy ging er best goed mee om en reageerde een aantal x goed terug ook

wat ben ji dom zeg knulletje, badr is nog jong, semm is een oude rot, dus badr komt er heus nog wel

Jij bent zelf een dom knulletje, :rolleyes: LennyMcclean komt met keiharde feiten en jij met "vooruitblikken op de toekomst" .. En dan HEM nog een dom knulletje noemen... :rolleyes:

hijs omgekocht overduidelijk dit
Pff.. idioot.. Waarom zou Badr Hari zichzelf laten omkopen? :o

Denk je nou echt dat Badr Hari, die geen enkel waardig titel op z'n naam nog heeft staan, en niets meer wil dan "DE BESTE" zijn, zijn carrière vrijwillig opzeep helpt door zichzelf te laten omkopen?? :roflol: :roflol: :roflol:

Wat een ongelofelijke debiel ben jij, patmuscle. :roflol:

Laatst bewerkt:
Je zou denken dat hij er wel van geleerd had na de 1e keer dat hij de fout in ging, maar nee...

Jij bent zelf een dom knulletje, :rolleyes: LennyMcclean komt met keiharde feiten en jij met "vooruitblikken op de toekomst" .. En dan HEM nog een dom knulletje noemen... :rolleyes:

Pff.. idioot.. Waarom zou Badr Hari zichzelf laten omkopen? :o

Denk je nou echt dat Badr Hari, die geen enkel waardig titel op z'n naam nog heeft staan, en niets meer wil dan "DE BESTE" zijn, zijn carrière vrijwillig opzeep helpt door zichzelf te laten omkopen?? :roflol: :roflol: :roflol:

Wat een ongelofelijke debiel ben jij, patmuscle. :roflol:

plus 1

:roflol:

Terug
Naar boven