MuscleMeat

wat BB voor mij deed in 4jaar

@ jones 13,
idd je hebt gelijk deze foto's te plaatsen, het motiveert iemand als ik ook, ik hoef niet echt groot@100kg te worden, moet rekening houden ook met mijn leeftijd, dat ik het later moet kunnen onderhouden ook, maar wil wel een zo mooi gespierd mogelijk lichaam krijgen en onderhouden.
Ben nu na goed 3 maanden al geod gestart, 10/11kg bij, woog vroeger maar 62kg voor 1m80, nu vanmorgen tegen de 73 aan, let goed op voeding, doe nu bill star voor 9 weken en bulk beetje harder nu.
ik krijg ook hulp en raad van iemand.
doe zo verder!

Elke ecto zou dit moeten zien en zich dan enorm schamen dat hij nog niet in de gym zit!

Erg goede vooruitgang! :thumbs:

Hahaha, dat nekje wat er eerst op zat en die stierennek van nu :D

goede vooruitgang geef je kuiten+borst wat meer aandacht.

super

wat heb je daar rond je polsen?

Heb je ook foto's van voor je eerste kuur?
(Om te tonen wat je bereikt hebt naturel op welke tijd en dan het verschil in progressie met kuren.)

Ziet er zeker heel goed uit! Paar minpuntjes die al gegeven zijn, maar wie heeft daar geen last van...

Succes met de 115

Mooie lats! :thumbs:

Je hebt gekuurd, dus hou op met je motivatiespeech. Als je echt zoveel motivatie had, dan had je niet gekuurd, want het lichaam dat je hebt is naturel ook te bereiken.

Mag je alleen als naturel trots zijn op je fysiek als je wat bereikt hebt ofzo???

al of niet anabolen gebruiken vind ik een beslissing die ieder voor zichzelf neemt, maar ik vind toch ook dat hij toch minstens 1 foto van voor zijn eerste kuur moest bijgevoegd hebben, jammer genoeg komt het nu een beetje over, dat je als ecto pas het pas echt ver kan brengen met anabolen, en als je het zoals hier pas 40 posts later verneemt, zijn er al veel mensen erin gelopen dat het wel naturel was

• Topic Starter Topic Starter
idd, daarin nuanceer ik mijn reactie, aas helpen wel goed, maar er moet getraind en op voeding gelet worden die gains te houden, dat natuurlijk wel.
en aangezien je dan toch eerlijk bent over je gebruik

wtf geeft aas nu te maken met motivatie?????

Hij zegt over ecto's: niet zeiken dat je genen niet goed zijn, want ik was ook dun!
Dat komt erop neer dat ze gewoon moeten trainen en eten en ze zullen zoals hem eruti zien.
En dat is dan te makkelijk gezegd. Je kunt mensen niet motiveren hard te werken vor een soortgelijk fysiek dat jij zelf hebt terwijl jij voor dat fysiek gekuurd hebt.

Maar heo dan ook, hij geeft hierboven aan dat hij zn opmerkingen nuanceert, dus no harm done.

mooie vooruitgang !

idd, en we weten dat ecto's ook zonder kuren door goed hun best te doen veel kunnen bereiken, en mssn gewoon content zijn met mooi atletisch figuur, hoeven niet allemaal massa-monsters te zijn.
ik weet van mijn eigen dat ik het liever rond 80/85 kg mooi droog ga houden, ipv van 100kg massa.
ik begijp zijn enthousiasme en trots, zal dat later ook zijn, maar iemand als hij moet dan gewoon toegeven zolas hij nu doet te gebruiken voor zijn doel ook, no harm dus

Mooie progressie.

Wel opmerken dat je zeker geen ecto bent gewoon zwaar ondervoed begonnen.

Nice.
Hele verandering van fysiek.

Terug
Naar boven