AndroidHealthClinic

Wanted kritiek op mijn voedingschema

EvanW

Novice
Waardering
0
Hoi,

Zoals de titel van dit topic al doet vermoeden ben ik benieuwd naar jullie mening over mijn voedingsschema.

Heb voordat ik me post heb gedaan het forum bekeken en het zo goed mogelijk toegepast, Daarnaast Heb op voedingsbehoefte.nl mijn behoefte uitgerekend en aan de hand daarvan mijn schema samen gesteld.
volgens die berekening heb ik nodig voor onderhoud:
Eiwit 144
Koolhydraten 357
Vet 56
Kcal2504

Om dit te doen uiteraard even wat over wat ik wil bereiken en mijn stats.

Ik ben 24 jaar, weeg 81 KG 175 lang. Mijn BF is 19 %

Ben pas begonnen met fitnessen, mijn eerste doelstelling is mijn BG omlaag te gaan brengen ofwel gaan cutten. ik heb zelf in gedachten zo'n 11 % om maar is mee te beginnen. zodat mijn 1-pack minder uitsteekt vd zomer :p

Ik ga in ieder geval 4 keer naar de sportschool per week, als het even kan 5 hangt van mijn werk af.

Ieder bezoek doe ik sowieso cardio, cardio ongeveer voor 600/700 calorieen.
Voordat ik begin met cardio doe ik ongeveer een uurtje Krachttraining, één dag borst/triceps en intensieve buik-training, één dag rug, één dag biceps/schouders en één dag benen.
Naast die intensieve buiktraining doe ik op 2 andere dagen in de week nog een een iets minder intensieve training daarvoor.

Aan cardio doe ik eenmaal in de week een uur spinning, één maal in de week een uur row en de rest crosstrainer en soms wat joggen.

Ik hoop dat mijn 1e post op het forum enigzins volledig is en wacht met smart jullie kritiek af.

Gr

E

voeding04-05-2009plaatje.jpg

In de cut toch nog 100gram havermout? En geen whey oid in de ochtend?
En waarom niet magere melk?
Kwark mag toch ook zeker flink omhoog, richting de 500gram
En die AA tijden het trainen gewoon lekker laten zitten
Op dat je weinig eiwit hebt na ziet het er wel redelijk uit

Oh en je mist bij kipfilet als broodbeleg de eiwit waarde in je schema

Als ik me niet vergis staat hier op het forum vaak vermeld dat je tijdens de cut zuivel uit je dieet moet gooien.
kwark en melk zullen dus geschrapt of verminderd moeten worden in de cut. (of er moet al weer een tegenonderzoek geweest zijn waar iedereen nu in mee gaat )

Terug
Naar boven