MuscleMeat

Wat doe je NU?

• Topic Starter Topic Starter
Wakaera zei:
geïnteresseerd DieBieCie? Als jij in men aarsje klaarkomt wordt ik zo sterker, jou sperm zit vol AS ... ;)

Ik wist het wel, al die Powerlifters met die doorgedrukte kontjes in z'n achteruit zijn allemaal heaumeaus! :D:D:D

Zit me weer eens te vervelen op werk, beetje DBB lezen.

Heb ontzettend veel werk en ontzettend weinig zin in werk.

Ga nu eers maar eens een bak kwark eten.

ik peuter nu ff in me neus :P

...........

Ik ben even een paar minuten stil uit sympathie met de slachtoffers van de zeebeving in Azie.

ikke ook, net ff 3 minute. Nu ga ik ff poepe

Ik ben nu aan het wachten op degene die mijn karmapunt wil hebben.

Verkeerde topic bro, laten we deze niet vervuilen daar hebben we het topic van DBC voor :D.

• Topic Starter Topic Starter
Uitlokker! :D

Ik ga nu een k*tkarweitje opknappen: Een board upgraden. .pl files en .dat files en de hele kolere-mikmak.

Zit alweer op me werk, met een irritatie level 0

Zwaar ****ed up .. Trainig van gisteren misgelopen omdat het meisje van der vakantie naar me toe zou komen..

Komt ze helemaal gesloopt om half 10 uit de bus .. Dus naar huis gegaan en der bed in :(

Erger me op het moment aan alles ... Vanmorgen in de auto heel de wereld uitgescholden voor rotte vis .. Was wel erg snel op me werk..

Dus als je een grijze tracktor TDI met hoge snelheid over de a20 / a12 zag rijden ... Dat was ik.. ;)

Eigenlijk wel lekker met Dana in de wissellaar.. :o

Wat ik nu doe ? Een pilletje en een bakje thee om wat rustiger te worden.. Morgen een ATV dag, Heerlijk dagje voor mezelf.. Ik denk lekker de stad in beetje shoppen ..

Absolutely zei:
Zit alweer op me werk, met een irritatie level 0

Zwaar ****ed up .. Trainig van gisteren misgelopen omdat het meisje van der vakantie naar me toe zou komen..

Komt ze helemaal gesloopt om half 10 uit de bus .. Dus naar huis gegaan en der bed in :(

Erger me op het moment aan alles ... Vanmorgen in de auto heel de wereld uitgescholden voor rotte vis .. Was wel erg snel op me werk..

Dus als je een grijze tracktor TDI met hoge snelheid over de a20 / a12 zag rijden ... Dat was ik.. ;)

Eigenlijk wel lekker met Dana in de wissellaar.. :o

Wat ik nu doe ? Een pilletje en een bakje thee om wat rustiger te worden.. Morgen een ATV dag, Heerlijk dagje voor mezelf.. Ik denk lekker de stad in beetje shoppen ..

Je lijkt wel een wijf :rolleyes: trainen zul je :D.

wakker worden

Terug
Naar boven