AndroidHealthClinic

Wanneer cutten na kuur

Bezoekers in dit topic

hunterrr

Novice
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
25
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Heren,

Ik ben zondag met mijn eerste kuur gestart.
10 weken 500mg test-e.

Ik zal ongetwijfeld wat kilo'tjes aankomen :) en waarschijnlijk ook wat vet.
Maar wanneer is het nu veilig om te cutten zonder dat er te veel van die massa weer als sneeuw voor de zon verdwijnt. Ik ben 23 april klaar met de kuur inclusief nakuur.

Kan ik bijvoorbeeld beginnen met cutten nadat de nakuur klaar is. Of moet ik sowieso nog een x tijd na de nakuur op onderhoud blijven eten?

Of is het iets om na de nakuur met een bepaald middel te cutten zodat de spiermassa beschermt blijft?

Graag wat ervaringen en tips :)

Bedankt alvast!
 
Waarom niet cutten met een kuur?
 
Waarom niet cutten met een kuur?

Geen ervaring mee haha, heb na veel lezen eindelijk kunnen besluiten om de eerste kuur alleen met test-e te doen.
Maar wanneer ik klaar ben hier mee gelijk weer ergens mee te beginnen zie ik niet zitten. Tevens zal mijn lichaam nog wel even nodig hebben om te herstellen.
Heb me voorgenomen om niet vaker dan 1x per jaar te kuren, maar ja dat zeg ik nu 3 dagen na mijn eerste inject.

Maar misschien zijn er mildere middelen die "veilig" zijn?

En iets staat mij bij dat mensen op dit forum ook zeggen, cutten met kuur is zonde, kun je naturel ook doen.

Kortom ik weet er niet veel vanaf hoe je lichaam met een calorie te kort om gaat vlak na je kuur, nog geen ervaring mee :p
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Cutten kan je ook naturel doen ja. Verlies je fijn je massa die je gepakt hebt met je bulkkuur. Ik zou na je kuur op onderhoud blijven en dan een cut kuur doen:)

Als je echt geen aas wilt zou ik een zeer klein tekort creeren zodat je wat droger wordt en niet teveel inlevert. Ook niet te laag in bodyfat gaan dus helaas;(
 
Cutten kan je ook naturel doen ja. Verlies je fijn je massa die je gepakt hebt met je bulkkuur. Ik zou na je kuur op onderhoud blijven en dan een cut kuur doen:)

Als je echt geen aas wilt zou ik een zeer klein tekort creeren zodat je wat droger wordt en niet teveel inlevert. Ook niet te laag in bodyfat gaan dus helaas;(

Oke en wat is een voorbeeld van een cutkuur volgens jou dan?
Clenbuterol eventueel optie, schijnt ook spierbeschermend te zijn? Maar is niet zo een mild middeltje.
 
Cutten op je eerste kuur is zonde, na een kuur zou ik niet zonder AAS gaan cutten. Gewoon half jaartje rusten op of iets boven onderhoud, daarna een cut kuur.
 
Cutten op je eerste kuur is zonde, na een kuur zou ik niet zonder AAS gaan cutten. Gewoon half jaartje rusten op of iets boven onderhoud, daarna een cut kuur.

Jep, zo zou ik t ook doen.

Dan cutten op 250 test 200 mast oid.
 
Cutten op je eerste kuur is zonde, na een kuur zou ik niet zonder AAS gaan cutten. Gewoon half jaartje rusten op of iets boven onderhoud, daarna een cut kuur.

Oke thanks, dan maar een zomer geen sixpack haha :)
 
Of nu stoppen met je kuur (je bent toch pas zondag begonnen), cutten tot gewenste VP en daarna je kuur hervatten?
 
8 weken bulken op 500 test pw en daarna 4/6 weken cutten op 250 test pw. Vervolgens nakuur in en op onderhoud blijven eten. Dan heb je spiermassa opgebouwd tijdens je bulk die je niet verliest tijdens je cut omdat je test blijft zetten. Enige nadeel is dat je kuur nu een paar weken langer is maar je wil toch maar 1x per jaar kuren dus herstellen doe je toch wel.
 
Eerst zorgen dat je laag genog staat in vet dan pas je kuur starten!
 
Back
Naar boven