AndroidHealthClinic

Wanneer ben jij begonnen?

Wanneer ben jij begonnen met trainen?

  • 11 jaar

    Stemmen: 2 0,6%
  • 12 jaar

    Stemmen: 4 1,3%
  • 13 jaar

    Stemmen: 8 2,5%
  • 14 jaar

    Stemmen: 30 9,5%
  • 15 jaar

    Stemmen: 61 19,3%
  • 16 jaar

    Stemmen: 74 23,4%
  • 17 jaar

    Stemmen: 51 16,1%
  • 18 jaar

    Stemmen: 35 11,1%
  • 19 jaar

    Stemmen: 23 7,3%
  • 20 jaar

    Stemmen: 10 3,2%
  • 21 jaar

    Stemmen: 8 2,5%
  • 22 jaar

    Stemmen: 4 1,3%
  • 23 jaar

    Stemmen: 1 0,3%
  • 24 jaar

    Stemmen: 2 0,6%
  • 25 jaar

    Stemmen: 3 0,9%

  • Totaal stemmers
    316

Bezoekers in dit topic

vanaf mijn 16de
tot mijn 18 thuis getraind nu af en toe sportschool erbij.

sinds me 17,5 serieus pas.
 
ik ben op men 13de begonnen, 3 maandjes gelee, maar ik ben nog nie echt helemaal serieus met gewichten en sportschool ect.
 
Vanaf mn 15e thuis met dumbbells
Vanaf 16 in sportschool
 
Ik ga serieus trainen vanaf mn 15e , (ben ik nu ook al bijna), en nu train ik 1 x per week bij fitness, en om de dag thuis..
 
Veel te laat op me 30e pas...Maart 2007.
 
c.a. 14 jr
 
Op men 16 jaar begonnen met noem het maar "klooien" met gewichten. Rond men 17 echt beginnen trainen maar omdat ik nog niet zo'n kenner was op het vlak van voeding ben ik vettig blijven eten. Hierdoor zitten de spieren onder een laag vet. Mijn plan is om op 24 januari (na de examens) in de cut te gaan maar dan ook serieus. Wens me in ieder geval suc6.
 
ik ben op mijn 14e begonnen ^^
En ik moet zeggen dat mede dankzij dit forum dat een stuk sterker ben geworden en ruim 10 kilo kwijt ben :D
Als ik 15 ben ga ik waars naar de sportschool =) (3 feb)
 
15 jaar beginnen aankloten en nu nog steeds alhoewel ik er verandering in aan het brengen ben, binnenkort mss naar de sportschool.:D
 
Het is nu een jaartje geleden sinds ik mijn eerste twee dumbbells kocht met in totaal 50 kg aan gewichten. Daarvoor hield ik het simpel met normale squats, push-ups en sit-ups Ik begon met het opbouwen van de biceps en zat al gauw op 18 kilo per arm. Daarna viel ik echter met kitesurfen in mei, waardoor ik ontzettend veel last van m'n rug kreeg. Het duurde tot afgelopen november dat ik weer hersteld was, en ben dus weer begonnen. Sportschool wil ik z.s.m. gaan doen, maar tot die tijd hou ik me bezig met allerlei oefeningen met dumbbells en push-up bars.
 
Back
Naar boven