AndroidHealthClinic

Wat als je een 1 gave mocht hebben?

in de toekomst kunnen kijken, en dan lekker de beurs op

Onsterfelijk in combinatie met jong blijven.

hmm 1 gave, denk toch dat ik voor instant teleport kies dan

Onbegrensde controle over materie en tijd. :) Omnipotent!

Eeuwig jong of in de toekomst kijken lijkt me verschrikkelijk. Het leven heeft dan helemaal geen verrassingen meer en als je een fantastisch iemand ontmoet, zul je nooit bij diegene kunnen blijven.

Superslim of vliegen heeft mijn voorkeur.

Eeuwig jong of in de toekomst kijken lijkt me verschrikkelijk. Het leven heeft dan helemaal geen verrassingen meer en als je een fantastisch iemand ontmoet, zul je nooit bij diegene kunnen blijven.

Superslim of vliegen heeft mijn voorkeur.

Misschien heeft ze die gave ook wel:p

tijd stilzetten .

Toekomst kunnen kijken, ook al weet ik dan ook gelijk wanneer en hoe ik dood ga. Maar de weg naar onmetelijke rijkdommen mag wat kosten. Paar weken op de beurs en je bent zo extreem rijk dat je daarna in alle luxe tot je dood kan door leven. Dan maar hopen dat je niet net in de toekomst ziet dat je binnen 2 weken dood gaat door welke oorzaak ook, dat zou wel weer zuur zijn.

Toekomst kunnen kijken, ook al weet ik dan ook gelijk wanneer en hoe ik dood ga. Maar de weg naar onmetelijke rijkdommen mag wat kosten. Paar weken op de beurs en je bent zo extreem rijk dat je daarna in alle luxe tot je dood kan door leven. Dan maar hopen dat je niet net in de toekomst ziet dat je binnen 2 weken dood gaat door welke oorzaak ook, dat zou wel weer zuur zijn.

Het zou dan wel alleen leuk zijn als het alleen op commando kon indd.

wacht ik neem gave dat ik alle gaven bezit.

Toekomst staat misschien ook niet vast. Ik denk dat je veel doodsoorzaken kunt vermijden als je in de toekomst kunt kijken. Het hangt er ook vanaf hoe diep die gave gaat, in de zin van hoe gedetailleerd ken je de toekomst en hoe ver kun je vooruit kijken.

Terug
Naar boven