XXL Nutrition

Wat denk jij dat gym-genoten van jou vinden

Voycon

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
81kg
"Wat denk jij dat gym-genoten van jou vinden"

Weet niet of er al in topic over dit onderwerp is, maar ik ben benieuwd :D

Ik denk dat ze me stiekem wel lekker vinden.

Waarom steek je in godsnaam energie in die gedachte

Who gives a shit? je bent daar toch duidelijk om je ding te doen, voor je eigen doelen.

Niet voor de mensen om je heen?

/care srsly

• Topic Starter Topic Starter
Waarom steek je in godsnaam energie in die gedachte

Who gives a shit? je bent daar toch duidelijk om je ding te doen, voor je eigen doelen.

Niet voor de mensen om je heen?

Ook al ben je bezig met je eigen doelen, iedereen zal een mening hebben over jou ;)

Ook al ben je bezig met je eigen doelen, iedereen zal een mening hebben over jou ;)

En wat schiet je op met "bedenken" wat andere over jou zouden "denken"?

Het zou je geen moer moeten uit maken, maar als het zo belangrijk voor je is word het toch echt op ze afstappen en het ze persoonlijk vragen.

homegym

• Topic Starter Topic Starter
En wat schiet je op met "bedenken" wat andere over jou zouden "denken"?

Het zou je geen moer moeten uit maken, maar als het zo belangrijk voor je is word het toch echt op ze afstappen en het ze persoonlijk vragen.

Maakt me ook geen **** uit, maar toch een leuk onderwerp om over te discussiëren lijkt mij

Lekker belangrijk. Echt nog nooit een tel over nagedacht :roflol:

Do not give a flying ****!! :D

gym-genoten vinden mij wel aantrekkelijk. krijg altijd complimentjes(zelfs van jongens). zo van''he dikke tet*en heb jij jonguh'' of ''pff knap hoor dat jij zo sterk bent en zo zwaar kan trainen''

Gym genoten weet ik niet, maar de trainers mogen mij echt niet omdat ik "alles sloop", maar ja, /care

Geen idee, geen interesse.

Mij zullen ze wel (als ik er binnenkort heen ga) dik, niet sterk, niet gespierd, slap en saai vinden..

BOEIEND :P

het gekke is dat wat een ander over jou denkt, meer over hen zegt, dan over jou.

Terug
Naar boven