XXL Nutrition

Wanneer Dexaprine innemen ?

Beastology

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
men moet dexaprine op lege maag innemen en het werkt ongeveer 8 uur maar op school/werkdagen train ik meestal tegen 19.00 uur ... ik vraag me dan af of ik nog da extra boost tijdens de training ga hebben ? + een onnodige energie rush op school/werk heb ik niet nodig :D

P.S Dexaprine is echt een geweldige product, precies een pil met superkrachten haha , energie is verzekerd ...

In de ochtend en na voorkeur later op de dag, maar hou wel rekening dat energie heel lang doorblijft jagen dus heb je misschien slaapproblemen. Let ook op maximale dosis die wordt aangegeven op potje.

Wel 's ochtends nemen, je neemt het inderdaad als fatburner. Je kan het ook verplaatsen, watjij wil, maar voor het vetverbranden is 's ochtends het effectiefst. Daarnaast kun je altijd een pre workout nemen voor je traiing

• Topic Starter Topic Starter
Waarom is het 's ochtends effectiever?

mss voor de stabiliteit van insuline spiegel ?

dexaprine heeft veel voordelen , fatburner, eetlustblokker en energie booster

as ik het vroeg ga innemen ga da vooral als eetlustblokker werken denk k is dat niet ?

ik wil ntrlk ook van de andere voordelen genieten (energieboost en extra vetverbranden tijdens trainen) :D dus
ik ga denk ik morgen vroeg net als ik wakker wordt ( 06.00 ) halve innemen en de andere helft tegen 14.00 u

iemand ervaring met een gelijkaardige situatie / commentaar enz ... ?

Laatst bewerkt:
In combinatie met intermittent fasting gebruik ik dit iedere morgen. En aangezien mijn eerste maaltijd dus pas om 12 uur is, **** yeah.

Ik zou gewoon 's morgens zo'n pil nemen en de rest van de tijd koffie maar vooral groene thee drinken. Dan heb je de gehele dag een super concentratie;)

In combinatie met intermittent fasting gebruik ik dit iedere morgen. En aangezien mijn eerste maaltijd dus pas om 12 uur is, **** yeah.

Ik zou gewoon 's morgens zo'n pil nemen en de rest van de tijd koffie maar vooral groene thee drinken. Dan heb je de gehele dag een super concentratie;)

:D lijjkt me idd wel een goeie sup voor IF

ik ga morgen is uitteste met zo'n halve pil smorgens halve pil namiddag ... we will see, klaat morge wel weten

07.00 1/2dexa ingenome

08.00-09.00 een zeer positief gevoel

10.00 focus en aandacht tijdens les + actief meegewerkt ( gebeurt niet vaak :D)

12.00 voelde me zwakjes in mn hoofd ?

14.30 1/2 dexa ingenomen

15.30 actief gevoel + raar gevoel in mn hoofd

19.00 trainen hiervoor een banaan gegeten en geen avondmaal

KT: vandaag triceps getraind ... normaal doe ik 5 oefeningen 4 sets 12-15 reps en vandaag had ik een drang om extra oefeningen te doen 2 extra oefeningen gedaan ook 4 sets 12 reps

CARDIO: Roeien: 5 sets van 4 minuten :900 tot 1 km in 4 mins

ik roei normaal gezien 800 m max in 4 mins ... + roeimachine bewoog mee :D ik ben in die 1 set 1 meter naar achter geschoven :D er waren meisjes links en rechts van me ook op een roeimachine en ik heb da roeimachine op zn plaats gezet :D meisjes aant lache en mn opmerking was da de mijne ne echte roeiboot was haha :D lmao

lopen : 6 sprints van 1-2 mins 13 km per uur voelde me perfect

goe gezweet en kvoel me tip top inorde ... sevves slapen, eens zien of het een probleem ga veroorzaken ( normaal niet om 14,30 ingenomen en na 8 uur is het uitgewerkt dus tegen nu zou het allang moeten uitgewerkt zijn )

tot morgen !

ja mijn 1e keer dus zaterdag ... en vandaag was het eigelijk mijn 2e keer ma dan half en half

ik kon goed slapen maar vandaag had ik wel rare neveneffecten ... een intense vermoeidheid, honger, hoofdpijn ? i dunno khoop dat het gwn aan mij ligt ...

iemand ook zelfde neveneffecten

Voor mensen die het nog lezen:
Ik heb de dmaa versie nog.
Ik neem de pil alleen op woensdagen gezien ik dan 1 uur KT doe en 4 uur breakdance/hiphop lessen.
Ik slik tegen 10:00 uur een hele pil en ben tot een uur of 20:00 gefocust.
Om de 2/2,5 uur eet ik bewust een maaltijd ook al heb ik geen trek (doe je dit niet dan is de crash hard). Tevens drink ik zo'n 3-4 liter water, wat 1a2 liter extra dan normaal is om ook de crash tegen te gaan (koffie en thee meegerekend).
Mijn enige nadeel is dat ik slapeloosheid heb van woensdag op donderdag.
Ik slaap dan circa 3 - 5 uurtjes met moeite.

ik heb ook nog de oude, was heftig maar tegen halverwege het doosje ben je het gewoon.
veel drinken, normaal blijven eten en alles is ok.

Terug
Naar boven