XXL Nutrition

Wanneer het beste sth injecteren?

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik me ook afvraag is of het veel verschil maakt qua opname. Je zou zeggen dat IM sneller opneemt dan subqutaan.

SQ zetten en in je vet...dat duurt idd langer voordat het geabsorbeerd kan worden:D maar als je doel vetverbranden is, is dat wel the way to go:p

SQ zetten en in je vet...dat duurt idd langer voordat het geabsorbeerd kan worden:D maar als je doel vetverbranden is, is dat wel the way to go:p

Ik ga dan eens afwisselen. Ene dag subqutaan, volgende dag IM.

Oww ja, ben sinds afgelopen Vrijdag begonnen met de gehele dosis voor het slapen gaan te zetten, en sindsdien slaap ik al een heel stuk beter.

Nu slaap ik het grootste deel vd nacht gewoon door tot een uur of 6 sochtends (dan gaat de wekker van mn vriendin), daarna slaap ik als een roos weer verder.

Ik kan dus met enige zekerheid zeggen dat je je bioritme dus wel in de war schopt door sochtends/overdag de sth te zetten. Maar de 1 zal er gevoeliger voor zijn als de ander....

Ben sowieso al een moeilijke slaper.

dat kan wel kloppen:D ik ben helemaal verrot in de ochtend en slaap met gemak door tot 11:00-12:00 als ik niet naar college of werk moest:o

overdag zetten is effectiever voor vetverlies maar is niet goed als je een beroep hebt waarvoor je scherp moet blijven:D geen pilotenspul dus:p

Voor degenen die hgh IM zetten......waar zetten jullie dan?

Armen ofzo?

yep rag die troep in bi/tri/schouders..,..ben nu bezig met Hardgainers methode..en bevalt me eigenlijk goed...maak savonds wel al de prik voor snachts gereed, want met mn slaperige kop heb ik geen zin om die shit aftemete..
wel relax snachts pisse hgh-tje zette kwarkie/shakie naar binne knalle en verder tukke..

yep rag die troep in bi/tri/schouders..,..ben nu bezig met Hardgainers methode..en bevalt me eigenlijk goed...maak savonds wel al de prik voor snachts gereed, want met mn slaperige kop heb ik geen zin om die shit aftemete..
wel relax snachts pisse hgh-tje zette kwarkie/shakie naar binne knalle en verder tukke..

Ik heb dat ook overwogen maar ik wordt niet standaard iedere nacht om een bepaald tijdstip wakker om te pissen.

Als ik door zou slapen tot 7 uur is het eigenlijk al weer te laat om de 2e injectie te zetten omdat ik er een paar uurtjes later weer uitmoet.

Ik hou het dus vooralsnog op 5iu voor het slapen en sochtends bij opstaan meteen 50mcg igf.

zo'n beetje alles wel geprobeerd maar wat ik op dit moment doe en wat zeker bevalt is:

*helft van m'n hgh samen met t4 en bak koffie voor m'n AM (nuchter) cardio
*andere helft pwo met m'n insuline

werkt als een trein. 'sochtends verbrand ik een shitload vet en na het trainen lekker werken aan snel herstel en spier opbouw.

ben altijd een slechte slaper maar merk geen verschil op wanneer ik m'n hgh zet. niet moe over dag van de hgh 'sochtends en niet wakker van de hgh 'savonds, maar zit dan ondertussen ook alweer een aardig tijdje aan die shizzle :D

-rodge

zo'n beetje alles wel geprobeerd maar wat ik op dit moment doe en wat zeker bevalt is:

werkt als een trein. 'sochtends verbrand ik een shitload vet en na het trainen lekker werken aan snel herstel en spier opbouw.

ben altijd een slechte slaper maar merk geen verschil op wanneer ik m'n hgh zet. niet moe over dag van de hgh 'sochtends en niet wakker van de hgh 'savonds, maar zit dan ondertussen ook alweer een aardig tijdje aan die shizzle :D

-rodge

Junk! :D

Ik heb dat ook overwogen maar ik wordt niet standaard iedere nacht om een bepaald tijdstip wakker om te pissen.

Als ik door zou slapen tot 7 uur is het eigenlijk al weer te laat om de 2e injectie te zetten omdat ik er een paar uurtjes later weer uitmoet.

Ik hou het dus vooralsnog op 5iu voor het slapen en sochtends bij opstaan meteen 50mcg igf.

hmmm moet je wat meer test zetten zodat prostaat wat meer groeit zodat je vaker moet pisse....:)

hmmm moet je wat meer test zetten zodat prostaat wat meer groeit zodat je vaker moet pisse....:)

Met mn gezeik is alles prima in orde :D

Ik moet snachts meestal wel 1 a 2 keer pissen, maar als ik lichamelijk helemaal moe ben, slaap ik zo door tot de volgende ochtend.

-rodge

Same here, alleen zonder de koffie:p

Hier nog wat info over sth:

Welkom bij groeihormoonbehandeling.nl - De site over groeihormoon en de behandeling.

Behandeling in de praktijk:
• dagelijkse dosering
- voor het naar bed
gaan
- injectie in het
onderhuidse
vetweefsel
- zelf toe te dienen
- bij voorkeur aan
de voorkant van
het bovenbeen
- eventueel in de
buik of billen

• bij niet trouw toepassen neemt de effectiviteit af

Somatropine Injecties
Dit medicijn heeft dezelfde werking als het natuurlijke groeihormoon dat door de hypofyse wordt afgescheiden. Het stimuleert de groei van de lange pijpbeenderen en daarmee de lengtegroei bij kinderen.
Dit medicijn stimuleert ook de groei van o.a. spierweefsel, bindweefsel, huid, lever en geslachtsorganen, maar vermindert de vetmassa. Daarnaast geeft het energie, verhoogt het de vitaliteit en geeft het een gevoel van welbevinden.

:D

Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

Hallo,

Ik heb gisteren 5iu gezet voor het slapen gaan maar mijn pik heeft nog steeds dezelfde afmeting...wat doe ik fout?

:D

Ontopic
Heb gisteravond rond 10 uur 5iu subq. gezet in mijn buik. Om 12 uur gaan slapen en heb rustig kunnen slapen. Voel me alleen wel suf vandaag...niet echt handig nu het zo druk is op kantoor :(

Terug
Naar boven