MuscleMeat

wasbord dieet

nee, nog nooit van gehoord, post dat dieet es

lego blokjes vreten

Ja hoor wasbord dieet = 1000 kcal per dag + 1000 crunshes

100% resultaat voor de zomer!

Ken je wat meer uitleg geven over het wasbord diet? :$

was bord dieet.....pffff wat een zever, ze komen weer uit de grond "ik wil 6pack trainen"...Het blijft hier een BB forum en geen Fitness forum

Wasbord dieet klinkt als een geen-vreet dieet. :o

Lees hier 'n berg stickies door over voeding en trainen, kom je veel verder mee.

het wasbord dieet is een heel goed dieet: heb het een paar maanden gevolgd en ben afgevallen maar bijgekomen in spieren! In het wasbord dieet eet je alles, maar heel gezond: veel eiwitten, koolhydraten enz... Daarbij volg je een schema, met cardio en fitness.

Dat klinkt gewoon als schoon eten met cadrio en KT...

het wasbord dieet is een heel goed dieet: heb het een paar maanden gevolgd en ben afgevallen maar bijgekomen in spieren! In het wasbord dieet eet je alles, maar heel gezond: veel eiwitten, koolhydraten enz... Daarbij volg je een schema, met cardio en fitness.

...en laat me raden: vetten?

Lees het boek "Het wasbord dieet" eens.
Dan weet je direct alles. :)

Is eigenlijk een soort van cut schema. Staan wel interessante dingen in(te leen bij de bib hier), maar voor de rest zijn die voedings schema's/shakes/oefeningen niets bijzonder. Als je het kan lenen, door maar is, zo niet, je kunt alles ook hier vinden...

maw je bent een beginner of valt in de categorien hieronder genoemd.

al heb je t meest pimpe dieet in the galaxy als je gevorderd bent en je gaat cutten ga je geen droge massa winnen. tenzij je aan bepaalde chemische voorwaarden voldoet of je echt baggervet bent en/of spiergeheugen, lange afwezigheid etc hebt gehad.

Kennen wij niet...

Wij kennen alleen de term bulken en cutten!

ik ken wel het wasmachine schema

volegens mij houdt het in

net onder je onderhoudt te gaan zitten
alleen producten met een goeie gi waarde
en aleen mager gevogelte en vis

dus gewoon rijs vis kip pap enz dan krijg je die BlOkJuS van zeluf

Al die boeken zijn onzin, het is alleen om geld af te troggelen, er zal wel een kern van waarheid inzitten maar toch...
1) Vetpercentage tot 10 % (cardio, cardio, cardio...)
2) Trainen en rusten...
2) Volhouden!

Terug
Naar boven