Fitness Seller

Wanneer kick die naposim nou eens in

Status
Niet open voor verdere reacties.
als het echte napo/dbol is dan moet je op 40-50mg als een raket gaan qua gewicht en sides...volgens mij zijn er maar weinig mensen die niet op dbol reageren..

je hebt dus eerst naosim op 50 gepakt,waarbij je verklaarde goed op kracht en gewicht te gaan.....en daarna toch maar de vole mep op UG (50mg) gepakt wat in jouw optiek wel WERKT?

• Topic Starter Topic Starter
je hebt dus eerst naosim op 50 gepakt,waarbij je verklaarde goed op kracht en gewicht te gaan.....en daarna toch maar de vole mep op UG (50mg) gepakt wat in jouw optiek wel WERKT?

Krieltje, ik zat eerst 2 weken Op 50mg naposim waar ik niks van merkte

Nu een week 1 week op 50mg UG en ik merk goede kracht toename en gewicht ook elkker omhoog

vind het allemaal dubbieus.Maar goed als je er nu goed op gaat.Kan me werkelijk niet voorstellen dat de naposim fake zou zijn.

Naposim is en blijft gewoon de beste op Dboll gebied, althans volgens de meeste.
Ik merkte juist een stuk minder van UG spul, dus ben toen gelijk weer overgstapt naar de groene vertrouwde doosjes! :)

Weet ie wel dat die napo 5mg en UG 10mg ?

10mg UG doet minder dan 5mg HG bij mij...

Persoon verschillend..?

Nou ik weet het niet hoor maar ik zit nu 6 dagen op naposim Teripia/ranbaxy 50mg en ben van 110 naar 114 kg gegaan en dat is echt niet alleen maar vocht. Kracht niet normaal en een pomp daar krijgt een paard de hik van.:D
Ik vindt ze super!!

Laatst bewerkt:
Nou ik weet het niet hoor maar ik zit nu 6 dagen op naposim Teripia/ranbaxy 50mg en ben van 110 naar 114 kg gegaan en dat is echt niet alleen maar vocht. Kracht niet normaal en een pomp daar krijgt een paard de hik van.:D
Ik vindt ze super!!

Hmmm...6 dagen geleden.:D
Ik heb ze ook klaar liggen maar ik doe testcreme only, zoals beloofd. Jammerz.
Zet je er ook nog test naast Ton?

Netjes.
Ga jij nix naast de creme doen rene?
En ton,welke test heb je Hg of UG?
Welk estertype prop,cyp,of enanthaat?

Hehehe. Word de inject overgenomen door zalfjes

21 dagen is zat als kickstart,dan komen je langzame esters uit de verf

Pak het gewoon 4 dagen 15mg meer,je merkt het snel genoeg,kan je altijd nog terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven