AndroidHealthClinic

Wat als je een 1 gave mocht hebben?

• Topic Starter Topic Starter
kies maar wat, het maakt eigenlijk niet uit

Vrouwenmagneet. Ze komen af op coïtus.

Controle over de tijd.
Zo kan ik dus chicks regelen, omdat als het misgaat ik de tijd terug kan draaien om ze goed genoeg te neggen.
Altijd tentamens halen.. omdat je de antwoorden kan krijgen, en gewoon de tijd terugdraait met de kennis van die antwoorden tentamens gaan maken.
Maar dus ook de tijd stil kunnen zetten, zodat ik mensen voor de gek kan houden.. enzo, jwz

Controle over de tijd.
Zo kan ik dus chicks regelen, omdat als het misgaat ik de tijd terug kan draaien om ze goed genoeg te neggen.
Altijd tentamens halen.. omdat je de antwoorden kan krijgen, en gewoon de tijd terugdraait met de kennis van die antwoorden tentamens gaan maken.
Maar dus ook de tijd stil kunnen zetten, zodat ik mensen voor de gek kan houden.. enzo, jwz

Ja maar als je kleine dingen in het verleden verandert, verandert de hele toekomst he dus pas op!

http://en.wikipedia.org/wiki/Causality

Ja maar als je kleine dingen in het verleden verandert, verandert de hele toekomst he dus pas op!

http://en.wikipedia.org/wiki/Causality

maar ALS je de toekoms, heb je dan nog herinneringen van de onveranderde toekomst?

Tijdrijzen is toch logisch onmogelijk

als je terug in de tijd gaat om een chick te naaien dan heb je die chick genaaid en dan heb je geen reden om terug te gaan in de tijd om die chick te naaien , dus dan ga je niet terug in de tijd om die chick te naaien en naai je die chick niet.

maar ALS je de toekoms, heb je dan nog herinneringen van de onveranderde toekomst?

Tijdrijzen is toch logisch onmogelijk

als je terug in de tijd gaat om een chick te naaien dan heb je die chick genaaid en dan heb je geen reden om terug te gaan in de tijd om die chick te naaien , dus dan ga je niet terug in de tijd om die chick te naaien en naai je die chick niet.
Als je een tijdreismachine had zou tijdreizen alleen mogelijk zijn naar de periode nadat deze tijdreismachine is gebouwd. Als jij nu dus zou kunnen tijdreizen zou je niet terug kunnen gaan naar de tijd voordat je kon tijdreizen.. Om shit in het verleden recht te zetten is dus useless, behalve de shit die je nog mee maakt natuurlijk. Dat is dan wel weer handig.

Als je een tijdreismachine had zou tijdreizen alleen mogelijk zijn naar de periode nadat deze tijdreismachine is gebouwd. Als jij nu dus zou kunnen tijdreizen zou je niet terug kunnen gaan naar de tijd voordat je kon tijdreizen.. Om shit in het verleden recht te zetten is dus useless, behalve de shit die je nog mee maakt natuurlijk. Dat is dan wel weer handig.

ja dat zeg ik net :P

Superslim zijn denk ik niet, ik denk dat je je dan snel irriteert aan andere mensen.
Gedachten lezen is geen pretje, wordt veel te druk om je heen dan... (denkend aan True Blood)
In de toekomst kijken? Wat heeft het leven nou voor uitdaging als je alles al weet.

Supersterk zijn dan maar, zolang je maar je normale lichaam behoudt, en niet groot bent naar je kracht, ik wil geen freak zijn.

gedachten kunnen lezen is wel strak, gewoon gedachtes van chicks en slimme mensen kunnen lezen, zodat je ze altijd een stap voor bent. Ik zou echt niet voor altijd jong willen blijven, zien hoe je kinderen en kleinkinderen en iedereen waar je omgeeft ziet sterven.

supergaaf kunnen dansen lijkt me wel wat. :)

Laatst bewerkt:
de gave om welke gave die ik wil op een moment, heb

variant op de "more genies-wish" dus

Verhoogde healing factor net als wolverine. Je herstelt snel na ongelukken en blessures. En je hebt nooit meer spierpijn en kan dus zolang en zo vaak trainen als je wilt

talent hebben om pokemon master te worden en ash ketchum te ownen

Verhoogde healing factor net als wolverine. Je herstelt snel na ongelukken en blessures. En je hebt nooit meer spierpijn en kan dus zolang en zo vaak trainen als je wilt

dan kan j net zo goed kiezen voor in de toekomst kijken, dan hoef je helemaal niet te healen en kan je mensenlevens redden.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 11:55 ----------

talent hebben om pokemon master te worden en ash ketchum te ownen

is die nou nog steeds geen pokemon master?

OP is ook naar x-men film geweest onlangs?

Ik denk dat eeuwig jong blijven/superhealing nog wel het meest praktische is.

Mind control/lezen en shapeshiften en dergelijke lijken me op zich wel gaaf, maar denk dat ik daar op termijn alleen maar gek van wordt.

OT: De gave hebben om enorm mooie muziek te componeren (a la Prince) (a la Justin Bieber).
fixed

Gedachten lezen is toch de beste keuze voor gegarandeerd rijk worden. Waarom? Zorg dat je $10.000,- hebt gespaard, doe mee aan de WSOP (grootste pokertoernooi van de wereld), lees de gedachten van je tegenstanders zodat jij hun kaarten weet... Win 1.5mill.

De gave om kaarten te kunnen uitdelen op een bodybuild forum.

Terug
Naar boven