Fitness Seller

Wanneer innemen ??

Zakietje

Novice
Waardering
0
Hoi, ik vroeg me effe af wanneer ik men Isopure Mass, met melk gemixt, moet innemen : voor, tijdens of na de training ???

ik neem het tijdens de training misschien ben ik verkeerd bezig :eek:

lijkt me idd niet handig... ik ga het even opzoeken...

Hmm... moeilijker te vinden dan ik dacht...
Maar na de voedingswaarde te hebben bekeken... lijkt mij na het trainen..

weightgainer toch?
ik neem mijne voor de training. soms met melk [heerlijk] en soms met water. en doe whey na de training met wat water.

• Topic Starter Topic Starter
die Isopure Mass is om de spiermassa te vergroten, ik wil 'brede spieren' hebben :p maar ik wil niet zwaarder wegen door het vet maar wel door de spiermassa en ik denk dat na het trainen niet juist is hoor Berry2000 !

Nature's Best Isopure Mass is a state of the art weight gainer loaded with 53 grams of 100% Ion Exchange whey protein isolate, 86g carbs, 4g fiber and only 3 grams of sugar. Plus, it's packed with BCAA's and glutamine for muscle tissue support. It's not too sweet, or thick, and won't upset your stomach. It's lactose free and trans fat free.

Dit is de beschrijving van bodybuilding.com en een weight gainer is gewoon een aanvulling op je normale eetschema, dus gewoon voor de extra calorieen.

En Zakietje met zo'n antwoord kan je beter je advies bij de Bristol ofzo gaan vragen, want zo te lezen ben je iemand die denkt in 2 weken breed te zijn en met zo'n poedertje zelfs super breed. Zou dus zeggen zoek op het forum en vraag niet van de die domme dingen zonder eerst zelf na te denken:headbang:

oke sorry dat ik wat info. aan bepaalde mensen op dit forum probeer te vragen hé randyvanhoek. Waarvoor dient dit forum anders om mensen te helpen of niet soms ?? ??? :o

Jonko zei:
weightgainer toch?
ik neem mijne voor de training. soms met melk [heerlijk] en soms met water. en doe whey na de training met wat water.

dan doe je het precies verkeerd om :)

Zakietje zei:
oke sorry dat ik wat info. aan bepaalde mensen op dit forum probeer te vragen hé randyvanhoek. Waarvoor dient dit forum anders om mensen te helpen of niet soms ?? ??? :o

dit forum is er om te leren over bodybuilding.. niet om domme vragen te stellen :)

is da een domme vraag ofwa ?? ik snap dan niet wat er zo dom aan die vraag is hoor.

RvR zei:
dan doe je het precies verkeerd om :)
waarom? na het trainen snel wat dextrose en ook wat whey is toch goed? zo is het mij al meerdere malen verteld, en zo staat het ook in verschillende topics ;) [ook andersom staat het er]. Supplementen goed timen blijft moeilijk, zeker als mensen dingen door mekaar gaan zeggen.
En het is niet echt een domme vraag van de TS, het is niet zo dat iedereen met die kennis geboren is ;) misschien niet zo'n slimme reply van hem iets later, maarja :P

dank je Jonko als ik nog wat vragen heb mag ik ze dan hier posten ?? (die wel met supplementen te maken hebben é :D ) hoe dom ze ook mogen zijn. Nogmaals bedankt !!!

Terug
Naar boven