quagmirre
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
Supersterk zijn dan maar, zolang je maar je normale lichaam behoudt, en niet groot bent naar je kracht, ik wil geen freak zijn.
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Supersterk zijn dan maar, zolang je maar je normale lichaam behoudt, en niet groot bent naar je kracht, ik wil geen freak zijn.
Lol, ik hoef geen lichaam zoals Markus Ruhl, en zoals ik al zei een lichaam naar je kracht, met supersterk denk ik aan bovennatuurlijk dus dan zou ik 300+ kilo moeten wegen.
No thanks.

Het is niet de bedoeling dat vrouwen van me weg gaan rennen![]()
Eeuwig jong of in de toekomst kijken lijkt me verschrikkelijk. Het leven heeft dan helemaal geen verrassingen meer en als je een fantastisch iemand ontmoet, zul je nooit bij diegene kunnen blijven.
Superslim of vliegen heeft mijn voorkeur.

Toekomst kunnen kijken, ook al weet ik dan ook gelijk wanneer en hoe ik dood ga. Maar de weg naar onmetelijke rijkdommen mag wat kosten. Paar weken op de beurs en je bent zo extreem rijk dat je daarna in alle luxe tot je dood kan door leven. Dan maar hopen dat je niet net in de toekomst ziet dat je binnen 2 weken dood gaat door welke oorzaak ook, dat zou wel weer zuur zijn.
Toekomst kunnen kijken, ook al weet ik dan ook gelijk wanneer en hoe ik dood ga. Maar de weg naar onmetelijke rijkdommen mag wat kosten. Paar weken op de beurs en je bent zo extreem rijk dat je daarna in alle luxe tot je dood kan door leven. Dan maar hopen dat je niet net in de toekomst ziet dat je binnen 2 weken dood gaat door welke oorzaak ook, dat zou wel weer zuur zijn.