kwaker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spieren MOET JE ALTIJD WARM HOUDEN !
Wat mijn kinesist zei is ga in een warm bad liggen (waardoor je spieren ontspannen) en maak je rug een bol, Je zal zien achter 10 min voelt je rug als herboren aan.
En lerares die een bepaalde ziekte had aan bloedsomloop moest een koud-warme douche pakken wat betekent eerst je water tot 30 graden daarna Direct 18graden daarna 30 graden enz.. Dat 10 min volhouden en is Zéér goed voor je spieren ook btw ! (gehoord va topsporters).
Maar of je meer gaat gainen door je gewoon wat warmer te kleden ? Don't think so ..
Je mag je spieren gewoon niet koud laten worden daardoor dat je niet meer dan 2min tussen je sets mag doen anders koelen je spieren af en krijg je letsels.
En de zon doet meer dan je warm maken hoor ..
Je lichaam maakt een bepaald vitamine aan (ik denk A maar weet het niet meer zeker Waardoor je beter/sneller kan groeien) Kijk maar naar iemand die elke dag in de zon zit/iemand die constant binnen zit..
Spieren MOET JE ALTIJD WARM HOUDEN !
Wat mijn kinesist zei is ga in een warm bad liggen (waardoor je spieren ontspannen) en maak je rug een bol, Je zal zien achter 10 min voelt je rug als herboren aan.
En lerares die een bepaalde ziekte had aan bloedsomloop moest een koud-warme douche pakken wat betekent eerst je water tot 30 graden daarna Direct 18graden daarna 30 graden enz.. Dat 10 min volhouden en is Zéér goed voor je spieren ook btw ! (gehoord va topsporters).
Maar of je meer gaat gainen door je gewoon wat warmer te kleden ? Don't think so ..
Je mag je spieren gewoon niet koud laten worden daardoor dat je niet meer dan 2min tussen je sets mag doen anders koelen je spieren af en krijg je letsels.
En de zon doet meer dan je warm maken hoor ..
Je lichaam maakt een bepaald vitamine aan (ik denk A maar weet het niet meer zeker Waardoor je beter/sneller kan groeien) Kijk maar naar iemand die elke dag in de zon zit/iemand die constant binnen zit..

no shit sherlockWarmte heeft inderdaad een pijnverzachtend effect op bepaalde blessures, maar dat heeft kou ook. Een ontsteking moet je b.v. Koelen en niet warm houden.
Hallo iedereen,
.....
Voor mij persoonlijk heeft dit kleine onderzoekje me veel interressante resultaten opgeleverd, waarmee ik zeker iets kan. Vooral het herstel van het beschadigde spierweefsel ging zeer snel. Na dergelijke pijn had ik ongeveer 2 dagen nodig om te herstellen, terwijl dit met behulp van de zon maar een uur duurde. Ik hoop dat warmte net zo'n effect heeft op andere mensen zoals het dat op mij had. Ik weet in ieder geval dat ik me deze zomer warm aankleed.

Dat doet kou ook en beter bovendien.Warmte laat het bloed beter circuleren. Als je alleen maar een t-shirt aanhebt kan de temperatuur tussen sets snel dalen. Ik train al 2 jaar met een trui en voelt veel beter aan.
Heb ik dan gezegt dat het warm gehouden moet worden? Ik zeg alleen dat er voor-en tegenstanders zijn wat betreft het koelen van een blessure.
Nee, ik bedoel dat kou bloed laat circuleren. De eerste reactie zal vaatvernauwing zijn, waarna het bloed meer gaat stromen.
Even leken uitleg, geen zin om er verder op in te gaan.