- Waardering
- 22
Idem
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een illusie om niet te denken wat een ander van je denkt.
Wanneer je niet die gedachte ooit hebt gehad klopt er iets niet.
Ik als newbie in de sportschool kijk om mij heen en denk wat zullen ze wel denken.
Heb je een fatso die het denkt te gaan maken. Zie hem die oefeningen doen dan.....
Dikke sukkel volgens mij dat het is, ach.... zien we straks toch niet terug.
Ik ben bezig met mijn training en denk, lach nu maar en later praten we wel weer!
Ja ik ben een beginner, maar dat zijn ze allemaal geweest! Wat maakt ons anders dan.
Uiteraard maak ik snel een praatje en meng mij er rustig tussen, maar durf niet te vragen nog.
Mis begeleiding en zou wel iemand willen hebben die kan spotten dan. Helemaal als beginner.
Maak ik mij dan druk om wat een ander denkt....... nee natuurlijk niet, ik ben er idd voor mij.
Maar gaat de gedachte in mij om wat ze denken..... ja natuurlijk, maar dat hoeft niet slecht te zijn.
Vind ik iets van hun..... ja natuurlijk, ik kijk wel hoe de oefeningen gaan die ze doen.
Daar kan ik van leren, of denken dat heb ik toch echt anders gezien in voorbeelden.
Maakt het allemaal wat uit? Nee, maar de mens is gericht op de buitenwereld "interactie"
Goeie advies.....vooral aangezien het om Fatboy Slim gaat

Goeie advies.....vooral aangezien het om Fatboy Slim gaat![]()