Fitness Seller

Wanneer Igf-1 L3? (ED,EOD,E3D)

Ik stop met IGF,speel mijn kitje door naar een maatje.Vind het nix,voel me belabbert,en krijg last van mijn spastische darm.Had daar echt mnd geen last meer van,maar met die zooi krijg ik meteen last,paar uur na het zetten.
Zit niet te wachten op dikkedarmkanker

Ik heb 4 weken na mijn kuur pw igf gebruikt.(100mcg)
Resultaat:niets..
misschien stukje droger en betere pomp.

Ik had het gebruikt om de gains van mijn kuur te kunnen vasthouden en voor sneller herstel,maar heb er niets van gemerkt helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Nog leden die hier even kunnen plaatsen hoe ze igf gebruiken en waarom?

Ik zelf ga de voorkeur geven aan 50 mcg E3D en dit voor zes weken.

Waarom Igf?.....Met de kans EVENTUEEL hyperplasia(celdeling) te kunnen creeren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had het gebruikt om de gains van mijn kuur te kunnen vasthouden en voor sneller herstel,maar heb er niets van gemerkt helaas.
Kan je toch moeilijk zeggen dan dat het geen reet heeft gedaan?
Had je geen Igf gebruikt had het misschien nog langer geduurd eens je hesrteld was.

Voor hoe lang had je het gebruikt en welke dossering?

100 mcg voor 4 weken post workout.

4 keer,ik zette het altijd in mijn biceps en triceps.

ja,armen groeien langzamer dan de rest en die igf heeft ook niet geholpen:(
ik verdeelde 100mcg netjes met een slin naaldje over mijn bis en tris.

van 4 weken igf zonder tijdje hgh ga je nop merken

testikel atrofie.Daarvoor zou het ideaal zijn.Hoor daar tegenstrijdige berichten over.

Ik stop met IGF,speel mijn kitje door naar een maatje.Vind het nix,voel me belabbert,en krijg last van mijn spastische darm.Had daar echt mnd geen last meer van,maar met die zooi krijg ik meteen last,paar uur na het zetten.
Zit niet te wachten op dikkedarmkanker

slimme beslissing bro, daar zit je idd niet op te w8en!

edit: een (retorische) vraag dan maar.

Waarom is het van HGH algemeen geaccepteerd dat er pas zichtbaar effect is na maanden EN waarom lijkt dit in het geval van IGF-1 hier niet te zijn. Kan iemand me dit eens uitleggen ???

IGF is eindproduct HGH.
Er komt slechts een beetje igf vrij tijdens hgh omzetting.Puur IGF zou dus sneller tot hyperplasie uiten.Denk dat menig zich hierin vergist

Door de downregulatie moet je zeker na gebruik 4 weken af,danpas kan je weer on.Dat is met HGH anders

Dus na 4 weken gebruik eerst een poosje off?

Als ik het goed begrijp zette jij pre-wo omdat je het over een grote pomp hebt.
Ik verwacht dat dit de (iets) lager werkende IGF was omdat de heel kort werkende eigenlijk bijna niet meer verkocht word. Zette je die ook in de te trainen spier? Is dat effectief gezien de wat langere werkingsduur of kun je die met hetzelfde resultaat ook sub q zetten?

Denk dat mensen het te kort gebruiken,en net zoals HGH denken dat het the holy grale is.Dit moet je longterm zien imo.
Je kan pas ECHT resultaat zien als je paar mnd bezig bent.
Ligt imo ook aan de kwaliteit.Maandje Retro of UG zal wel degelijk verschil uitmaken.
Ik kreeg enorm veel bijwerkingen op 3 ampjes igf

Terug
Naar boven