XXL Nutrition

Wanneer kick die naposim nou eens in

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd denk storm in een glas water

Morgenochtend weer 25mg voor de training! Jammie :D

• Topic Starter Topic Starter
Sinds ik Op 50mg ug zit, voel ik me een stuk beter, ben nu wel in gewicht omhoog gegaan, en kracht ook al een beetje

gr

50 is gewoon het aantal mg wat je moet nemen.Zoals gezegd,oestrogeen neemt toe,zo ook de kracht,en de bijwerkingen,zoals gewicht

hoe het op 45-50 als je echt wilt knallen............maar let op je voeding,anders is het spek kweken

het is bullshit om te zeggen dat je 50mg dboll hg moet nemen voordat het wat uithaalt.
Als dat wel het geval is zou ik maar eens naar je gear gaan kijken

Onzin.Je gaat van 25 mg echt niet knallen met dianabol.iederren die dianabol gebruikt,wil die plofkop en die wijzer van de schaal omhoog zien komen.Je gaat echt geen gruwelijke kiloos op 20-30 mg pakken,simpelweg omdat die kiloos door aromatisatie komen.

Onzin.Je gaat van 25 mg echt niet knallen met dianabol.iederren die dianabol gebruikt,wil die plofkop en die wijzer van de schaal omhoog zien komen.Je gaat echt geen gruwelijke kiloos op 20-30 mg pakken,simpelweg omdat die kiloos door aromatisatie komen.

Mja... als kickstart is het toch meerendeels om de kracht te doen en niet om de plofkop? op 35mg zal de kracht toch ook toenemen? Is trouwens voor men eerste kuur. en 50mg lijkt me hier beetje overkill ???

Als newbee zal je zeker op 35mg napo wat moeten merken zoniet dan ben je of een low responder of het ligt aan je gear heel simpel...

9 van de 10 dianabol gebruikers,gebruiken het voorde buff aantal kiloos,niet voor voorzichtig gebruik imo

mn bro heeft op 25 mg de 1e x gruwelijk geknald samen met deca. Incl. alle bijwerkingen van dboll

Nu doseert i m op 30 a 35 mg

persoonlijk voelde ik bij 25 mg ook niet veel.. bij 45mg ga k nu ook lekker .. :)

@BVO78 heb je al verbetering?

Is het niet vreemd dat een lichaam wel reageerd op een stof die identiek is aan een stof waar hetzelfde lichaam niet op reageerd???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven