XXL Nutrition

Wanneer ben jij begonnen?

Wanneer ben jij begonnen met trainen?

  • 11 jaar

    Stemmen: 2 0,6%
  • 12 jaar

    Stemmen: 4 1,3%
  • 13 jaar

    Stemmen: 8 2,5%
  • 14 jaar

    Stemmen: 30 9,5%
  • 15 jaar

    Stemmen: 61 19,3%
  • 16 jaar

    Stemmen: 74 23,4%
  • 17 jaar

    Stemmen: 51 16,1%
  • 18 jaar

    Stemmen: 35 11,1%
  • 19 jaar

    Stemmen: 23 7,3%
  • 20 jaar

    Stemmen: 10 3,2%
  • 21 jaar

    Stemmen: 8 2,5%
  • 22 jaar

    Stemmen: 4 1,3%
  • 23 jaar

    Stemmen: 1 0,3%
  • 24 jaar

    Stemmen: 2 0,6%
  • 25 jaar

    Stemmen: 3 0,9%

  • Totaal stemmers
    316

Bezoekers in dit topic

Vanaf vorig jaar begin december, 5 maanden aangeklooit totdat ik dit forum had ontdekt. Toen 1.5 maand gecut, idioot I know, 1.5 maand op onderhoud gegeten en nu sinds 2 maanden aan 't knallen met een trainschema. Toch ben ik van 75-80kg @ 1.90m naar 100kg @ 1.94m gekomen nu.

Dus vanaf toen ik 17,7 jaar oud was ofzo. Ik wou dat ik rond m'n 15e was begonnen, dan was ik nu al een beer..:sad:
 
Hahaha, ik heb nog een paar picas van vorig jaar juli gevonden. Was op een verjaardag van een maat van me en was belachelijk dronken dus don't mind ze head & clothes. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje geschokt van dun ik was, ik dacht dat ik altijd wel stevig gebouwd was..??? Ik ben ongeveer 5 maanden later begonnen met trainen.

2hhoxvk.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
154f2wh.jpg
 
Ik heb een foto van zomer 2006, toen ik nog niets deed, enkel duurloop.
Verschiet er ook wel van. Het is een webcam foto maar vind anders geen foto's van zo lang geleden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Eind december komen er nieuwe bulk foto's, dan eens vergelijken. :cool:
 
16, ik ben nu bijna 3 jaar bezig.
 
16 jaar, vanaf de 2de week meteen serieus trainen.
 
rond men 13de een EZ stang gekocht met ongeveer 20 kg aan gewichten om enkel m'n biceps wat te trainen,dan rond men 16 eindelijk de stap gezet naar de gym en verslaafd geraakt...
 
Bwah ik heb altijd wel veel aan sport gedaan, maar echt BB met dieet pas na mijn ueh 36ste of zo. :o
 
Sinds men 23 jaar, momenteel een anderhalf jaar.
 
Veel te laat :( Ik voetbalde hoog en toen kreeg ik een rugblessure. Als revalidatie aan de gewichten gehangen en verslaafd geraakt :)

edit: 22 jaar
 
vanaf mij 16 tot mijn 20ste getraind en nu terug een jaar of 2 maar regelmatig gestopt bij blessure
 
20, sinds bijna anderhalf jaar serieus.
 
:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Mijn leeftijd waarop ik begon te trainen staat er zelfs niet bij, op m'n 30e :o
 
Rond mijn 17de begon ik met wat bodybuilden, wat niet zo erg serieus was. Op mijn 18de was ik begonnen met powerliften, sinds dien ben ik serieus gaan trainen.
 
14 jaar, nu 15. Kwas op zoek naar een nieuwe sport, zeer veel over gelezen en dan maar zachtjes beginnen opbouwen. Nu doe ik het wat minder intensief omdat ik 4.5u judo per week doe, 1h zwemmen, 12 km lopen (in 1x) en 1 uur tennis, valt het soms wat moeilijk te combineren. Als ik een avond vrij heb komt het er zeker van (1x per week minstens)
 
Rond mijn 17de begon ik met wat bodybuilden, wat niet zo erg serieus was. Op mijn 18de was ik begonnen met powerliften, sinds dien ben ik serieus gaan trainen.
Gruwelijke stats man.:eek::cool:
 
op me 12de 2jaar geklungelt.. bijna 4jaar pedal to the metal:cool:
 
ik begon op mijn 17de, toen nog in combinatie met basketball.
 
Back
Naar boven