MuscleMeat

Eiwitshake en proteinereep

Bezoekers in dit topic

Nja is denk niet overdreven, als we een nieuwe onafhankelijke labtest zouden doen, zijn denk ik de aminowaardes van de eiwitten nog steeds niet goed

Ik lees hier op het forum dat wel meerdere personen slecht praten over body en fit whey perfection en heb toevallig vorige week een nieuwe pot gehaald van 4540 gram.
Ik gebruik het al jaren.
Maar ik ga de volgende pot toch eens bij xxl whey delicious bestellen.
De prijzen zijn wel hoger bij xxl helaas.
 
Ik lees hier op het forum dat wel meerdere personen slecht praten over body en fit whey perfection en heb toevallig vorige week een nieuwe pot gehaald van 4540 gram.
Ik gebruik het al jaren.
Maar ik ga de volgende pot toch eens bij xxl whey delicious bestellen.
De prijzen zijn wel hoger bij xxl helaas.
Je hebt wel goede kwaliteit dan. :)

https://nl.myprotein.com/sports-nutrition/impact-whey-protein/10530943.html
Als je krapper in budget zit is myprotein ook prima kwaliteit.
Nu ook met 33% korting 5 kg voor 45 euro.
https://nl.myprotein.com/my.basket
 
Nja is denk niet overdreven, als we een nieuwe onafhankelijke labtest zouden doen, zijn denk ik de aminowaardes van de eiwitten nog steeds niet goed

Overdreven om het weg te flikkeren.
 
Overdreven om het weg te flikkeren.

Ik heb nog bijna een volle pot maar weg flikkeren doe ik niet gebruik nu al dik 4 jaar whey perfection van body en fit en ze drinken echt goed net een milkshake van de friettent.

En een vraagje saik... gebruik jij ook eiwitshakes?
Zo ja waar bestel jij het?
 
Ik heb nog bijna een volle pot maar weg flikkeren doe ik niet gebruik nu al dik 4 jaar whey perfection van body en fit en ze drinken echt goed net een milkshake van de friettent.

En een vraagje saik... gebruik jij ook eiwitshakes?
Zo ja waar bestel jij het?
Ongetwijfeld doordat ze 20% meer suiker en 20% minder eiwit bevatten dan op het etiket staat.
 
Ik heb nog bijna een volle pot maar weg flikkeren doe ik niet gebruik nu al dik 4 jaar whey perfection van body en fit en ze drinken echt goed net een milkshake van de friettent.

En een vraagje saik... gebruik jij ook eiwitshakes?
Zo ja waar bestel jij het?

Vind die van B&F juist chemisch smaken. Sinds de scam bestel ik alles bij xxl, eenmalig bij myprotein besteld maar dat beviel niet.
 
Vind die van B&F juist chemisch smaken. Sinds de scam bestel ik alles bij xxl, eenmalig bij myprotein besteld maar dat beviel niet.
Wat vond je verkeerd bij myprotein: smaak die niet beviel of eerder slechte vertering? Just curious. Lees op dit forum overigens de laatste tijd veel goede dingen over xxl. XXL Nutrition: goed bezig jullie!
 
Gewoon je eiwitten bij de Action halen, dan betaal je niet voor dure reclames,goodies en sponsoring
 
Laatst bewerkt:
Gewoon je eiwitten bij de Action halen,
dan betaal je niet voor dure reclames,goodies
en sponsoring

Ja ik ken ook iemand die gewoon bij de action haalt.. kan ik ook keer proberen
 
Ja ik ken ook iemand die gewoon bij de action haalt.. kan ik ook keer proberen

kun je ook gelijk de creatine ,mass gainer en magnesium meenemen ,niks verkeerd aan ,

vitamines haal ik overigens bij de Hema , koop helemaal niets meer bij de premium shops ,het zal daar ongetwijfeld allemaal net iets beter en zuiverder zijn

maar daar merk je in de praktijk toch niets van
 
Wat vond je verkeerd bij myprotein: smaak die niet beviel of eerder slechte vertering? Just curious. Lees op dit forum overigens de laatste tijd veel goede dingen over xxl. XXL Nutrition: goed bezig jullie!


kort samengevat:

verpakking (zak)
levertijd
klantenservice
retourproces
smaak
 
Back
Naar boven