AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

Ben ff aan het tjekken wat jullie allemaal hebben gedaan en ff kijken of ik al antwoord op mijn PM heb gehad ;)

En nu ga ik ff naar de stad veters kopen want die heeft schroefje net in de gym kapot getrokken (my strong :D )

Nou tot straks weer lieverds en een kus voor mijn maatje :D

Nee dbc sl*t jij krijgt straks :P

En ik doe nu nog een rondje karma geven :D

Purple zei:
Ik ben niet gek...

Zit nu lekker aan een bakkie koffie.. die heb ik wel verdient...

:D

ah .. okeej .. Ik net thuis nu ... Lekker in bedje .. met lappie .... Morgen ochtend weer koffie...

Aan t water, met wat droge cruesli..

luister Boyz II Men, waar ik alweer 3 jaar fan van ben..

Kijk af en toe wat om me heen, en schrijf af en toe op wat ik allemaal voor eten ga halen morgen.. want volgende week is de tijd rijp, dat ik als een psycho ga trainen..

(heb vanaf zomervakantie niet echt meer goed getraind.. wat aangekloot zegmaar)

deze week me ff vol vreten.. en wil droogtrainen..

stats at the moment..
1.78m
77kg :( dat is dus 7kg kwijt maar wel droger, zat toen op 14%
ik gok een bf tussen de 11 en 12.5%.. laat ik deze week ff opmeten

I'll keep u posted

• Topic Starter Topic Starter
Kolere, ik was Boyz II Men fan toen ze nog echt beroemd waren :)

Dat moet ergens begin jaren '90 geweest zijn....schitterende romantische soulballads die mijn verdriet om de zoveelste kip deden vertalen in woorden...

Ik ben nu nog even aan het surfen met wat kwark en kipfilet, ga zo tanden poetsen en slapen, morgen 3 kwartier op de f*** fiets naar de Marechaussee voor een klusje verdomme..

DBC01 zei:
Kolere, ik was Boyz II Men fan toen ze nog echt beroemd waren :)
Dat moet ergens begin jaren '90 geweest zijn....schitterende romantische soulballads die mijn verdriet om de zoveelste kip deden vertalen in woorden...

Ik ben nu nog even aan het surfen met wat kwark en kipfilet, ga zo tanden poetsen en slapen, morgen 3 kwartier op de f*** fiets naar de Marechaussee voor een klusje verdomme..

in Amerika zijn ze nog wel gewilligd.. ze zijn 1x in NL geweest.. maar bijna niemand kent ze..

ik ken al hun nummers, en bijna al hun lyrics uit me hoofd..

en idd.. zoals je zo mooi zegt: schitterende romantische soulballads die mijn verdriet om de zoveelste kip vertalen in woorden

Karma on the way!

Ik had die laatste CD van ze met die Motown hits, al 6 maanden voordat ie uitkwam in Europa! :D

boys II men ... :rolleyes:

zijn jullie meiden ofzo? ga ff mannen muziek luisteren, desnoods metal uit de jaren 60, whatever, zolang het hard gaat! :D

Maak je maar niet ongerust Waka-trut, ik hou ook van 'hard' alleen niet van die boerenzooi waar jij je oren mee vervuild :cool:

Anything baby! :) Van R&B tot klassiek, van drum&bass tot ballads, van chillout tot jazz.

Schroef doet nu zijn compie afsluiten het feest is weer voorbij de dagen van vrij zijn ook morgen er weer vroeg uit :(

En wat is het zwaar die eerste week *zucht*

Ik heb een nieuw dartboard muhahahaha! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hot! Bestel nu ook je eigen Aaibare Powerlifter!!
Thuis in ieder sporthuis!
:roflol:

Karma voor je foto! :D

ja **** you :fu:

daar woog ik maar 88kg, nu 95 :cool: (only 2 months ago btw ;))

Wie van de DBB dames wil met Wakaera uit? :D

En anders, bij gebrek aan welwillende dames, wie van de HEREN wil met Mister Power-W op stap? :devil: :D

geïnteresseerd DieBieCie? Als jij in men aarsje klaarkomt wordt ik zo sterker, jou sperm zit vol AS ... ;)

Terug
Naar boven