AndroidHealthClinic

Wat denk jij dat gym-genoten van jou vinden

Mijn homegymgenoten kunnen het best met mij vinden.

Ik denk dat men in mijn gym ziet en denkt "... ik ga verder met mijn oefeningen".. Seriously who gives a flying **** what ze van je vinden. En daarnaast ik vind ook niks van hun want ben met mezelf bezig!

Het is een illusie om niet te denken wat een ander van je denkt.
Wanneer je niet die gedachte ooit hebt gehad klopt er iets niet.

Ik als newbie in de sportschool kijk om mij heen en denk wat zullen ze wel denken.
Heb je een fatso die het denkt te gaan maken. Zie hem die oefeningen doen dan.....
Dikke sukkel volgens mij dat het is, ach.... zien we straks toch niet terug.

Ik ben bezig met mijn training en denk, lach nu maar en later praten we wel weer!
Ja ik ben een beginner, maar dat zijn ze allemaal geweest! Wat maakt ons anders dan.
Uiteraard maak ik snel een praatje en meng mij er rustig tussen, maar durf niet te vragen nog.
Mis begeleiding en zou wel iemand willen hebben die kan spotten dan. Helemaal als beginner.

Maak ik mij dan druk om wat een ander denkt....... nee natuurlijk niet, ik ben er idd voor mij.
Maar gaat de gedachte in mij om wat ze denken..... ja natuurlijk, maar dat hoeft niet slecht te zijn.

Vind ik iets van hun..... ja natuurlijk, ik kijk wel hoe de oefeningen gaan die ze doen.
Daar kan ik van leren, of denken dat heb ik toch echt anders gezien in voorbeelden.

Maakt het allemaal wat uit? Nee, maar de mens is gericht op de buitenwereld "interactie"

Voor mij maak het totaal niks uit wat andere over mij zullen vinden net als wat ik over anderen zou vinden.

Voor elke persoon die echt traint, gaat er in mijn gedachtens wel een groot respect af.

Het is een illusie om niet te denken wat een ander van je denkt.
Wanneer je niet die gedachte ooit hebt gehad klopt er iets niet.

Ik als newbie in de sportschool kijk om mij heen en denk wat zullen ze wel denken.
Heb je een fatso die het denkt te gaan maken. Zie hem die oefeningen doen dan.....
Dikke sukkel volgens mij dat het is, ach.... zien we straks toch niet terug.

Ik ben bezig met mijn training en denk, lach nu maar en later praten we wel weer!
Ja ik ben een beginner, maar dat zijn ze allemaal geweest! Wat maakt ons anders dan.
Uiteraard maak ik snel een praatje en meng mij er rustig tussen, maar durf niet te vragen nog.
Mis begeleiding en zou wel iemand willen hebben die kan spotten dan. Helemaal als beginner.

Maak ik mij dan druk om wat een ander denkt....... nee natuurlijk niet, ik ben er idd voor mij.
Maar gaat de gedachte in mij om wat ze denken..... ja natuurlijk, maar dat hoeft niet slecht te zijn.

Vind ik iets van hun..... ja natuurlijk, ik kijk wel hoe de oefeningen gaan die ze doen.
Daar kan ik van leren, of denken dat heb ik toch echt anders gezien in voorbeelden.

Maakt het allemaal wat uit? Nee, maar de mens is gericht op de buitenwereld "interactie"

Maak je niet dik

791o.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven