Lauw zei:Hoewel… afwijkend….. 95% van de achterhoek wordt bevolkt door dit soort volk.![]()
k kom zelf uit de achterhoek dude.
het is hooguit 90%
Lauw zei:Hoewel… afwijkend….. 95% van de achterhoek wordt bevolkt door dit soort volk.![]()
Iguana zei:Gaap stelletje schijnheilige moraalridders.
QUOTE]
ik dacht dat jij juist tot andere inzichten was gekomen...![]()
builderB zei:Iguana zei:Gaap stelletje schijnheilige moraalridders.
QUOTE]
ik dacht dat jij juist tot andere inzichten was gekomen...![]()
Ja maar ik verveelde me gewoon.![]()
En ach ze zullen het wel overleven ze trekken zich het niet eens aan ze kunnen immers toch niet denken.![]()
Je komt uit Enschede pik. Je bent geen achterhoeker, jij bent een tukker, die zijn nog een graadje erger.builderB zei:k kom zelf uit de achterhoek dude.goed er wordt idd veel te veel gezopen enzo en er lopen onmundige boeren rond met de tact van een dumbbell, maar ach....whatever...
het is hooguit 90%
Lauw zei:Je komt uit Enschede pik. Je bent geen achterhoeker, jij bent een tukker, die zijn nog een graadje erger.![]()
Mars zei:Ja en vind je het gek dat die wijven geen coïtus willen, omdat niemand ze wil nken zeggen ze dat maar.
Lauw zei:AALTEN!!!!! Daar heb ik 2 jaar gewerkt! Aalten a.k.a. the bible belt.![]()
Erg mooie natuur daar, en erg vervelende mensen. Waarom kunnen achterhoekers nou nooit eens recht door zee zijn? Waarom betekend ja ja geen ja ja, maar nee nee in de achterhoek?![]()
Ken je toevallig ene Marjan Klaver, een stoot van een blondine. Één van de weinige aantrekkelijke dames die Aalten rijk is (of beter gezegd was).
Testo zei:Jij werd er wel geil van he,Koemanneke?![]()