AndroidHealthClinic

Wai is AD-1 of PSN????? HELP!!!

khalilo

Novice
Waardering
0
Hoi,
ik heb overlaats vernomen dat er hormonenpillen bestaan zoals AD-1 en PSN,
maar ik kan er niks van terugvinden op intenet.
Kan iemand mij AUB vertellen wat het is en als je er echt wel spiermassa van bijkomt.Heeft het ook nadelige effecten en zoja welke dan???
Alvast bedankt
Een onwetende fitnisser

O boy... Het zijn pro-hormonen, je kunt er wel iets van terugvinden op het internet... Het heet volgens mij gewoon 1-AD, ik kan het ook mis hebben. Graag eerst de zoekfunctie op dit forum gebruiken en Google wil vaak ook nog wel eens helpen...

wat zijn de beste prohormonen op dit moment ?

M-1-t, methyl 1 test schijnt zeer goed te zijn, maar is min of meer gewoon as. Heb je ook absoluut PCT voor nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Is 1-AD dan geen goede hormoon???
Ik kan ze krijgen voor 100€ is da veel of weinig??

khalilo zei:

Ligt eraan hoeveel het er zijn maar als het 1 potje is is het niet goedkoop maar ja dat krijg je op de zwarte markt. 1-ad is wel goed maar als je echt resultaten wil moet je eigenlijk 6 weken gaan en dat wordt veels te duur. (alhoewel Pumpin' in zo'n 3 weken ook al veel gains maakte). Dan kan je beter S1+ nemen dan ben je goedkoper uit.

Laatst bewerkt:
khalilo zei:

100 euro is veel te duur, niet meer voor betalen als 80 euro per potje. Vraag hoeveel het kost als je meerdere potjes koopt. Je moet toch eigenlijk wel 2 potjes hebben. dan kun je een goede kuur van 4 weken pakken, maar je kan ook 4 weken met 1 potje doen, maar dan tegen een lagere dosis als ik deed.

@JSF, ik had wel redelijke resultaten ja. Normaal gesproken moet je toch 2 potjes 1-ad hebben.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waar kan ik die s1+ verkrijgen

Terug
Naar boven