Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Controle over de tijd.
Zo kan ik dus chicks regelen, omdat als het misgaat ik de tijd terug kan draaien om ze goed genoeg te neggen.
Altijd tentamens halen.. omdat je de antwoorden kan krijgen, en gewoon de tijd terugdraait met de kennis van die antwoorden tentamens gaan maken.
Maar dus ook de tijd stil kunnen zetten, zodat ik mensen voor de gek kan houden.. enzo, jwz
Ja maar als je kleine dingen in het verleden verandert, verandert de hele toekomst he dus pas op!
http://en.wikipedia.org/wiki/Causality
Als je een tijdreismachine had zou tijdreizen alleen mogelijk zijn naar de periode nadat deze tijdreismachine is gebouwd. Als jij nu dus zou kunnen tijdreizen zou je niet terug kunnen gaan naar de tijd voordat je kon tijdreizen.. Om shit in het verleden recht te zetten is dus useless, behalve de shit die je nog mee maakt natuurlijk. Dat is dan wel weer handig.maar ALS je de toekoms, heb je dan nog herinneringen van de onveranderde toekomst?
Tijdrijzen is toch logisch onmogelijk
als je terug in de tijd gaat om een chick te naaien dan heb je die chick genaaid en dan heb je geen reden om terug te gaan in de tijd om die chick te naaien , dus dan ga je niet terug in de tijd om die chick te naaien en naai je die chick niet.
Als je een tijdreismachine had zou tijdreizen alleen mogelijk zijn naar de periode nadat deze tijdreismachine is gebouwd. Als jij nu dus zou kunnen tijdreizen zou je niet terug kunnen gaan naar de tijd voordat je kon tijdreizen.. Om shit in het verleden recht te zetten is dus useless, behalve de shit die je nog mee maakt natuurlijk. Dat is dan wel weer handig.

Het is half 2 's nachts jongen wat wil je nou.
Verhoogde healing factor net als wolverine. Je herstelt snel na ongelukken en blessures. En je hebt nooit meer spierpijn en kan dus zolang en zo vaak trainen als je wilt
talent hebben om pokemon master te worden en ash ketchum te ownen
fixedOT: De gave hebben om enorm mooie muziek te componeren(a la Prince)(a la Justin Bieber).