Fitness Seller

Nieuws Waneer begint de oorlog in Iran?

Omega007

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Ik kan me nog herinneren dat er oorlogen begonnen zijn op slechts de verdenking op het hebben van weapons of mass destruction.

De USA die binnenvalt, of wil ze de banden met China, dat natuurlijk hele grote belangen in Iran heeft niet schaden? Natuurlijk kan Israel (zwaar gesteund door de USA) ook het voortouw nemen.

BRON: Nieuwnieuws.nl

Iran is lid geworden van de wereldwijde nucleaire club en de wereldmachten hebben dat maar te accepteren. Dat heeft de Iraanse ayatollah Ahmad Khatami gezegd tijdens het vrijdaggebed op de universiteit van Teheran waarin hij elke week voorgaat.

Khatami waarschuwde dat Iran "jullie hele wereld in gevaar kan brengen". Hij drukte de wereldmachten volgens persbureau Reuters op het hart om de nucleaire capaciteiten van Iran als voldongen feit te accepteren.

Volgens PressTV zei de ayatollah verder dat Iran geen dreigementen zal tolereren. "Zij die de taal van dreiging en druk gebruiken, kunnen een krachtig antwoord verwachten," aldus Khatami.

goed topic! ik wil ook oorlog! go go go go go!!!

waar is houston?

Mensen die nog nooit oorlog hebben meegemaakt kunnen alleen maar imbeciele dingen roepen als "ik wil oorlog!".

En volslagen halve zolen natuurlijk.

Mensen die nog nooit oorlog hebben meegemaakt kunnen alleen maar imbeciele dingen roepen als "ik wil oorlog!".

En volslagen halve zolen natuurlijk.

jij bent gewoon een mong**l zonder een gram gevoel voor humor. ga gauw terug naar het games topic jongen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven