MuscleMeat

Wat als je een 1 gave mocht hebben?

Super ontwikkeld empathisch vermogen. Mijn vermogen me in de beleving van een ander te kunnen invoelen en hoe hierop in te spelen in mijn beroep als zorgverlener inclusief het gevoel of die gevoelens oprecht zijn of dat er met mij een spel gespeeld wordt.

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Gedachten lezen lijkt me helemaal niets...
Zeker niet bij de mensen waar je om geeft.

Doe mij maar uber sterk en snel zijn.
Is leuk centje mee te verdienen denk ik.

Gebakken kipfilet uit mijn vingers kunnen schieten.

I would be the god of thunder (thor)

Welke gave zou je dan kiezen? Enkele mogelijkheden:
-gedachten van anderen kunnen lezen
-in de toekomst kunnen kijken
-bovenmenselijk sterk zijn
-zo slim zijn dat alles wat je leest meteen basiskennis voor je is
...

Het moet wel een serieuze gave zijn en niet bijvoorbeeld bliksemschichten kunnen schieten

Repost dit topic, maar deze dus. Biedt toch de meeste mogelijkheden in het leven IMO.

voor eeuwig jong blijven.

Vetpercentage kunnen verlagen zovaak als je maar wilt, dus 24/7 bulken aaw yeaa

onzichtbaar worden en dan buffer dan ooit tevoorschijn komen

• Topic Starter Topic Starter
Dacht eerst dat het uit het lijstje uit de OP moest zijn, anders zou ik ook voor deze gaan.

nee, je mag gerust zelf een gave verzinnen, maar het moet in een bepaalde mate realistisch blijven dus jezelf kunnen transformeren, vuurballen kunnen schieten met je handen enzo mag niet maar eeuwig jong blijven wel.

ik kies 1 gave fiets

zoiets:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Repost dit topic, maar deze dus. Biedt toch de meeste mogelijkheden in het leven IMO.

in de toekomst kunnen kijken?

dan heb je niets meer om naar toe te leven.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 23:48 ----------

nee, je mag gerust zelf een gave verzinnen, maar het moet in een bepaalde mate realistisch blijven dus jezelf kunnen transformeren, vuurballen kunnen schieten met je handen enzo mag niet maar eeuwig jong blijven wel.

sorry ik wist niet dat ik niet mogt dromen over vuurballen kunnen schieten:o

mag ik wel vliegen? zo nee bovenmenselijke kracht. Kan je leuke praktical jokes mee uithalen.

Terug
Naar boven