MuscleMeat

Wat denk jij dat gym-genoten van jou vinden

Ja daarom :p het wordt pas een probleem als ze je gaan haten (en zich daarnaar gedragen). Maar kijken en roddelen over me, kan me niks schelen :P Zolang ik kan doen wat ik wil doen :D

Jelly @ the gym waar jij bent dan, bij ons zijn geen chicks haha :(
En als je traint in die outfit die je aan hebt op je pics, dan zullen ze je vast niet gaan haten ( misschien andere meisjes wel :p)

On topic: Geen idee wat mensen van me vinden, ik en een maat van me slopen wel aardig wat daar ( cheap kwaliteiten troep ). Verder zie ik hooguit 4 gasten die echt serieus progressie maken en hard trainen, die hebben allemaal ook lange ervaring en zijn wat ouder dan mij. Voor de rest zijn 9 van de 10 allemaal jongeren gasten die maar wat aankloten zonder schema's, in groepjes van 2/3/4 oefeningen afwisselen en de oefeningen helemaal verkeerd uitvoeren.
Dat zijn de gasten waar ik complimenten van krijg en die tips vragen aan me.
Dat zijn gasten die mij ''buff'' vinden, terwijl ik op dit forum een noob ben met mijn stats :p

Jelly @ the gym waar jij bent dan, bij ons zijn geen chicks haha :(
En als je traint in die outfit die je aan hebt op je pics, dan zullen ze je vast heel anders aankijken :p

On topic: Geen idee wat mensen van me vinden, ik en een maat van me slopen wel aardig wat daar ( cheap kwaliteiten troep ). Verder zie ik hooguit 4 gasten die echt serieus progressie maken en hard trainen, die hebben allemaal ook lange ervaring en zijn wat ouder dan mij. Voor de rest zijn 9 van de 10 allemaal jongeren gasten die maar wat aankloten zonder schema's, in groepjes van 2/3/4 oefeningen afwisselen en de oefeningen helemaal verkeerd uitvoeren.
Dat zijn de gasten waar ik complimenten van krijg en die tips vragen aan me.
Dat zijn gasten die mij ''buff'' vinden, terwijl ik op dit forum een noob ben met mijn stats :p

Haha tsja ik weet niet waar je traint.
Als ik in die outfit ga kijken ze me aan vol walging :') Geen idee in wat ik wel ga trainen, wordt denk ik een ''jogging''broek of mn hardloop broekje..

EDIT: Blijf je post nou niet steeds veranderen :')

Die eikel lult niet zoveel........

Die gozer die oefeningen doet die niet goed zijn voor je rug en knieën ofzo..

Boeit me totaal niet wat ze van me denken ! Maar ik denk dat ze denken " Met die gek wil ik niet trainen, want dan kan ik me een week niet meer bewegen".

Ik denk dat ze me een patser vinden, niet dat t me iets doet.
Gym waar ik train zit vol met knapen die maar wat doen, ik zie ze er ook nooit deadliften en squatten. Ik zie ze ook af en toe ook kijken met de uitdrukking van wtf is hij nou aan t doen? Vaak is dit bij cg board presses.

Ik denk nooit voor anderen!

Kan me geen reet schelen, doe gewoon me ding en zweet lekker alles onder

Als ik in die outfit ga kijken ze me aan vol walging :') Geen idee in wat ik wel ga trainen, wordt denk ik een ''jogging''broek of mn hardloop broekje..

Damn betrapt.. jij bent ook echt veel te actief bezig!
En niks mis met een joggingbroek of hardloopbroek toch, gewoon doen:D

Ps: ik train in een klein saai dorpje met allemaal stereotypen gangsters, skaters, boeren, enz :grumble:

Damn betrapt.. jij bent ook echt veel te actief bezig!
En niks mis met een joggingbroek of hardloopbroek toch, gewoon doen:D

Ps: ik train in een klein saai dorpje met allemaal stereotypen gangsters, skaters, boeren, enz :grumble:

Haha er zijn zoveel kleine, saaie dorpjes :')
Morgen hopelijk mn xxlnutrition tanktop binnen, kan ik daarmee trainen. Boeiend dat mn flubberarmpjes gezien worden :p

Haha er zijn zoveel kleine, saaie dorpjes :')
Morgen hopelijk mn xxlnutrition tanktop binnen, kan ik daarmee trainen. Boeiend dat mn flubberarmpjes gezien worden :p

Oh shit... dit is wel erg toevallig haha. Ik keek gister op de site voor ook een xxlnutrition tanktop ( zwart natuurlijk :rolleyes:), maar heb besloten om hem pas te bestellen wanneer ik nieuwe creatine nodig heb:)
Een saai dorpje bij Nijmegen in de buurt..
Wanneer begin jij met trainen dan? Dacht voorheen altijd dat jij gewoon al in de gym rondhing :p

Laat t ff aan me weten zodra je eruit bent:)

Gewoon in je lingerie gaan, **** de haters.

Oh shit... dit is wel erg toevallig haha. Ik keek gister op de site voor ook een xxlnutrition tanktop ( zwart natuurlijk :rolleyes:), maar heb besloten om hem pas te bestellen wanneer ik nieuwe creatine nodig heb:)
Een saai dorpje bij Nijmegen in de buurt..
Wanneer begin jij met trainen dan? Dacht voorheen altijd dat jij gewoon al in de gym rondhing :p

Okee, ik zit in Den Bosch, dus Nijmegen is me net te ver om te trainen haha
Nou, ik ben vandaag pas begonnen met voedingsschema en wilde ook beginnen met sportschool, alleen moet ik met t abonnement van mn pa even wat regelen; als dat niet lukt moet ik even wat anders zoeken.
Verder doe ik wel hardlopen en thuis wat domme KT oefeningen, voor de lol :P

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 19:25 ----------

Laat t ff aan me weten zodra je eruit bent:)

Haha watdan? Kom je me ff uitlachen zeker? :eek:

Nou, ik ben vandaag pas begonnen met voedingsschema en wilde ook beginnen met sportschool, alleen moet ik met t abonnement van mn pa even wat regelen; als dat niet lukt moet ik even wat anders zoeken.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 19:25 ----------

Haha watdan? Kom je me ff uitlachen zeker? :eek:

Haha ik zou niet durven:rolleyes:

Haha inderdaad. Ik heb een korte tijd in Den Bosch op school gezeten maar nooit gesport oid.
Jij gaat zeker voor gezinskorting? :p

Haha inderdaad. Ik heb een korte tijd in Den Bosch op school gezeten maar nooit gesport oid.
Jij gaat zeker voor gezinskorting? :p

Gezinskorting :x ? wasda?

Hier kun je een gezinspas krijgen ja, voor 100 euro per maand :eek:
Haha nee ik ga niet voor gezinskorting of zo

EDIT: Nu snap ik je opmerking (ben beetje traag van begrip soms) Nee mn pa heeft via zijn werk een abonnement ergens lopen, dichtbij, en misschien kunnen we regelen dat ik met zijn pasje mag gaan, scheelt mij weer geld. Zo niet moet ik wat verder weg, beetje in een achterstandswijkje (waar ze me waarschijnlijk wél echt zullen aanstaren haha) maar dat valt nog te bezien.

Gezinskorting :x ? wasda?

Hier kun je een gezinspas krijgen ja, voor 100 euro per maand :eek:
Haha nee ik ga niet voor gezinskorting of zo

Haha omdat je iets moest regelen met abonnement van je pa, daarom bracht je me op dat idee ;)
Btw, nu wil ik die tanktop ook bestellen grr..

Dat ik een ouwe lul ben

Terug
Naar boven