Fitness Seller

Wanneer kan ik het het beste innemen?

Donny076

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
72kg
Hallo,

Ik heb de volgende supplementen gekocht bij body en fit shop:
-lean gain ( weight gainer)
- whey perfection
- creapure creatine

Mijn vraag is nu hoe ik deze 3 het beste in kan nemen.

Alvast bedankt!

Bij het product op de site samenstelling aanklikken voila

Het beste kan je ze langs je mond innemen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel op welk tijdstip

whey half uurtje na de training, op rustdagen na t ontbijt, creatine voor of na de training, afhankelijk van wat je zelf het fijnst vindt. Ik neem het altijd direct na het avondeten in, ongeveer 1.5 a 2 uur voor de training. Weight gainer zou ik niet weten

Lean gain: tussen 11.00 en 12.00, niet eerder en niet later anders gaan je lean gains verloren
Whey perfection: maakt niet uit, liefst 's nachts tussen 3 en 5 voor optimale eiwitopname
Creapure creatine: 14 minuten voor je training

Lean gain: tussen 11.00 en 12.00, niet eerder en niet later anders gaan je lean gains verloren
Whey perfection: maakt niet uit, liefst 's nachts tussen 3 en 5 voor optimale eiwitopname
Creapure creatine: 14 minuten voor je training

Zeer specifiek maar klopt helemaal :D

Ik begin zelf 's morgens altijd direct met whey in combinatie met havermout en noten. Eventueel kun je deze maaltijd ook gebruiken als de maaltijd voor je training. Ook kun je na je training whey gebruiken. Echter moet je hier wel een keuze in maken. Gebruik maken van whey is 1 a 2 keer per dag maximaal, vind ik. Dit ook omdat je je eiwitten uit vast voedsel moet halen.
Creatine gebruik ik ook s'morgens en na het trainen.
Leangeaner kun je gebruiken als je van te voren al weet dat je krap met tijd komt te zitten voor een gewone maaltijd. Voor onderweg of simpelweg als maaltijd vervanger. Ook kun je dit product als post workout gebruiken. Dus ipv van whey kun je leangeaner gebruiken. Ook kun je het gebruiken als ontbijt.

Zoals je ziet kun je veel kanten op. Alles hangt er vanaf wat je doel is. Bulken? Cutten?

• Topic Starter Topic Starter
Bulken

Je weet me mening dus kijk maar of je er iets mee doet ;)

:roflol:
je koopt iets en daarna denk je: ''Wanneer zal ik dit eens INNEMEN?''

verkapte shakiesboy dit

Terug
Naar boven